Inlägg från: 1 Lola Montez |Visa alla inlägg
  • 1 Lola Montez

    Att skratta och ha roligt vid sex

    Fjäril kär skrev 2021-11-19 10:16:46 följande:

    Beror helt på sammanhanget tycker jag. Flams och trams hör inte hemma i sängen. Det är liksom inte roliga timmen. Jag vill inte se helikoptern eller luftgitarrsolon eller bebisspråk eller att man driver med varandra sexuellt. Allt sånt är grymt avtändande.

    Däremot har jag inget emot att fnissande bryta samman av oförutsedda saker och ändå kunna fortsätta. Ett blixtlås som fastnar, sänglampa åker i golvet, mobilen ringer sin hurtiga Babblar-signal, nån får kramp i vaden eller släpper en fis... Såna saker är befriande kul att kunna garva åt och ändå kunna samla ihop sig och fortsätta.


    Håller helt med dig. .

    Finns så många som l dessutom också ider av prestationsångest och prestationskrav när det gäller sex. Både hos kvinnor och män. Nej, släppt det och våga ha kul ist.

    Menar absolut inte att det ska va flams och trams, men våga va naturlig. Precis som du beskriver det. Uppstår tex ljudet av en fittprutt. Är ju faktiskt rätt vanligt. Båda har ju hört det varför inte bara då skratta åt det för att sen knulla vidare.

    Har också så många vänner som inte kan ha sex i vissa ställningar för då blir dom enl sig själva ?fula?. Tex bakifrån ( taxöron) osv.

    Nej släpp loss, ha kul och ta inte allt på så blodigt allvar :)

    Och med det sagt. Ingen jäkla helikopter tack!!!:D
Svar på tråden Att skratta och ha roligt vid sex