• Anonym (Kåt)

    Otroligt kåt och tidigt gravid. Vågar inte ha sex.

    Jag är gravid i vecka 10+5 efter 6 månaders försök. Just nu är jag omåttligt kåt. Alltså på en nivå att det är svårt att låta bli att göra någonting åt det. Jag vill såå gärna ha sex med sambon och jag vill verkligen komma. Min kropp nästan skriker efter en orgasm. Men. Jag vågar inte än. Jag vet att det sägs att det inte kan orsaka missfall och att det inte är någon fara. Men vid graviditeten med första barnet så fick jag sammandragningar efter sex som gjorde ont i ca 30 min efteråt. Vågar inte riktigt chansa på det denna gång då jag minns hur rädd jag blev. Men samtidigt så är jag dunderkåt..... hopplöst.

    Jag har flertalet missfall i bagaget ska tilläggas.

  • Svar på tråden Otroligt kåt och tidigt gravid. Vågar inte ha sex.
  • Firepants

    Beklagar dina tidigare missfall och förstår att du är orolig.

    men jag lovar dig att sex kan inte skada din graviditet på något sätt utan det är helt säkert.

    så ta vara på din kåthet och njut, för när barnet kommit blir det lite tuffare på den fronten första året.

  • Anonym (Tillfälligheter(?))

    Jag har vid två tillfällen i livet haft sex med två olika kvinnor i tidig graviditet, den ena utan att vi visste om det.. Så det sexet var lite mer vigoröst så att säga, och den andra gången så var jag väldigt orolig på nått vis så var väldigt lugnt och försiktigt... Tyvärr började båda blöda inom ett par timmar efter sexet och båda fick missfall ???? vet inte om det hade hänt ändå men för mig har det skrämt mig så jag skulle aldrig ha sex med en gravid person igen.

  • fridisen1989

    Är gravid i v. 13 och väntar mitt andra barn.

    Jag har sedan tidigare ett missfall i bagaget , men under alla mina tre graviditeter så har jag alltid varit djuriskt kåt. Har typ sex 2-3 ggr i veckan och det var likadant i förra graviditeten.

    Ha sex och njut av denna tid! Sammandragningar kan du få av orgasmer, men de är absolut inte farliga och orsakar inre missfall. :)

Svar på tråden Otroligt kåt och tidigt gravid. Vågar inte ha sex.