• Anonym (Nyfiken)

    Jag vill mer

    jag lever tillsammans med men fru sedan drygt 20 år. Vårt sexliv har under alla år varit helt ok. Mitt problem nu är att jag vill testa lite nya saker, har tex. Köpt en butplug till henne. Men det blir bara blankt nej! För mig är det naturligt att utforska och prova nya saker tillsammans men hon är så fast i ?vanilj? Detta börjar bli ett problem för mig. Jag är nyfiken. Tycker att så länge man inte skadar varann så kan man väl experimentera och prova sig fram lite. Börjar bli rätt trött på lite kyssar, jag går ner på henne hon suger en stund sen kör vi typ tre ställningar. Bägge får förvisso orgasm men efter typ 2000ggr så känns det inte så spännande längre om ni förstår hur jag menar. Är snart 50 år, har aldrig provat analsex, detta har varit en av mina drömmar under många år. Trodde att ett förhållande gick ut på att ta och ge. Men upplever att jag mest får ge och nöja mig med de jag får punkt. Detta gör att jag börjar känna mig instängd och begränsad. Skall det verkligen vara så att jag aldrig skall få prova de saker jag är nyfiken på? 


    vi har det så bra på alla andra plan men detta har blivit en stor och viktig sak för mig. Kanske är det början på en 50års kris 

  • Svar på tråden Jag vill mer
  • En manlig man

    Jag fick lirka rätt länge med mitt ex och gå långsamt fram. T.ex slicka fitta och pulla med ett finger i röven samtidigt.

    Sen två fingrar och till slut buttplugg.

    Sen knullade jag henne bakifrån och körde samtidigt med buttpluggen i röven. Hon fick alltid bra orgasmer av det.

    Efter ett tag tog jag bort pluggen och körde in kuken istället.

    Den processen tog några månader. Sen ville hon ha analsex varje gång och jag kunde knulla henne stenhårt där bak och hon älskade det.

  • Anonym (Teddy)

    Vad vill din fru då? Och jag menar inte tvunget inom sexlivet. Vad vill din fru utveckla i relationen och livet i stort? Har du frågat? Brukar ni ha djupa samtal om livets kringelikrokar?

    Klichén är ju att mannen vill utveckla sexlivet och kvinnan vill utveckla relationen. Få män, enligt min erfarenhet, förstår sambandet. Du säger ge och ta i en relation. Precis. Vad ger du henne?

    Vidare tror jag att din fru känner sig rädd och otrygg när du kommer med, enligt henne, dina vilda idéer. Hon kanske har svårt att förstå dig, svårt att förstå varför du vill detta när ni har det så bra. Det pressar och stressar henne och får henne att känna sig otrygg. Detta är ingen kritik mot dig, du gör ju vad du kan för att få henne sugen. Men du kanske gör det utifrån dig själv. Fundera på om jag har rätt och hur du kan lägga fram dina önskningar på ett sätt som får henne att känna nyfikenhet istället för rädsla. Vad måste du göra för att få henne dit?

  • Anonym (Lalla)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-11-18 10:25:34 följande:

    Hon har aldrig varit speciellt experimentell av sig. Väldigt pryd, svårt att prata om sex och att uttrycka önskemål/fantasier etc. Förstår hur du menar att det kan skapa stress hos henne att jag ligger på men att det inte sker något skapar stress/tristess hos mig. Är det då rätt att bara lägga locket på? Är hennes brist på intresse viktigare än mitt intresse av att utveckla relationen. Kör vi på som vi alltid gjort så tröttnar jag snart på att ta initiativ till vad jag upplever lite tråkig sex och kanske lockas av att söka det på annat håll. Jag vill inte dö nyfiken men jag vill heller inte förstöra vår i övrigt fina relation. För mig är det helt obegripligt att man inte kan tänka sig att testa saker åtminstone en gång. Tänk om man gillar det! Om man inte gör det så vet man ju.


    Du är bara bortskämd.

    Du har det bra. Har en fru som du älskar och du gråter tårar över att du inte får pumpa i rumpa istället för en slida.

    Jisses, läste nyss om ett föräldrapar som förlorat sitt barn i cancer. Där har vi en riktig tragedi i livet.

    Du behöver ta ett helikopterperspektiv och börja känna lite tacksamhet för det du har. För man kan faktiskt förlora allt man har på ett ögonblick.

