• Anonym (Otrogen)

    Hur kan man hitta gifta otrogna kvinnor?

    Jag är i en relation där jag inte vill göra slut men vill hitta en kvinna som är i samma situation och som vill ha sex och en bra älskare diskret. Finns det hemsior för sånt?

    Ja, Jag är otrogen och vet att de är fel och vill gärna hitta en otrogen kvinna.

  • Svar på tråden Hur kan man hitta gifta otrogna kvinnor?
  • Anonym (MIrakel)
    Aurora Borrealis skrev 2021-11-25 19:49:57 följande:
    Äntligen en riktig karl som förstår! Håller med ditt svar!

    Vår ts tror på riktigt att bara om han hittar en sida på nätet och lägger upp sig på annons med sina ego-önskemål där i stil med:

    "Gift man 60+ söker gift, yngre kvinna 30-40 år för enbart regelbundna sexträffar diskret".

    Hah! Och han tror att då kommer det bli ligga av för hans del! X-D Man vet ju vilka som kommer svara OM någon svarar, men det bästa är att han gör det och får sin reality check eftersom han bestämt (tack och lov) dessutom hävdat i sina inlägg här att till någon prostituerad kommer han aldrig gå.
    Du glömde att hon ska vara "fager" också, haha.
  • Anonym (Finns)
    Anonym (Roland) skrev 2021-11-25 15:39:20 följande:
    Jag har redan varit tydlig med att hon inte har någon sexuell lust överhuvudtaget. Hon känner att den tiden i hennes liv är förbi. Så du kan sluta spekulera
    Men vänta nu.....jag vänder mig till de som säger att 0 sexliv i nuvarande förhållande innebär 0 sexliv i nästa. Jag säger inte emot dig.
  • Anonym (jaha)
    Aurora Borrealis skrev 2021-11-25 19:49:57 följande:
    Äntligen en riktig karl som förstår! Håller med ditt svar!

    Vår ts tror på riktigt att bara om han hittar en sida på nätet och lägger upp sig på annons med sina ego-önskemål där i stil med:

    "Gift man 60+ söker gift, yngre kvinna 30-40 år för enbart regelbundna sexträffar diskret".

    Hah! Och han tror att då kommer det bli ligga av för hans del! X-D Man vet ju vilka som kommer svara OM någon svarar, men det bästa är att han gör det och får sin reality check eftersom han bestämt (tack och lov) dessutom hävdat i sina inlägg här att till någon prostituerad kommer han aldrig gå.
    Nja, håller med angående Roland och hans fantasier, men angående att vara "en riktigt karl" för att man propagerar för att krypa runt på alla fyra som en efterhängsen hundvalp och smöra för en  kvinnan som inte vill ha sex för att förhoppningsvis få doppa nån gång då och då känns inte riktigt ok. Jag skulle inte kalla det för en "riktigt karl" utan snarare en toffel.

    Jag har full förståelse för att man kan tröttna på att ha det så och att man inte vill hålla på och förnedra sig själv för att kanske möjligen väcka sin partners lust utan hellre ber personen dra åt helvete och skaffar sig en ny partner MED lust istället. Och att påstå att allt bara hänger på att killen ska "förföra" henne är att förenkla problemet i det absurda och att lägga hela ansvaret på honom.

    Visst är det viktigt att försöka hålla glöden vid liv. Men ansvaret för det ligger på BÅDA inte enbart honom. Att bara luta sig tillbaka och förvänta sig att ens partner ska göra allt för att få det att pirra till trosan så man kanske får lust utan att själv göra ett skit känns oerhört egoistiskt och slappt.
  • Anonym (Roland)
    OneOf skrev 2021-11-25 18:57:14 följande:

    Alla dessa som tror att allt blir så mycket bättre bara man får ligga på sidan av. Att det är för att hon/han inte vill. Att lusten inte finns där. 

    Den finns där, det är bara folks lathet att tro på den enkla vägen att få ligga lite. 

