• Anonym (....)

    Irriterande med familjelivs nya design av sidan!

    Håller ni med?

  • Svar på tråden Irriterande med familjelivs nya design av sidan!
  • Anonym (!!!)

    Ja, kan knappt hänga med i någon diskussion. Allt är krångligt!

    Man hinner ju knappt vänja sig vid en ny design innan de byter igen.

  • Limeblad

    Tycker det blev mycket svårare att läsa (mobilversionen). Det positiva är att man nu kan se vilka trådar som man fått svar i. Tidigare stod det bara Din favorittråd ?. Eller Ditt inlägg ?

  • Anonym (....)

    Nu kommer ni förlora medlemmar. Grattis familjeliv för att ni lyckats göra hemsidan katastrofalt dålig!

  • nomina

    Moderator: sidan har kraschat flera gånger, det går inte att citera inlägg längre.

  • ClumsySmurf
    Moderator skrev 2021-11-29 17:31:34 följande:

    Hej! Har ni något konkret som ni tycker blev galet? Jag skickar era synpunkter vidare. Ha det gott!


    Förutom att sidan blev fulare undrar jag varför ni siktar på ännu ljusare tema när mörka färger är lindrigare för ögonen?

    När ni ändå håller på och fixar till det kan ni ju fixa till det så att inlägg sparas i unicode i stället för ansi, det är störigt när vissa tecken visas som ????? (det funkar som det ska i PM)

  • Anonym (Kackalorum)
    Moderator skrev 2021-11-29 17:31:34 följande:

    Hej! Har ni något konkret som ni tycker blev galet? Jag skickar era synpunkter vidare. Ha det gott!


    Ja, var har Mina favoriter tagit vägen? Syns inte alls. Och varför byte igen? Var ju inte alls länge sen det byttes. 
Svar på tråden Irriterande med familjelivs nya design av sidan!