• Anonym (Fan)

    Göra slut? Kommer aldrig få så bra sex igen

    Jag har insett att jag måste göra slut med han jag träffar sen snart ett år tillbaka.. han är det manliga av män. Han är så maskulin, så farligt självsäker, så dominant men samtidigt så jävla osjälvisk i sängen och ger mig exakt det jag vill ha. Jag har aldrig varit med om den sexuella attraktionen jag känner till honom.

    Men tyvärr har han andra sidor som gör att detta inte funkar längre. Men jag har ångest. Kommer jag någonsin få uppleva så bra sex igen? Sex är väldigt viktigt för mig och jag hade aldrig kunnat föreställa mig att jag kunde njuta som jag njutit av sex denna tid. Hjälp mig, hur får jag det med någon ny? Går det ens?

  • Svar på tråden Göra slut? Kommer aldrig få så bra sex igen
  • Anonym (Undrar samma)

    Jag är i samma situation. Vi är på olika platser i livet jag och min partner och har valt gå olika vägar.

    Sörjer både att det tog slut då vi trivs med varandra men krockar med annat i livet. Och sexet är så fantastiskt bra så är rädd att jag aldrig mer kommer hitta en ny partner, då sex är så viktigt!

  • Anonym (Hmm)

    Nu är jag ju man .. men kan sakna i alla fall ett par ex, trots att jag verkligen har ett riktigt bra sexliv idag.
    Kan verkligen sakna fantastiska avsugningar trots att jag aldrig fick komma i hennes mun. Var de bästa sugningar jag upplevt.
    Mitt senaste ex hade en såå blöt och svullen så man bara ville .....och hårda bröstvårtor, stora som stos rakt ur, skulle gärna fista henne idag.
    Drömmer om det ....

  • Anonym (Samma)

    Bästa nånsin men det går bara inte. Han är underbar men för ung och bor helt fel. Men sexet....herregud...

    Dominant OCH urgullig och får mig att vibrera av åtrå.

  • Anonym (livet är mer än ligga)

    många kvinnor tycker inte att sex är det viktigaste i ett förhållande

  • Anonym (Undrar samma)

    Vad spelar det för roll vad många andra kvinnor tycker, i mitt fall är det ju viktigt! Då spelar det ingen roll om vad nån annan vill. Det var ju inte det trådstarten handla om

  • Anonym (stor)

    Han måste ha en rejäl påle för att ha ett så hårt grepp om dig!

  • PåTuriLivet

    Du vet redan vad du behöver göra. Om du kommer få uppleva det igen är det ingen som kan sia om men visst finns det många killar som uppfyller kriterierna. Jag tror att det viktigaste är att du är aktiv i din kommunikation med nästa kille. Att du inte försöker återskapa vad du haft, men att du är tydlig och berättar vad du tycker om. Ger honom chansen. Vågar vara äventyrlig, vågar efterfråga. Sex är något som bara klickar i vissa relationer och något man får utforska och lite mer lära sig tillsammans i andra relationer ?? Lycka till! ??

  • PåTuriLivet

    Du vet redan vad du behöver göra. Om du kommer få uppleva det igen är det ingen som kan sia om men visst finns det många killar som uppfyller kriterierna. Jag tror att det viktigaste är att du är aktiv i din kommunikation med nästa kille. Att du inte försöker återskapa vad du haft, men att du är tydlig och berättar vad du tycker om. Ger honom chansen. Vågar vara äventyrlig, vågar efterfråga. Sex är något som bara klickar i vissa relationer och något man får utforska och lite mer lära sig tillsammans i andra relationer :) Lycka till!

  • Anonym (Smulan64)

    Inte alls enkelt att hitta en bra sexpartner. Risk att du inte får det lika bra.

  • Anonym (Woho)

    Inte för att jag egentligen rekommenderar det här men jag och min första pojkvän hade ett fantastiskt sexliv, men en rätt kass relation. Genom åren (snart 30) har vi fortsatt ligga när vi bägge varit singlar (eller haft relationer med folk som inte ser sex som något exklusivt). Vi är goda vänner och för oss har det funkat toppen. Bra sex när den möjligheten finns och vänskap, vad mer kan man begära?

  • Anonym (Sexyanne)

    Förstår dina farhågor och troligen är de befogade.

    Vad är det som gör sexet så bra tror du? Det måste ju vara mer än bara det tekniska eller?

    För egen del saknar jag att vara så där sanslöst attraherad som jag endast varit i några få, särskilt en kk. Så där så att stämningen är som ett magnetfält och man inte kan låta bli varandra. Varje kyss bränner. Man vill ha sex hela tiden, ta på varandra, utforska deras kroppar.

    Har visserligen inte alltid haft bästa sexet med dessa men för mig är känslan viktigare än det tekniska utförandet. Tänker att man kan lära sig bli bra på sex så länge ens fantasier eller läggning inte skiljer sig alltför mycket åt.

  • Anonym (A)
    Pinnen2 skrev 2021-11-30 11:52:26 följande:
    Prioriteringar kan vara svåra. Men i slutändan är det det du behöver göra.
    Håller med
  • Anonym (Fan)
    Anonym (Sexyanne) skrev 2021-11-30 12:09:59 följande:

    Förstår dina farhågor och troligen är de befogade.

    Vad är det som gör sexet så bra tror du? Det måste ju vara mer än bara det tekniska eller?

    För egen del saknar jag att vara så där sanslöst attraherad som jag endast varit i några få, särskilt en kk. Så där så att stämningen är som ett magnetfält och man inte kan låta bli varandra. Varje kyss bränner. Man vill ha sex hela tiden, ta på varandra, utforska deras kroppar.

    Har visserligen inte alltid haft bästa sexet med dessa men för mig är känslan viktigare än det tekniska utförandet. Tänker att man kan lära sig bli bra på sex så länge ens fantasier eller läggning inte skiljer sig alltför mycket åt.


    Nej det är typ inte det tekniska, mer att jag är så sjukt attraherad av honom, havs manlighet och han är dominant med perfekt avvägning, tar för sig, styr, men tar på mig på ett sätt som jag bara exploderar..

    Jag gjorde slut för nån dag sedan. Dagen efter kommer han till mig och bara kysser mig, hetaste kyssen. Sen har vi fantastiskt sex. Nu är jag kluven igen. Fan vill inte släppa det. Men måste.
  • Anonym (Fan)
    Anonym (stor) skrev 2021-11-30 08:32:11 följande:

    Han måste ha en rejäl påle för att ha ett så hårt grepp om dig!


    Fin påle har han men än det andra.. men hans påle är lika stor slak som med stånd nästan och jag älskar slaka stora kukar. Så upphetsande
  • Anonym (stor)
    Anonym (Fan) skrev 2021-12-02 22:47:53 följande:
    Fin påle har han men än det andra.. men hans påle är lika stor slak som med stånd nästan och jag älskar slaka stora kukar. Så upphetsande
    Det var udda! Är den långt över medlet? Vad är det andra som gör det så bra om det inte är drulen?
  • Hotelliggaren
    Anonym (stor) skrev 2021-12-03 17:55:52 följande:
    Det var udda! Är den långt över medlet? Vad är det andra som gör det så bra om det inte är drulen?
    Ja det var konstigt! Alla vet ju att det är kukens storlek som avgör hur bra sexet är....
Svar på tråden Göra slut? Kommer aldrig få så bra sex igen