    Jobba för det, ta på henne. Närma dig henne. Säg faktiskt hur fin hon är. 

    Föreslå nått galet. 

    Tror mer att du glömt hur du ska uppvakta henne. 

    Men lycka till med ditt sökande. Det är ungefär 10 000killar per kvinna på sidorna så hoppas att du är nått utöver det vanliga


    Jag har uppvaktat henne men det spelar ingen roll. Hon har problem med ryggen så att ha smärtor kanske bidrar till att hon inte längre vill också.
  • OneOf
    Anonym (Roland) skrev 2021-11-26 13:09:09 följande:
    Jag har uppvaktat henne men det spelar ingen roll. Hon har problem med ryggen så att ha smärtor kanske bidrar till att hon inte längre vill också.
    Vänner jag har pratat med och andra par när det gäller uppvaktning så säger faktiskt många precis som du gör att jag har uppvaktat henne.
    Skulle du då lägga ner en bråkdel av den tid det kommer krävas av dig att hitta en ny partner i sängen så kan jag lova dig att du skulle fått resultat hemma. 

    Tror mer på att du själv är lite trött på att det inte händer nått. Att det känns tråkigt helt enkelt. Att en ny sexuell relation känns spännande. 

    Jätte konstig liknelse här

    Om du har en gammal bil som rullat alldeles för många mil. Som nu behöver en hel del extra kärlek för att fungera så fint som det gjort tidigare. 
    När du då går förbi grannen som köpt sin nya fina bil som känns lite spännande, du kan se dig själv sitta i den och känsla känns väldigt skön. 
    Bara några knapptryck iväg så kan du ha en likadan eller varför inte en ännu finare. Du börjar kolla på nätet, åker runt till olika bilförsäljare. Timme efter timme läggs ner på att lösa detta nya köp. 
    En dag står den där, ny och fin. Du åker dina först 50 mil. så grymt wow vilken känsla. Nästa 50 mil så känns det fortfarande bra, börjar bli van med bilen nu.
    Så en vacker dag säger det bara pang. Du krockar!

    Bilen är borta, som kostade väldigt mycket mer att ordna med än den gamla skulle ha kostat att fixa.
    Tiden du lagt ner är betydligt mer än den tiden som gamla bilen skulle ha krävt för att bli hel igen. Så nu står du både utan din nya och en trasig gammal bil. 

    Kanske tänker nu vilken jäkla knäppskalle detta är. Men låt det sjunka in att denna väg är väldigt spännande men väldigt lätt att förlora allt. För det känns väldigt spännande till en början. Men när allt kommer fram som det oftast gör så var det aldrig värt det. 
    Skapa minnen
  • Anonym (jaha)
    OneOf skrev 2021-11-26 16:07:27 följande:
    Vänner jag har pratat med och andra par när det gäller uppvaktning så säger faktiskt många precis som du gör att jag har uppvaktat henne.
    Skulle du då lägga ner en bråkdel av den tid det kommer krävas av dig att hitta en ny partner i sängen så kan jag lova dig att du skulle fått resultat hemma. 

    Tror mer på att du själv är lite trött på att det inte händer nått. Att det känns tråkigt helt enkelt. Att en ny sexuell relation känns spännande. 

    Jätte konstig liknelse här

    Om du har en gammal bil som rullat alldeles för många mil. Som nu behöver en hel del extra kärlek för att fungera så fint som det gjort tidigare. 
    När du då går förbi grannen som köpt sin nya fina bil som känns lite spännande, du kan se dig själv sitta i den och känsla känns väldigt skön. 
    Bara några knapptryck iväg så kan du ha en likadan eller varför inte en ännu finare. Du börjar kolla på nätet, åker runt till olika bilförsäljare. Timme efter timme läggs ner på att lösa detta nya köp. 
    En dag står den där, ny och fin. Du åker dina först 50 mil. så grymt wow vilken känsla. Nästa 50 mil så känns det fortfarande bra, börjar bli van med bilen nu.
    Så en vacker dag säger det bara pang. Du krockar!

