• Anonym (Felix32)

    Gravida kvinnor

    Hej!

    Jag är man, 32 år. Tänder helt sjukt på gravida kvinnor, det är som att ni utsöndrar något som gör mig kåt. Fantiserar om er hela tiden. Har en granne som är gravid och hennes svullna bröst gör mig halvt galen.

    Fantiserar om att få kyssa och suga på de där brösten och bröstvårtorna.

    Vad fantiserar ni gravida kvinnor om?

  • Svar på tråden Gravida kvinnor
  • Anonym (Popcorn)

    När jag var gravid så fantiserade jag om en kärleksfull man som kunde ta lite extra hand om mig. Vad gäller både hushåll, närhet och umgänge. Det var obefintlig. Min dåvarande man var rädd för att ha sex med mig pg a barnet. Så tråkigt!!!

  • Anonym (Wtf)

    Att kunna äta utan att få halsbränna hela tiden.

    Att nå saker på golvet.

    Att sluta kräkas.

    Att slippa springa på toa hela jämra tiden.

    Ville du veta mera?

  • Anonym (Felix32)

    Hej Popcorn,

    Tråkigt att höra. Min bild är att om jag levt med en gravid kvinna så hade jag verkligen tagit hand om henne och hemmet. På alla plan.

    Blev du mer kåt under graviditeten? Hur löste du det när din man inte hjälpte dig?

    Kram

  • Anonym (Felix32)
    Drottningen1970 skrev 2021-11-20 10:16:21 följande:

    Tittar du på gravidporr eller?


    Nej så långt har det inte gått och ärligt talat så visste jag inte ens att det fanns?
  • Drottningen1970
    Anonym (Felix32) skrev 2021-11-20 10:18:14 följande:

    Nej så långt har det inte gått och ärligt talat så visste jag inte ens att det fanns?


    Bra. Gör inte det. Inte en människoindustri du vill vara med att sponsra.
  • Anonym (Felix32)
    Drottningen1970 skrev 2021-11-20 10:19:39 följande:

    Bra. Gör inte det. Inte en människoindustri du vill vara med att sponsra.


    Nej gillar inte porr. Fantasierna och bilderna jag kan få fram själv gör mig tillräckligt kåt :)
  • Anonym (111)
    Anonym (Felix32) skrev 2021-11-20 10:04:31 följande:

    Hej!

    Jag är man, 32 år. Tänder helt sjukt på gravida kvinnor, det är som att ni utsöndrar något som gör mig kåt. Fantiserar om er hela tiden. Har en granne som är gravid och hennes svullna bröst gör mig halvt galen.

    Fantiserar om att få kyssa och suga på de där brösten och bröstvårtorna.

    Vad fantiserar ni gravida kvinnor om?


    Inte om personer som dig i alla fall, det är ett som är säkert.
    De flesta gravida blir det när de är i ett förhållande och  då är man naturligt ute efter att bilda familj. Då tänker man oftast mest på sin partner.

    En del mår så illa och kräks under delar av graviditeten att man inte orkar tänka på sex alls. 
  • Anonym (Popcorn)
    Anonym (Felix32) skrev 2021-11-20 10:12:42 följande:

    Hej Popcorn,

    Tråkigt att höra. Min bild är att om jag levt med en gravid kvinna så hade jag verkligen tagit hand om henne och hemmet. På alla plan.

    Blev du mer kåt under graviditeten? Hur löste du det när din man inte hjälpte dig?

    Kram


    Nej jag blev inte mer kåt. Jag är alltid kåt! Vill ha sex varje dag om det skulle gå. Älskar att göra en man upphetsad och kan gärna köra flera omgångar. Man blev väl mer desperat under graviditeten eftersom sexet uteblev men då finns ju en mr rabbit som löste dom problemen. Vi är inte tillsammans idag som tur är!
  • Anonym (Popcorn)
    Anonym (Felix32) skrev 2021-11-20 10:18:14 följande:

    Nej så långt har det inte gått och ärligt talat så visste jag inte ens att det fanns?


    Finns en video där en gravid kvinna smeker en hästs penis mot sitt kön. Finns nog all slags porr.
  • Anonym (Felix32)
    Anonym (Popcorn) skrev 2021-11-20 11:22:14 följande:

    Finns en video där en gravid kvinna smeker en hästs penis mot sitt kön. Finns nog all slags porr.


    Haha ja det lät ju onekligen aningens desperat ????

    Hur i hela friden hittade du den?
  • Anonym (Popcorn)
    Anonym (Felix32) skrev 2021-11-20 16:18:22 följande:

    Haha ja det lät ju onekligen aningens desperat ????

    Hur i hela friden hittade du den?


    Haha! Jag gick i högstadiet och hade killkompisar som hittade allt möjligt sjukt på nätet, så det var dom som visade mig. Ångrar att jag såg den.
Svar på tråden Gravida kvinnor