• Anonym (Fru Domkra­ft)
    Thu 25 Nov 2021 17:35
    2115 visningar
    2 svar
    2
    2115

    Könsorganen - för er som upplevt en trekant

    Som en reflektion till alla kukstorlekstrådar så brukar man ju ofta säga att "fittan anpassar sig". Till såväl stort som smått...inom vissa gränser.

    Men hur är det under en trekant? Här är alltså en fråga till er som deltagit i en trekant. Till män som haft trekant med två kvinnor (eller fler) samt även till kvinnor som haft trekant med två män (eller fler). Ja ja...om det är fler så kallas det något annat en trekant. Till frågan...

    Om du som kvinna haft sex med två eller fler män samtidigt och storleken på kukarna skiljer sig väsentligt. Hur har du upplevt det? Att bli penetrerad av en stor grov kuk direkt efter en mindre smalare? Samt tvärtom. Något du tänkt eller reagerat på? Dåligt eller oväsentligt?

    Om du som man haft sex med två eller fler kvinnor samtidigt och storleken (tightheten alt djupet) på fittorna skiljer sig väsentligt. Samma fråga till dig...hur har du upplevt det?

    Det är ju som sagt fittan som förväntas anpassa sig. Men gör den det under ett samlag med olika stora kukar? Man hör ju aldrig att "kuken anpassar sig". 

    Det här är viktiga frågor så låt oss diskutera seriöst och detaljerat. 

    Varsågoda...börja!

  • Svar på tråden Könsorganen - för er som upplevt en trekant
  • Thu 25 Nov 2021 17:40
    #1

    Har man en het trekant då MFF eller MMF så har det inte mycket med saken att göra. För det händer så mycket att du hinner inte känna sånt. 
    Förutom extreme lägen micropenis vs underarm. 


    Skapa minnen
  • Anonym (Var tydlig­en "tight­"?)
    Thu 25 Nov 2021 19:18
    #2

    När jag hade trekant med ett par så sa maken i paret alltid att jag var så tight, hans fru kände med fingret och sa det med. Så tydligen är det skillnad? Han hade lite för stor penis så han tog det försiktigt med mig men med hans fru så gjorde han snabbare och djupare och hon verkade gilla det hårdare än mig.

Svar på tråden Könsorganen - för er som upplevt en trekant