• Anonym (Sambon)

    Ni män; prostataleksak - ge mig tips!!

    Vill köpa en prostataleksak till min sambo men känner mig helt lost vad vad ska skaffa. 

    Vi hade sex och jag förde upp ett finger i rumpan på honom och han ropade till helt överraskat och njutningsfullt, härligt tyckte jag Men jag har lite för korta fingrar för att lyckas med detta varje gång, därav min önskan att hitta hjälpmedel.

    Ni män, kan ni rekommendera något? Vibration, ingen vibration? Är det svårt att fatta HUR de ska in i rumpan eller är det uppenbart? Glidmedel?

  • Svar på tråden Ni män; prostataleksak - ge mig tips!!
  • Anonym (Sambon)
    Pionjär skrev 2021-11-04 13:30:23 följande:

    Köp inget för stort. Det skall liksom gå enkelt att använda. Använder prostatavibrator ofta i samband med sex eller själv och har också testat en massa olika. Min nya favorit är en prostatavibrator som skjuter ut sig lite :) 

    Väldigt trevlig liten pjäs. Kolla in den här www.vuxentoys.se/anala-sexleksaker/analvibrator/thrusting-vibrating-butt-plug

    Det händer lite mer kan man säga. Självklart ett bra glidmedel till alla anala sexleksaker. 


    Köpte en "Rude Boy" som jag hoppas ska fungera, gör den inte det får jag utgå ifrån alla bra tips i den här tråden
  • Anonym (Anders)
    Anonym (Sambon) skrev 2021-11-04 14:46:29 följande:

    Köpte en "Rude Boy" som jag hoppas ska fungera, gör den inte det får jag utgå ifrån alla bra tips i den här tråden


    Tror att Rude Boy kan vara en bra start. Överlag bra omdömen som instegsmodell innan man växer in i något större.

    Glöm inte att du kan göra riktiga under-verk med dina fingrar samtidigt som du leker med munnen där det är som godast.
  • Anonym (Väldigt erfaren)

    Ge fan i vibratorer, prostataleksaker o liknande försäljningstrick.

    Vad som gäller i analen är något som knullar hålet, går att styra och har struktur. Dvs en dildo som ska glida in o ut. Den ska vara styv för att kunna styras i den riktning man vill men helst inte hård o plastig. Därmed går den att styra mot prostatan men prostata jakten är överdriven och klassisk knullning med dildon rakt upp i kroppen kommer däremot bli höjdaren. Den ska vara naturligt ådrig längs hela skaftet för att kännas när den glider.

    Är han nybörjare o blyg börja med en 3cm grov som inkörning, men köp direkt även en lång 4,5cm grov. Eftersom efter lite inkörning med den mindre kommer den större snart bli en upptrappning som tar han till himeln även utan runk o sug samtidigt. Ta god tid, långsamma djupa drag, gör det flera gånger eftersom det första gången kan upplevas som katastrof men 5e gången blir han/hon helt frälst.

  • Anonym (Sambon)
    Anonym (Väldigt erfaren) skrev 2021-11-07 03:27:00 följande:

    Ge fan i vibratorer, prostataleksaker o liknande försäljningstrick.

    Vad som gäller i analen är något som knullar hålet, går att styra och har struktur. Dvs en dildo som ska glida in o ut. Den ska vara styv för att kunna styras i den riktning man vill men helst inte hård o plastig. Därmed går den att styra mot prostatan men prostata jakten är överdriven och klassisk knullning med dildon rakt upp i kroppen kommer däremot bli höjdaren. Den ska vara naturligt ådrig längs hela skaftet för att kännas när den glider.

    Är han nybörjare o blyg börja med en 3cm grov som inkörning, men köp direkt även en lång 4,5cm grov. Eftersom efter lite inkörning med den mindre kommer den större snart bli en upptrappning som tar han till himeln även utan runk o sug samtidigt. Ta god tid, långsamma djupa drag, gör det flera gånger eftersom det första gången kan upplevas som katastrof men 5e gången blir han/hon helt frälst.


    Började skratta när jag läste detta, för anledningen till att jag skulle skriva i tråden var för att min sambo (efter flera dagars nyfikenhet för vad jag köpt åt honom) blev alldeles förskräckt när jag plockade upp Rude Boy ur paketet..!

    Hm, var ju motsatt reaktion mot för vad jag förväntade mig Foten i munnen Har ju ändå haft fingret i rumpan på honom som jag beskriver i TS, så hans stela uppenbarelse var faktiskt inte vad jag trodde. Trodde han skojade först Drömmer

    Men det var inget "åh, spännande" eller så. Ytterst tveksamt petade han på den och sade: "den ser... hård och obehaglig ut". Jag drog alla recensioner jag läst, men inte sken han upp inte. 

