• Anonym (sexkvalitet)

    Mest sex kontra "bäst" sex!

    Vid vilken ålder var ni mest sexuellt attraktiva och vid vilken ålder hade ni bäst sex kvalitetsmässigt?

    Sexet för min del upplevde jag som bäst mellan 36-52 ca. Hämningarna försvann och jag vågade ta för mig på ett annat sätt än när jag var ung. Mest sex och flest partners hade jag i visserligen i tonåren och mellan 25-30 ca.

  • Svar på tråden Mest sex kontra "bäst" sex!
  • Anonym (Bert)

    Jag vet inte om jag minns fel, men frågan är om det inte blir bättre och bättre, fortfarande vid 67. Mer sensuellt, eggande, med mer tacksamhet över att vi fortfarande har så skönt tillsammans. Jag är mer ohämmad, vågar ta för mig och föreslå saker som går lite över olika gränser.

    Jag hade mer sex före 30, ibland flera gånger i veckan. Nu blir det en gång i veckan. Jag skulle kunna tänka mig en gång till ibland (som det kan hampa sig på semestern), men i stort sett är jag nöjd.

  • OneOf

    Sex blir ju vad man gör det till. Visst med åren så blir man mer van vid sig själv och vet vad man gillar. Sedan har mycket med livssituationen när "mest sex" och "best sex" hamnar. 


    Skapa minnen
  • Hotelliggaren

    Mest sex går i perioder. När man är ny i förhållanden blir det ju alltid mkt. Men visst, flest partners var ju innan 30. 
    Däremot är sexet klart bäst nu efter 40. Beror nog mest på att kvinnor 40+ är så otroligt mkt bättre än de yngre. Jag är nog densamma...

Svar på tråden Mest sex kontra "bäst" sex!