    Bilen är borta, som kostade väldigt mycket mer att ordna med än den gamla skulle ha kostat att fixa.
    Tiden du lagt ner är betydligt mer än den tiden som gamla bilen skulle ha krävt för att bli hel igen. Så nu står du både utan din nya och en trasig gammal bil. 

    Kanske tänker nu vilken jäkla knäppskalle detta är. Men låt det sjunka in att denna väg är väldigt spännande men väldigt lätt att förlora allt. För det känns väldigt spännande till en början. Men när allt kommer fram som det oftast gör så var det aldrig värt det. 
    Fast till skillnad från bilar så har ju människor en hjärna och förmåga att tänka vilket jag förmodar att även Rolands partner har.

    En bil kommer givetvis inte göra ett skit för att båda ska vara nöjda, och jag tror få människor resonerar med sina bilar för att försöka komma fram till en bra relation. En levande och tänkande person borde däremot ha förmåga att förstå hur hennes agerande påverkar förhållandet och förstå att förvänta sig att ens partner ska leva i celibat för att man själv inte har lust är ganska ohållbart. 

    Att lägga hela ansvaret för ett förhållande på EN person och inget på den andra och mena på att hela sexet och förhållandet står och faller på EN persons förmåga att "tjusa" den andra känns om något hämtat från en romantisk novell från 1700-talet. Man är TVÅ personer i ett förhållande och det blir inte bättre än vad BÅDA gör det till. Det räcker alltså inte med att den ENA springer runt och gör kullerbyttor, baklängesvolter och trolleritrick för "tjusa" den andra för att det ska bli bra, det är något BÅDA måste göra.
  • Anonym (Roland)
    OneOf skrev 2021-11-26 16:07:27 följande:

    Vänner jag har pratat med och andra par när det gäller uppvaktning så säger faktiskt många precis som du gör att jag har uppvaktat henne.

    Skulle du då lägga ner en bråkdel av den tid det kommer krävas av dig att hitta en ny partner i sängen så kan jag lova dig att du skulle fått resultat hemma. 

    Tror mer på att du själv är lite trött på att det inte händer nått. Att det känns tråkigt helt enkelt. Att en ny sexuell relation känns spännande. 

    Jätte konstig liknelse här

    Om du har en gammal bil som rullat alldeles för många mil. Som nu behöver en hel del extra kärlek för att fungera så fint som det gjort tidigare. 

    När du då går förbi grannen som köpt sin nya fina bil som känns lite spännande, du kan se dig själv sitta i den och känsla känns väldigt skön. 

    Bara några knapptryck iväg så kan du ha en likadan eller varför inte en ännu finare. Du börjar kolla på nätet, åker runt till olika bilförsäljare. Timme efter timme läggs ner på att lösa detta nya köp. 

    En dag står den där, ny och fin. Du åker dina först 50 mil. så grymt wow vilken känsla. Nästa 50 mil så känns det fortfarande bra, börjar bli van med bilen nu.

    Så en vacker dag säger det bara pang. Du krockar!

    Bilen är borta, som kostade väldigt mycket mer att ordna med än den gamla skulle ha kostat att fixa.

    Tiden du lagt ner är betydligt mer än den tiden som gamla bilen skulle ha krävt för att bli hel igen. Så nu står du både utan din nya och en trasig gammal bil. 

    Kanske tänker nu vilken jäkla knäppskalle detta är. Men låt det sjunka in att denna väg är väldigt spännande men väldigt lätt att förlora allt. För det känns väldigt spännande till en början. Men när allt kommer fram som det oftast gör så var det aldrig värt det. 