    Så jag blev lite besviken ska erkännas. Vi har ju varit ganska lössläppta i sängen och provat det mesta, så trodde han skulle ta det på ett helt annat sätt. Ville ju köpa den för hans skull, finns ju hur mycket som helst att köpa åt mig själv om jag vill men är inte så mycket att välja på som man...

    Sade åt honom att lära känna den på egen hand, i egen takt så han vet vad det handlar om, han var ändå ytterst tveksam. Då sade jag; "ok, då slänger jag väl den då" - men det ville han inte heller. Han skulle "vänja sig vid tanken".

    Då blev jag faktiskt lite trött och sade "du grabben, jag har haft något betydligt större i MIN rumpa (dvs han), men han beter sig som att den lilla mojängen ska döda honom. 

    To be continued med andra ord. Men det fick mig att skratta över ditt inlägg, för om han reagerar så på en Rude Boy - då skulle jag vilja se hans min om jag föreslår det du beskriver Skrattande
  • Anonym (Anders)
    Anonym (Sambon) skrev 2021-11-09 14:41:57 följande:

    Började skratta när jag läste detta, för anledningen till att jag skulle skriva i tråden var för att min sambo (efter flera dagars nyfikenhet för vad jag köpt åt honom) blev alldeles förskräckt när jag plockade upp Rude Boy ur paketet..!

    Hm, var ju motsatt reaktion mot för vad jag förväntade mig  Har ju ändå haft fingret i rumpan på honom som jag beskriver i TS, så hans stela uppenbarelse var faktiskt inte vad jag trodde. Trodde han skojade först 

    Men det var inget "åh, spännande" eller så. Ytterst tveksamt petade han på den och sade: "den ser... hård och obehaglig ut". Jag drog alla recensioner jag läst, men inte sken han upp inte. 

    Så jag blev lite besviken ska erkännas. Vi har ju varit ganska lössläppta i sängen och provat det mesta, så trodde han skulle ta det på ett helt annat sätt. Ville ju köpa den för hans skull, finns ju hur mycket som helst att köpa åt mig själv om jag vill men är inte så mycket att välja på som man...

    Sade åt honom att lära känna den på egen hand, i egen takt så han vet vad det handlar om, han var ändå ytterst tveksam. Då sade jag; "ok, då slänger jag väl den då" - men det ville han inte heller. Han skulle "vänja sig vid tanken".

    Då blev jag faktiskt lite trött och sade "du grabben, jag har haft något betydligt större i MIN rumpa (dvs han), men han beter sig som att den lilla mojängen ska döda honom. 

    To be continued med andra ord. Men det fick mig att skratta över ditt inlägg, för om han reagerar så på en Rude Boy - då skulle jag vilja se hans min om jag föreslår det du beskriver 


    Tack för uppdatering! Tja vad kan jag säga, Jo det väntar sköna belöningar för er båda när ni väl är igång.

    DU är den attraktiva modiga nyfikna av er två, men smyg igång det hela så fattar han nog galoppen.

    Det sitter en skön bullet vibrator i den du kan njuta av, och vill han ändå inte når Rude Boy skönt in till din g-punkt.

    Berätta hur ni tar er framåt =)
  • Anonym (Kan man vara "immun"?)

    Lånar tråden lite: Har försökt en hel del med prostatastimulans, men allt gör bara ont, och tryck mot prostatan är obehagligt. Stimulans av anus, samtidigt som penis är ok för det som görs på penis är ju najs, men det blir bättre av att bara inte vara i anus samtidigt.

    Kan man vara "immun" mot analstimulans och prostatastimulans?

  • Anonym (Sambon)
    Anonym (Anders) skrev 2021-11-09 16:26:48 följande:
    Tack för uppdatering! Tja vad kan jag säga, Jo det väntar sköna belöningar för er båda när ni väl är igång.

    DU är den attraktiva modiga nyfikna av er två, men smyg igång det hela så fattar han nog galoppen.

    Det sitter en skön bullet vibrator i den du kan njuta av, och vill han ändå inte når Rude Boy skönt in till din g-punkt.

