• Anonym (Enok Nitti)
    Tis 23 nov 2021 17:42
    29985 visningar
    162 svar
    -5 +3
    162
    29985

Munknull - hiss eller diss?

Frågan är ställd främst till kvinnor men alla som någon gång haft en kuk i munnen får väl svara.

Hur ställer du dig till att vara den som blir munknullad - det låter kanske hårt men jag vet inte vilket annat namn som beskriver aktiviteten. Det handlar alltså inte om en avsugning utan snarare penetrering av munnen.

Hiss eller diss? Motivera gärna!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
Svar på tråden Munknull - hiss eller diss?
  • Anonym (Diss)
    Tis 23 nov 2021 17:50
    -6 +2

Finns nog ingen kvinna som gillar att bli munknullad, utan ställer upp för mannens skull.

• Anonym (Sugar­en)
    Tis 23 nov 2021 17:51
    +1

Är kuken både lång och grov och killen hårdhänt kan det vara både jobbigt och lite obehagligt. Men när han sprutar i min mun tycker jag ändå att det är värt det.

• Anonym (S)
    Tis 23 nov 2021 17:58
    -3 +3

Totaldiss. Jag är en levande kvinna, inte en uppblåsbar knulldocka, och ska behandlas utifrån det också.

• Anonym (A)
    Tis 23 nov 2021 17:59
    -1 +2

Diss i mitt tycke. 

• Anonym (X)
    Tis 23 nov 2021 19:13
    -1 +4
    Anonym (Diss) skrev 2021-11-23 17:50:46 följande:

Finns nog ingen kvinna som gillar att bli munknullad, utan ställer upp för mannens skull.

Snacka för dig själv. Jag blir sjukt kåt av det.
  • Anonym (Va?)
    Tis 23 nov 2021 20:34
    -1 +3
    Anonym (Diss) skrev 2021-11-23 17:50:46 följande:

Eh jo. Det finns många kvinnor som tänder på det - jag är en av dem. Älskar att bli munknullad
  • Anonym (Gilla­r)
    Tis 23 nov 2021 20:37
    -1 +1

Jag gillar när min sambo gör det på mig, men han är ju ingen idiot och förnedrar mig när vi gör det utan det är på bådas villkor och i en bra takt.

• Anonym (Fia)
    Tis 23 nov 2021 20:37
    -1 +1

Jag tycker det är upphetsande så länge mannen är lyhörd och känner av hur hårt han kan köra.

• Tis 23 nov 2021 21:18
    +2

Det här är ju en av många sexuella aktiviteter som tangerar dominans, maktförskjutning, förnedring.
    Tyvärr snappas sådant upp  mer eller mindre av mainstreamporren och sedan sitter någon med en kuk i halsen som själv kanske inte reflekterat om vad det betyder. Och liknande ivrig kukbärare som bara "gör som på film", och det är väl okej? Liksom.

• Anonym (Hiss och diss)
    Tis 23 nov 2021 21:24
    +1

Går ju inte att svara på i den där enkäten. Jag älskar det med min man, som är en väldigt respektfull och lyhörd person. Då är det något av det mest upphetsande jag vet. Om en ny bekantskap däremot bara skulle ta sig friheten och hålla fast och köra på som någon porrfilmsvariant hade jag sett det som ett övergrepp.

Är kvinna.

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...