• Anonym (Nyfik­en)
    Mon 8 Nov 2021 17:57
    4057 visningar
    11 svar
    11
    4057

    Tjejer, kan man se den man man suger i ögonen, om han har stor mage?

    Jag vet, tramsig fråga kanske, men jag är nyfiken. Om du tjej suger en man med stor mage, kan du då se honom i ögonen samtidigt? Beror såklart på magens storlek, det fattar jag, men tänk rejäl kagge. 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-11-08 19:38
    Tilläggskommentar.
    Då flera trott att detta är en s.k runktråd, lägger jag till följande som jag skrev i ett inlägg lite längre ned.

    "Nej, det här var ingen runktråd. Varför jag frågar beror på att jag för några år sedan blev bedragen. Mannen som min kvinna bedrog mig med, har en rejäl kagge.

    När jag och min kvinna nu ligger med varandra, så tittar hon mig i ögonen när hon suger. Det känns väldigt nära och intimt, så undrade om det var möjligt med den feta kaggen. Och jag vet att det var en löjlig trådstart, men hade snöat in lite på detta. Sorry om någon tog illa upp."

  • Svar på tråden Tjejer, kan man se den man man suger i ögonen, om han har stor mage?
  • Anonym (ööö)
    Mon 8 Nov 2021 18:37
    #1
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-11-08 17:57:13 följande:

    Jag vet, tramsig fråga kanske, men jag är nyfiken. Om du tjej suger en man med stor mage, kan du då se honom i ögonen samtidigt? Beror såklart på magens storlek, det fattar jag, men tänk rejäl kagge. 


    men du kan väl tänka själv! 
  • Anonym (Runkt­råd)
    Mon 8 Nov 2021 18:38
    #2
    Anonym (ööö) skrev 2021-11-08 18:37:09 följande:

    men du kan väl tänka själv! 


    Precis! Detta är förmodligen ett runktråd.
  • Anonym (Man)
    Mon 8 Nov 2021 18:49
    #3

    Beror väl precis lika mycket på kuklängd som storlek på magen! Jävla dum fråga.

  • Anonym (Runkt­råd)
    Mon 8 Nov 2021 18:55
    #4
    Anonym (Man) skrev 2021-11-08 18:49:22 följande:

    Beror väl precis lika mycket på kuklängd som storlek på magen! Jävla dum fråga.


    Bäst är att inte ens svara i uppenbara runktrådar!
  • Anonym (Fia)
    Mon 8 Nov 2021 18:55
    #5

    Föredrar generellt betydligt hårdare och därmed mer vertikalt stånd än vad som går att kombinera med ögonkontakt oavsett magstorlek. 
    Framförallt om det ska sugas, finner att behöva "suga upp den" väldigt avtändande. Annars älskar jag att suga. Men ja en kuk som det går att suga och hålla ögonkontakt med under tiden är inte så lockande att suga alls för mig. 

  • Anonym (Runkt­råd)
    Mon 8 Nov 2021 18:56
    #6
    Anonym (Fia) skrev 2021-11-08 18:55:50 följande:

    Föredrar generellt betydligt hårdare och därmed mer vertikalt stånd än vad som går att kombinera med ögonkontakt oavsett magstorlek. 

    Framförallt om det ska sugas, finner att behöva "suga upp den" väldigt avtändande. Annars älskar jag att suga. Men ja en kuk som det går att suga och hålla ögonkontakt med under tiden är inte så lockande att suga alls för mig. 


    Var det nödvändigt att skriva detta? Mata inte med runkinlägg!
  • Anonym (A)
    Mon 8 Nov 2021 18:57
    #7

    Jösses

  • Anonym (Fia)
    Mon 8 Nov 2021 19:08
    #8
    Anonym (Runktråd) skrev 2021-11-08 18:56:56 följande:
    Var det nödvändigt att skriva detta? Mata inte med runkinlägg!
    Tvivlar på att det fungerar särskilt bra som runkmaterial då jag i princip sa att jag inte hade något som helst intresse av att suga dennes kuk och än mindre vore fråga om något ögontittande. Trots att jag gillar aktiviteten som sådan. 
  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Mon 8 Nov 2021 19:20
    #9

    Nej, det här var ingen runktråd. Varför jag frågar beror på att jag för några år sedan blev bedragen. Mannen som min kvinna bedrog mig med, har en rejäl kagge.

    När jag och min kvinna nu ligger med varandra, så tittar hon mig i ögonen när hon suger. Det känns väldigt nära och intimt, så undrade om det var möjligt med den feta kaggen. Och jag vet att det var en löjlig trådstart, men hade snöat in lite på detta. Sorry om någon tog illa upp.

  • Anonym (Man)
    Mon 8 Nov 2021 20:31
    #10
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-11-08 19:20:03 följande:

    Nej, det här var ingen runktråd. Varför jag frågar beror på att jag för några år sedan blev bedragen. Mannen som min kvinna bedrog mig med, har en rejäl kagge.

    När jag och min kvinna nu ligger med varandra, så tittar hon mig i ögonen när hon suger. Det känns väldigt nära och intimt, så undrade om det var möjligt med den feta kaggen. Och jag vet att det var en löjlig trådstart, men hade snöat in lite på detta. Sorry om någon tog illa upp.


    Men det är ju fortfarande omöjligt att svara på din fråga utan att veta hur fet karl är, samt hur stor kuk han har... Är han lyckligt lottat med en hästkuk så kan han väl nästan vara hur fet som helst utan att din förra fru skulle ha några problem med att titta honom i ögon samtidigt som hon sörplar på hans ollon...
  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Mon 8 Nov 2021 21:19
    #11
    Anonym (Man) skrev 2021-11-08 20:31:43 följande:
    Men det är ju fortfarande omöjligt att svara på din fråga utan att veta hur fet karl är, samt hur stor kuk han har... Är han lyckligt lottat med en hästkuk så kan han väl nästan vara hur fet som helst utan att din förra fru skulle ha några problem med att titta honom i ögon samtidigt som hon sörplar på hans ollon...
    Ja, frågan är inte så direkt genomtänkt...:) Tänkte att det kanske fanns lite olika erfarenheter på området. 

    Han är ca 180 cm och väger omkring 130 kilo. Självklart har han mikroskopisk kuk. 
Svar på tråden Tjejer, kan man se den man man suger i ögonen, om han har stor mage?