    Men som någon här skrev, varför ligger det bara hos mig? Jag har ansträngt mig och uppvaktat med restaurangbesök, blommor och föreslagit resor för bara oss två. Nu på det senaste har jag dock gett upp efter 10 år utan att det lett någonstans. Det är frustrerande för jag vill inte ge upp samlivet bara för att jag är över 60 år, men hon verkar tycka att man inte har samlag i vår ålder. Hon har som sagt ryggproblem och prioriterar barn och barnbarnen och tycker att sexbiten är förbi så att säga.
  • OneOf

    Det är absolut inte bara upp till dig. Men det är inte rätt väg att gå. 

    När man tror att otrohet är lösningen. Så är man helt fel ute.
    Testa att fråga henne om det är okej att du träffar andra sexuellt om hon då ite tycker att man ska hålla på i er ålder. Det är mer rakryggat. 

    Lycka till


    Skapa minnen
  • Anonym (MIrakel)
    Anonym (Roland) skrev 2021-11-26 17:14:14 följande:
    Men som någon här skrev, varför ligger det bara hos mig? Jag har ansträngt mig och uppvaktat med restaurangbesök, blommor och föreslagit resor för bara oss två. Nu på det senaste har jag dock gett upp efter 10 år utan att det lett någonstans. Det är frustrerande för jag vill inte ge upp samlivet bara för att jag är över 60 år, men hon verkar tycka att man inte har samlag i vår ålder. Hon har som sagt ryggproblem och prioriterar barn och barnbarnen och tycker att sexbiten är förbi så att säga.
    Självklart ligger det på båda, ingen som säger något annat. Drog dock på munnen när jag läste ditt svar. VISSTE att det var blommor och restaurangbesök du "uppvaktat" med. Talar naturligtvis inte för alla kvinnor, men jag tror att vi vill känna samhörighet. Vill vill prata, på riktigt, bli lyssnade på. Känna att man hör ihop. Och jag tror inte att någon av er gör det. Blir stressad bara av att läsa om din uppvaktning. Skulle känna: Här får du blommor, vill du ligga nu? Nu har vi ätit ute, kan vi gå hem och ligga? Ska vi åka på en resa så att vi kan ha sex på hotellet?

    Ni måste komma varandra nära igen. Inte fysiskt, utan mentalt. Sedan kan den fysiska biten komma. Eller så inser ni att det är över och ni kan gå vidare. För det låter inte som ni har mycket till äktenskap, ärligt talat. En söker sex utanför hemmet och en prioriterar bort sin man.
  • Aurora Borrealis
    Anonym (jaha) skrev 2021-11-26 12:01:53 följande:

    Nja, håller med angående Roland och hans fantasier, men angående att vara "en riktigt karl" för att man propagerar för att krypa runt på alla fyra som en efterhängsen hundvalp och smöra för en  kvinnan som inte vill ha sex för att förhoppningsvis få doppa nån gång då och då känns inte riktigt ok. Jag skulle inte kalla det för en "riktigt karl" utan snarare en toffel.

    Jag har full förståelse för att man kan tröttna på att ha det så och att man inte vill hålla på och förnedra sig själv för att kanske möjligen väcka sin partners lust utan hellre ber personen dra åt helvete och skaffar sig en ny partner MED lust istället. Och att påstå att allt bara hänger på att killen ska "förföra" henne är att förenkla problemet i det absurda och att lägga hela ansvaret på honom.

    Visst är det viktigt att försöka hålla glöden vid liv. Men ansvaret för det ligger på BÅDA inte enbart honom. Att bara luta sig tillbaka och förvänta sig att ens partner ska göra allt för att få det att pirra till trosan så man kanske får lust utan att själv göra ett skit känns oerhört egoistiskt och slappt.


