• Anonym (TS)

    Erfarenhet av bröstlyft utan implantat.

    Jag ska göra ett bröstlyft! Egentligen vill jag ha runda fina bröst men vill inte ha några implantat så resultatet kommer såklart bli därefter. De flesta googlingar leder bara till bröstlyft med implantat därför frågar jag här. Har du lyft dina bröst eller kanske hittat någon bra sida med bilder? Är du nöjd med resultatet? Blev skillnaden tydlig? Egentligen vill jag veta allt...

  • Svar på tråden Erfarenhet av bröstlyft utan implantat.
  • Anotherone

    Googla på förminskning så kanske du får mer rättvisande bilder tänker jag spontant? Där har man ju lyft utan att göra något implantat. Man har förstås tagit bort volym också men resultatet om man gör ankarlyft, borde vara detsamma. Jag har själv gjort en sådan förminskning.

  • Anonym (TS)
    Anotherone skrev 2021-11-06 17:24:45 följande:

    Googla på förminskning så kanske du får mer rättvisande bilder tänker jag spontant? Där har man ju lyft utan att göra något implantat. Man har förstås tagit bort volym också men resultatet om man gör ankarlyft, borde vara detsamma. Jag har själv gjort en sådan förminskning.


    Tack! Det har jag inte ens tänkt på...
  • Anonym (Soligt)

    Jag följer. Har samma tankar. Mina bröst är dessutom små, men jag vill inte ha implantat ändå då jag är hyfsat ung (25) och inte vill behöva operera flera gånger igen - som man ju ofta åker på med implantat... Har ammat fyra barn (två tvillingpar) och ska inte ha fler barn (både jag och min man har steriliserat oss).

  • Anonym (TS)
    Anonym (bt) skrev 2021-11-09 12:26:55 följande:

    Kolla på www.realself.com där finns massor av före/efter bilder på diverse ingrepp.


    Den sidan har jag missat, ska genast kolla! Tack!!!
  • Anonym (TS)
    Anonym (Soligt) skrev 2021-11-09 12:46:48 följande:

    Jag följer. Har samma tankar. Mina bröst är dessutom små, men jag vill inte ha implantat ändå då jag är hyfsat ung (25) och inte vill behöva operera flera gånger igen - som man ju ofta åker på med implantat... Har ammat fyra barn (två tvillingpar) och ska inte ha fler barn (både jag och min man har steriliserat oss).


    Jag har alltid haft stor byst men efter att ha gått ner över 20 kg är det mest hud kvar och den försvinner ju med en operation. Tror i och för sig att jag alltid velat ha mindre bröst så just storleken kommer nog inte störa mig!
Svar på tråden Erfarenhet av bröstlyft utan implantat.