    Berätta hur ni tar er framåt =)
    Ja, han ville ju inte att jag skulle slänga den, så vi kommer nog framåt vad det lider
  • Anonym (Anders)
    Anonym (Sambon) skrev 2021-11-10 17:40:51 följande:

    Ja, han ville ju inte att jag skulle slänga den, så vi kommer nog framåt vad det lider


    Halloj hur går det?
  • Anonym (Sambon)
    Anonym (Anders) skrev 2021-11-14 09:22:22 följande:
    Halloj hur går det?
    Vi testade den i natt och han kom rejält och väldigt fort (sög av honom samtidigt) Skrattande Den kommer användas igen är jag helt säker på! Frågade hur det kändes efteråt och han tyckte det kändes lite märkligt, fast skönt. Vi får prova de olika vibrationerna framöver
  • Anonym (Anders)
    Anonym (Sambon) skrev 2021-11-14 12:18:54 följande:

    Vi testade den i natt och han kom rejält och väldigt fort (sög av honom samtidigt)  Den kommer användas igen är jag helt säker på! Frågade hur det kändes efteråt och han tyckte det kändes lite märkligt, fast skönt. Vi får prova de olika vibrationerna framöver


    Hipp hipp hurra - stort grattis!! Kände på mig att detta skulle vara gott för er. Så kul - bra jobbat både till tanken och genomförande! Nu är ni i rull. Kanske en strapon på sikt? Vi hörs vidare i tråden =)
  • Anonym (Sambon)
    Anonym (Anders) skrev 2021-11-14 12:29:07 följande:
    Hipp hipp hurra - stort grattis!! Kände på mig att detta skulle vara gott för er. Så kul - bra jobbat både till tanken och genomförande! Nu är ni i rull. Kanske en strapon på sikt? Vi hörs vidare i tråden =)
    The sky is the limit
  • Anonym (Anders)
    Anonym (Sambon) skrev 2021-11-14 15:32:10 följande:

    The sky is the limit


    Go girl!
  • New  Dawn

    Vi har testat fler analleksaker (analstavar, analpluggar och speciella prostatastimulatorer) men vi har kommit fram till att mina fingrar är skönast och att jag smeker med glidmedel vid/på analöppningen och i mellangården, stoppar in ett finger, samtidigt som jag suger.

    De andra sakerna har en tendens att sänka erektionen och det kan snabbt gå över till att bli "för mycket", även när vi tar det försiktigt.


    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Anders)
    New Dawn skrev 2021-11-14 19:47:50 följande:

    Vi har testat fler analleksaker (analstavar, analpluggar och speciella prostatastimulatorer) men vi har kommit fram till att mina fingrar är skönast och att jag smeker med glidmedel vid/på analöppningen och i mellangården, stoppar in ett finger, samtidigt som jag suger.

    De andra sakerna har en tendens att sänka erektionen och det kan snabbt gå över till att bli "för mycket", även när vi tar det försiktigt.


    Absolut! Så bra att du tar upp det; läppar, tunga och fingrar är ju några av de bästa leksakerna vid anal njutning. =)
  • Anonym (Väldigt erfaren)
    Anonym (Sambon) skrev 2021-11-09 14:41:57 följande:

    Började skratta när jag läste detta, för anledningen till att jag skulle skriva i tråden var för att min sambo (efter flera dagars nyfikenhet för vad jag köpt åt honom) blev alldeles förskräckt när jag plockade upp Rude Boy ur paketet..!

    Hm, var ju motsatt reaktion mot för vad jag förväntade mig  Har ju ändå haft fingret i rumpan på honom som jag beskriver i TS, så hans stela uppenbarelse var faktiskt inte vad jag trodde. Trodde han skojade först 

    Men det var inget "åh, spännande" eller så. Ytterst tveksamt petade han på den och sade: "den ser... hård och obehaglig ut". Jag drog alla recensioner jag läst, men inte sken han upp inte. 

    Så jag blev lite besviken ska erkännas. Vi har ju varit ganska lössläppta i sängen och provat det mesta, så trodde han skulle ta det på ett helt annat sätt. Ville ju köpa den för hans skull, finns ju hur mycket som helst att köpa åt mig själv om jag vill men är inte så mycket att välja på som man...

    Sade åt honom att lära känna den på egen hand, i egen takt så han vet vad det handlar om, han var ändå ytterst tveksam. Då sade jag; "ok, då slänger jag väl den då" - men det ville han inte heller. Han skulle "vänja sig vid tanken".

    Då blev jag faktiskt lite trött och sade "du grabben, jag har haft något betydligt större i MIN rumpa (dvs han), men han beter sig som att den lilla mojängen ska döda honom. 

