• Anonym (kaffe­draken­2)
    Sat 23 Oct 2021 09:28
    824 visningar
    3 svar
    3
    824

    han måste känna sig ensam

    Så sa en kvinna till en väninna om en manlig bekant (i en TV-serie). Dom planerade en parträff och att dom skulle fixa ihop honom med en singelkvinna.
    Nu var detta en serie, men tänker ni kvinnor så om manliga bekanta som varit singlar länge, att han måste känna sig ensam?
    Vill ni försöka få ihop honom med en singelkvinna som ni känner?

  • Svar på tråden han måste känna sig ensam
  • Anonym (Igen)
    Sat 23 Oct 2021 10:07
    #1
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-10-23 09:28:56 följande:

    Så sa en kvinna till en väninna om en manlig bekant (i en TV-serie). Dom planerade en parträff och att dom skulle fixa ihop honom med en singelkvinna.

    Nu var detta en serie, men tänker ni kvinnor så om manliga bekanta som varit singlar länge, att han måste känna sig ensam?

    Vill ni försöka få ihop honom med en singelkvinna som ni känner?


    Ja, om jag vet att någon är ensam skulle jag mycket väl hjälpa till, tex bjuda in på någon tillställning där det finns andra singlar.
  • Anonym (Kvinn­a 39)
    Sat 23 Oct 2021 13:27
    #2

    Ja jag har flera killkompisar som jag tänker så om. En del trivs så klart med sitt singelliv men många vill ha någon i sitt liv, även om man inte måste bo ihop. Jag hade gärna försökt få ihop nån av dem med nån kvinna men det är inte så enkelt.

  • Anonym (A)
    Sat 23 Oct 2021 17:52
    #3
    Anonym (Kvinna 39) skrev 2021-10-23 13:27:17 följande:
    Ja jag har flera killkompisar som jag tänker så om. En del trivs så klart med sitt singelliv men många vill ha någon i sitt liv, även om man inte måste bo ihop. Jag hade gärna försökt få ihop nån av dem med nån kvinna men det är inte så enkelt.
    +1
Svar på tråden han måste känna sig ensam