• Anonym (111111)

    Könssjukdom ?

    Hej

    Hade oskyddad samlag med en kille ( ny bliven /singel) kondomen fastnade i mig och nu är jag orolig att jag har fått herpes . Fick nämligen symtom , kliar, bränns och utslag . Dock vet jag inte om utslaget ( som är på bilden ) är från rakning eller

    Könssjukdom . Vad tror ni ?

  • Svar på tråden Könssjukdom ?
  • Anonym (Rak)

    Jag tycker det ser ut som rakningsfinnar, inåtväxta hårstrån eller annat. Ser inte ut som en blåsa utan som en hudbulle m irritation eller? Men ett gynbesök om du ör orolig?

  • Anonym (111111)

    Tog kort med telefonen , tydligen kan man zooma in väldigt bra ????

  • Anonym (111111)

    Har fått en tid nästa fredag för att kolla upp . Är lite nojig och väldigt nervös . Därför la jag ut bilden här . Får hoppas på att det inte är en könssjukdom . Tack för ditt svar ! Ha en fin kväll

  • Anonym (Testa)

    Ta det vanliga testet till att börja med.

    Är det herpes (vilket jag tror det kan vara) så kan du enbart topsa rn befintlig blåsa eller ta blodprov. Hemma kan man inte testa. Så lika bra att du bokar tid.

  • Anonym (111111)

    Måste tillägga att jag hade sex den 13/11 och fick blåsan igår

  • Anonym (Testa)

    Det går inte att citera.

    Är det en blåsa men den är hel? Mina herpesutslsg ser ut som trasiga blåsor från direkten. Det är som en ring runt ett litet hudlöst område och det svider som attan..

    Tiden från sexet till nu kan stämma.

    Jag håller tummarna för dig och hoppas det är nåt annat. Herpes går ju tyvärr inte att nota.

  • Anonym (111111)

    Det är ingen blåsa . Tack !

Svar på tråden Könssjukdom ?