    Eller skilj dig och ha massa analsex om det nu är din definition på lycka. Jag tror du skulle må bra av att skala ner på ditt porrsurfande och se verkligheten för vad den är.
  • En manlig man
    Anonym (Lalla) skrev 2021-11-19 00:20:52 följande:

    Du är bara bortskämd.

    Du har det bra. Har en fru som du älskar och du gråter tårar över att du inte får pumpa i rumpa istället för en slida.

    Jisses, läste nyss om ett föräldrapar som förlorat sitt barn i cancer. Där har vi en riktig tragedi i livet.

    Du behöver ta ett helikopterperspektiv och börja känna lite tacksamhet för det du har. För man kan faktiskt förlora allt man har på ett ögonblick.

    Eller skilj dig och ha massa analsex om det nu är din definition på lycka. Jag tror du skulle må bra av att skala ner på ditt porrsurfande och se verkligheten för vad den är.


    Nu var det ju inte analsex det handlade om. Det var bara ett exempel. Han vill ha ett bättre sexliv än det i hans tycke lite uttjatade sex de har haft i 20 år.

    Det är så märkligt att ni bittra kvinnor bara läser det ni vill se och inte kan ta in hela budskapet i trådstarten.
  • Anonym (Kimchi)

    Det går ju åt båda hållen vettu. Läs ex vis Teddy som skriver väldigt bra.

    På 20 år har du inte kunnat locka fram mer nyfikenhet hos din kvinna. Det säger väl mer om dig.

    Kolla av vad HON vill. Hitta ett sätt att kommunicera på som funkar för båda.

    Att du går och köper butplug är ju snudd på skrattretande. Tror du på fullt allvar att du skulle kunna introducera det bara så där när din fru är lite pryd. Det är ju inte precis de flesta i leksaksväg man köper.

    Vet du. Jag tycker du ska prova den först. Gör det i ensamhet. Vill du inte prova så tänk inte att din fru vill göra det heller.

    Men vem vet. Hon kanske får fnatt och det slutar med att hon binder dig, sätter en gag ball och råknullar dig i röven med en strap on. Vill du fortfarande experimentera?

  • Anonym (Nyfiken)
    En manlig man skrev 2021-11-19 00:35:54 följande:
    Nu var det ju inte analsex det handlade om. Det var bara ett exempel. Han vill ha ett bättre sexliv än det i hans tycke lite uttjatade sex de har haft i 20 år.

    Det är så märkligt att ni bittra kvinnor bara läser det ni vill se och inte kan ta in hela budskapet i trådstarten.
    De finns ju alltid en massa fruktansvärda livsöden. Ond bråd död och hemska sjukdomar. Klart jag är tacksam över allt jag har i livet men just av samma anledning så vill man ju prova sånt man är nyfiken på innan det är försent. Förstår inte riktigt ditt resonemang. Skall jag inte ha rätt till ett bra liv bara för att andra har det bra mycket jävligare? Konstigt resonemang tycker jag. Hoppas att du har det bra själv trots alla hemskheter i världen.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Kimchi) skrev 2021-11-19 01:13:41 följande:

    Det går ju åt båda hållen vettu. Läs ex vis Teddy som skriver väldigt bra.

    På 20 år har du inte kunnat locka fram mer nyfikenhet hos din kvinna. Det säger väl mer om dig.

    Kolla av vad HON vill. Hitta ett sätt att kommunicera på som funkar för båda.

    Att du går och köper butplug är ju snudd på skrattretande. Tror du på fullt allvar att du skulle kunna introducera det bara så där när din fru är lite pryd. Det är ju inte precis de flesta i leksaksväg man köper.

    Vet du. Jag tycker du ska prova den först. Gör det i ensamhet. Vill du inte prova så tänk inte att din fru vill göra det heller.

    Men vem vet. Hon kanske får fnatt och det slutar med att hon binder dig, sätter en gag ball och råknullar dig i röven med en strap on. Vill du fortfarande experimentera?


    Jag började ju inte med en butplug naturligtvis. Har köpt hem massvis med leksaker genom åren och introducerat dom med blandat resultat. Inga av dom kommer fram om inte jag tar initiativ vilket jag för övrigt gör 99ggr av 100 till sex. Köper underkläder, sextar köper presenter skriver och skickar noveller etc. Så jag har testat på de flesta sätt jag kan komma på. Också försökt att prata vid otaliga tillfällen genom åren.
  • Anonym (Nej, nej och nej)

    Alltså en buttplug som första leksak. Hur tänkte du där?