    Lol. Om du bara visste hur många män som gör exakt allt de gör från morgon till kväll, dygnet runt, året runt, hela sina liv från puberteten till dödsbädden endast med målet att få ligga. Alltifrån att ta sig ett arbete, skaffa sig pengar, köpa sig en bil till att kratta gräsmattan, vara trevlig, hjälpa till i hemmet, duscha, träna på gym, äta nyttigt, kamma håret, ansa skägget, dansa på krogen, bjuda ut, bjuda till, uppfostra barn, ge bort blommor, komma ihåg födelsedagar, utbilda sig...
  • Anonym (Du vet att det är fel)

    Du vet att det är fel? Och antagligen är det just det som driver dig. Men tänk på vad du faktiskt gör mot din partner och dig själv. Är du otrogen så kommer du att sabba förtroendet mellan er två fullständigt och du kommer aldrig få tillbaks den relationen igen som ni har nu. Tänk lite TS. Vore jag du, skulle jag antingen ta ett snack med min partner om hur jag känner det. Prata om det som är fel i relationen och som gör att du vill vara otrogen. Eller lämna den och gå vidare med mitt liv. Jag tror att du biter dig själv i svansen i slutänden om du fullföljer dina planer?

    Du sårar och krossar hennes tillit för dig för alltid. I bästa fall lämnat hon dig då. Så du inser vad du gjort och aldrig gör om det igen.

  • Anonym (Du vet att det är fel)

    Du vet att det är fel? Och antagligen är det just det som driver dig. Men tänk på vad du faktiskt gör mot din partner och dig själv. Är du otrogen så kommer du att sabba förtroendet mellan er två fullständigt och du kommer aldrig få tillbaks den relationen igen som ni har nu. Tänk lite TS. Vore jag du, skulle jag antingen ta ett snack med min partner om hur jag känner det. Prata om det som är fel i relationen och som gör att du vill vara otrogen. Eller lämna den och gå vidare med mitt liv. Jag tror att du biter dig själv i svansen i slutänden om du fullföljer dina planer?

    Du sårar och krossar hennes tillit för dig för alltid. I bästa fall lämnat hon dig då. Så du inser vad du gjort och aldrig gör om det igen.

  • Fjäril kär

    Men herregud vilken sliskig sörja det blivit.. Tror alla verkligen att kvinnor överlag per automatik vill ligga bara man uppvaktar på rätt sätt?

    Snälla rara säg att ni driver med mig?

    Det finns massor av kvinnor som tappar sexlusten i samband med klimakteriet. Det är exakt samma sak som när män tappar potensen pga stigande ålder. Hur mycket en kvinna kråmar sig för en sån man är och förblir han slak... Right?.. Så varför skulle det vara annorlunda med en kvinna i klimakteriet?

    Fattar folk verkligen inte hur klimakteriet fungerar? Eller råkat det bara slumpa sig att de som svarar är 35 och fortfarande virila och superkåta?

    Roland som skriver är 60+ och då får man anta att hans fru är ungefär jämngammal..

    Tror ni på riktigt att en kvinna 60+ i klimakteriet skulle bli kittlig i fiffin av en blombukett och kyssar?... Kom igen.. Pinsamt..

    Hallå googla klimakteriet!

  • Stefano82
    Sophie88olofsson skrev 2021-11-27 15:58:54 följande:

    Jag skulle gärna ha mer sex men ser inte otrohet som rätt väg


    Det är inte rätt väg att gå, men det är alltid skönt att ha sex ändå!
  • Anonym (Gift kvinna)
    Anonym (Roland) skrev 2021-11-24 22:08:44 följande:
    Det kan du inte veta. Vi har varit gifta i många år, säkert långt innan du ens var påtänkt och jag känner min fru väl. Sexlust kan avta av andra orsaker än att man inte tänder på sin partner
    Lite i samma position som du är. Har du fått något gott tips i tråden eller någon annanstans om var nätverka ?
  • Galrof81

    Hejsan

    Nu har jag inte läst vad alla andra har frågat eller skrivit till dig.

    Har du pratat med din fru, hon kanske känner samma sak som dig.

Svar på tråden Hur kan man hitta gifta otrogna kvinnor?