    To be continued med andra ord. Men det fick mig att skratta över ditt inlägg, för om han reagerar så på en Rude Boy - då skulle jag vilja se hans min om jag föreslår det du beskriver 


    Rudeboy blir bara en besvikelse. Har en o kasta den så långt du kan. Nä riktig ådrig dildo som inte är i mjuk silicone gäller. Är den normalstor är det bara ta det lungt slicka pulla o med olja gnida dildon i skåran skönt och låta ollonet massera öppningen. I små försök då o då bara låta dildon trycka löst mot hålet o hålla stilla med vaceline och den kommer för varje gång gå lite djupare. När den väl glider in så håller du stilla för han kan känna stort obehag första minuten men han måste härda. Därefter är obehaget borta och du kan börja snurra o röra den försikttigt med långsamma djupare drag. Måste ge det tid o verkligen träna och belöningen kommer bli stor sen.
  • Anonym (Väldigt erfaren)
    New Dawn skrev 2021-11-14 19:47:50 följande:

    Vi har testat fler analleksaker (analstavar, analpluggar och speciella prostatastimulatorer) men vi har kommit fram till att mina fingrar är skönast och att jag smeker med glidmedel vid/på analöppningen och i mellangården, stoppar in ett finger, samtidigt som jag suger.

    De andra sakerna har en tendens att sänka erektionen och det kan snabbt gå över till att bli "för mycket", även när vi tar det försiktigt.


    Du bevisar här exempel på när par verkligen hsar misslyckats av teknikfel
  • New  Dawn
    Anonym (Väldigt erfaren) skrev 2021-11-19 02:16:24 följande:

    Du bevisar här exempel på när par verkligen hsar misslyckats av teknikfel


    Jag anser inte att olika sexuella upplevelser är "fel". Min man har haft större saker i analen njutit och kommit(med full erektion) , men han tycker att han kan njuta lättare och mer av bara ett finger. Fel för dig kanske, men inte för honom.
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Väldigt erfaren)
    Anonym (Sambon) skrev 2021-11-09 14:41:57 följande:

    Började skratta när jag läste detta, för anledningen till att jag skulle skriva i tråden var för att min sambo (efter flera dagars nyfikenhet för vad jag köpt åt honom) blev alldeles förskräckt när jag plockade upp Rude Boy ur paketet..!

    Hm, var ju motsatt reaktion mot för vad jag förväntade mig  Har ju ändå haft fingret i rumpan på honom som jag beskriver i TS, så hans stela uppenbarelse var faktiskt inte vad jag trodde. Trodde han skojade först 

    Men det var inget "åh, spännande" eller så. Ytterst tveksamt petade han på den och sade: "den ser... hård och obehaglig ut". Jag drog alla recensioner jag läst, men inte sken han upp inte. 

    Så jag blev lite besviken ska erkännas. Vi har ju varit ganska lössläppta i sängen och provat det mesta, så trodde han skulle ta det på ett helt annat sätt. Ville ju köpa den för hans skull, finns ju hur mycket som helst att köpa åt mig själv om jag vill men är inte så mycket att välja på som man...

    Sade åt honom att lära känna den på egen hand, i egen takt så han vet vad det handlar om, han var ändå ytterst tveksam. Då sade jag; "ok, då slänger jag väl den då" - men det ville han inte heller. Han skulle "vänja sig vid tanken".

    Då blev jag faktiskt lite trött och sade "du grabben, jag har haft något betydligt större i MIN rumpa (dvs han), men han beter sig som att den lilla mojängen ska döda honom. 

    To be continued med andra ord. Men det fick mig att skratta över ditt inlägg, för om han reagerar så på en Rude Boy - då skulle jag vilja se hans min om jag föreslår det du beskriver 


    Du ska veta att vi män kan ha en stor fobi för att för partner där o då erkänna nyfiket o positivt med en leksak i röven som bögarna gör. Jag har själv reagerat lika korkat och tackat nej till en strapon hon plockade fram. Tänk vad jag sen ångrade detta. Vi är helt enkelt för dumma för vårt eget bästa.

    I det dolda ska du veta att han är intresserad och du ska envist fortsätta att på olika sätt leka i hans rumpa och med tiden blir det avdramatiserat och han kommer tigga om mer.

    Men som jag sa tidigare. Det sköna är INTE att ha något i röven som skakar. Nä sensationen är när leksaken rör sig tex att du gungar o knullar den in o ut. Därför är en styv naturligt ådrig dildo som i början får glida långsamt med långa drag djup in o ut och den riktiga sensationen kan börja.

    Men fråga inte före. Säg bara att du har en överraskning och han måste låta dej göra detta. Medan du avleder med sug samtidigt.
Svar på tråden Ni män; prostataleksak - ge mig tips!!