    Att gå från vanilj till buttplug är ju knappt ens på samma världskarta om kvinnan är lite enkel och pryd i sängen.

    Mitt tips är att utforska din leksak på dig själv, ensam.

    Sen är det ju så att alla inte är superförtjust i att bli tagen där bak. Min erfarenhet är att det kan vara skönt vid ett tillfälle, men sen kan det gå 5 år till nästa gång det är skönt och inte bara gör ont.

    Och är man runt 50 och varit tillsammans i 20 år kanske man inte kommer utveckla sitt sexliv tillsammans, det brukar oftast ske om man separerar och har sex med andra.

  • Anonym (Kimchi)

    Jamen det man på! Låter ju toppen.

    Då har du gjort vad som kan göras. Att boka samtal med parterapeut ör väl det som står till buds. Samt en acceptans i att nu har olika syn på sexualitet. Må ni kunna mötas på mitten eftersom det verkar som att allt annat funkar fint!

  • En manlig man
    Anonym (Nej, nej och nej) skrev 2021-11-19 09:14:24 följande:

    Alltså en buttplug som första leksak. Hur tänkte du där?

    Att gå från vanilj till buttplug är ju knappt ens på samma världskarta om kvinnan är lite enkel och pryd i sängen.

    Mitt tips är att utforska din leksak på dig själv, ensam.

    Sen är det ju så att alla inte är superförtjust i att bli tagen där bak. Min erfarenhet är att det kan vara skönt vid ett tillfälle, men sen kan det gå 5 år till nästa gång det är skönt och inte bara gör ont.

    Och är man runt 50 och varit tillsammans i 20 år kanske man inte kommer utveckla sitt sexliv tillsammans, det brukar oftast ske om man separerar och har sex med andra.


    Haha, det skulle ju vara rätt lustigt om det blev skillsmässa och hon började ha analsex med sitt nya ragg.
  • Anonym (Nej, nej och nej)
    En manlig man skrev 2021-11-19 13:43:47 följande:

    Haha, det skulle ju vara rätt lustigt om det blev skillsmässa och hon började ha analsex med sitt nya ragg.


    Konstigare saker har ju hänt.
  • Anonym (Anonym 50årskris)

    Gud vad jag önskar att min man var lika uppvaktande, nyfiken och erotiskt intresserad som du verkar vara. Fan att det ska vara så svårt att leva tillsammans över tid och utvecklas åt samma håll även sexuellt. Själv är jag sambo med en äldre man som helt tappat lusten. Han vill vara tillsammans/leva ihop fortsatt dock och jag försöker tala med honom om mina behov men får ingen vidare respons. Har gått så långt att jag nu faktiskt haft några hemliga dejter för att fortsätta utforska själv vad jag vill och behöver. Hemma. Och i hemliga möten. Både upphetsande och deprimerande situation på en och samma gång.

  • Underhill
    Anonym (Anonym 50årskris) skrev 2021-11-20 18:30:29 följande:
    Gud vad jag önskar att min man var lika uppvaktande, nyfiken och erotiskt intresserad som du verkar vara. Fan att det ska vara så svårt att leva tillsammans över tid och utvecklas åt samma håll även sexuellt. Själv är jag sambo med en äldre man som helt tappat lusten. Han vill vara tillsammans/leva ihop fortsatt dock och jag försöker tala med honom om mina behov men får ingen vidare respons. Har gått så långt att jag nu faktiskt haft några hemliga dejter för att fortsätta utforska själv vad jag vill och behöver. Hemma. Och i hemliga möten. Både upphetsande och deprimerande situation på en och samma gång.

    Helt klart en utmaning det där.
  • Anonym (A)
    Anonym (Anonym 50årskris) skrev 2021-11-20 18:30:29 följande:
    Gud vad jag önskar att min man var lika uppvaktande, nyfiken och erotiskt intresserad som du verkar vara. Fan att det ska vara så svårt att leva tillsammans över tid och utvecklas åt samma håll även sexuellt. Själv är jag sambo med en äldre man som helt tappat lusten. Han vill vara tillsammans/leva ihop fortsatt dock och jag försöker tala med honom om mina behov men får ingen vidare respons. Har gått så långt att jag nu faktiskt haft några hemliga dejter för att fortsätta utforska själv vad jag vill och behöver. Hemma. Och i hemliga möten. Både upphetsande och deprimerande situation på en och samma gång.
    +1
  • New  Dawn
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-11-19 09:03:49 följande:

    Jag började ju inte med en butplug naturligtvis. Har köpt hem massvis med leksaker genom åren och introducerat dom med blandat resultat. Inga av dom kommer fram om inte jag tar initiativ vilket jag för övrigt gör 99ggr av 100 till sex. Köper underkläder, sextar köper presenter skriver och skickar noveller etc. Så jag har testat på de flesta sätt jag kan komma på. Också försökt att prata vid otaliga tillfällen genom åren.


    Så du har alltså en tjej som, (enl inlägg 7)"aldrig varit speciellt experimentell av sig. Väldigt pryd, svårt att prata om sex och att uttrycka önskemål/fantasier"

    Du har trots detta köpt MASSVIS med sexleksaker, samt skickat noveller, skickat sexiga meddelanden (eller hur ska jag tolka "sextar") och köpt underkläder.

    Jag tycker det låter märkligt. Antingen har hon gillat dessa tilltag, och därmed gillat en hel del sexleksaker, noveller och underkläder. Är det så, tycker jag inte alls att hon verkar så pryd. Har hon gillat dina tilltag tycker jag inte heller att hon verkar så "icke experimentell".

    Har hon INTE gillat detta är det väldigt konstigt att du fortsatt. I så fall låter det okänsligt att du fortsatt, och jag kan tänka mig att det då har helt motsatt effekt, dvs att du, och alla dina tilltag, känns både avtändande, pockade och jobbiga.

    Jag kan lätt tänka mig att det blir väldigt avtändande när du agerar så forcerat.
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (tja)

    Om hon alltid varit sån är det nog svårt att ändra, och om hon absolut inte vill ha analsex är det ingen mening med att hon ställer upp på det. Var glad att ni åtminstone har ett ok sexliv. Möjligen skulle ni kunna ha ett öppet förhållande så att du får leva ut dina fantasier.

  • Anonym (Man 40)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-11-18 09:34:47 följande:

    jag lever tillsammans med men fru sedan drygt 20 år. Vårt sexliv har under alla år varit helt ok. Mitt problem nu är att jag vill testa lite nya saker, har tex. Köpt en butplug till henne. Men det blir bara blankt nej! För mig är det naturligt att utforska och prova nya saker tillsammans men hon är så fast i ?vanilj? Detta börjar bli ett problem för mig. Jag är nyfiken. Tycker att så länge man inte skadar varann så kan man väl experimentera och prova sig fram lite. Börjar bli rätt trött på lite kyssar, jag går ner på henne hon suger en stund sen kör vi typ tre ställningar. Bägge får förvisso orgasm men efter typ 2000ggr så känns det inte så spännande längre om ni förstår hur jag menar. Är snart 50 år, har aldrig provat analsex, detta har varit en av mina drömmar under många år. Trodde att ett förhållande gick ut på att ta och ge. Men upplever att jag mest får ge och nöja mig med de jag får punkt. Detta gör att jag börjar känna mig instängd och begränsad. Skall det verkligen vara så att jag aldrig skall få prova de saker jag är nyfiken på? 

    vi har det så bra på alla andra plan men detta har blivit en stor och viktig sak för mig. Kanske är det början på en 50års kris 


    Pratar ni om sex och fantasier med varandra? För min egen del så är detta något vi på allvar börjat göra på senare tid, vi har varit ett par i 15+ år och det tog emot för mig att öppna upp och erkänna saker man tänder på efter så lång tid tillsammans. Visst har vi pratat sex och så tidigare men kanske inte som nu. De gånger vi gått längst och djupast så har vi nog delat en flaska vin först för att släppa lite hämningar. Exempelvis har jag erkänt att jag går igång på att fantisera om att hon har sex med andra, hon vill ha smisk och hon vill blir dominerad och lite förnedrad.

    I våra samtal har vi kommit fram till att hon skulle vilja ha sex med någon som jag väljer ut åt henne och att hon blir utlånad och behöver tillfredsställa honom för min skull. Det är något vi både går igång på. Jag tycker vi har bättre sex idag när vi tar in våra fantasier och vart jag vill komma är att prata med varandra. Vad går din fru igång på? Vad fantiserar hon om när hon onanerar? Om du börjar berätta dina fantasier så kanske hon också kan berätta sina och så får ni ta det därifrån.
Svar på tråden Jag vill mer