• Anonym (Hmmm)

    Kondomen brännande/svidande känsla för kvinnan

    Min kvinna säger att kondomen ger en brännande/svidande känsla vid penetration med kondom.

    Samma oavsett typ utav glidmedel. Även provat latexfria samt plastkondoner, samma med dessa.

    Någon som känner igen sig? Vad göra?

  • Svar på tråden Kondomen brännande/svidande känsla för kvinnan
  • Anonym (efi)

    Definitivt. Blir friktion. Inte för att det är torrt, det är materialet. Tyvärr, kan kännas bränt efteråt. Kanske inte så vanligt, vad vet jag. Men det förekommer och det är skitjobbigt.

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Hmmm) skrev 2021-12-15 20:43:22 följande:
    Kondomen brännande/svidande känsla för kvinnan
    Min kvinna säger att kondomen ger en brännande/svidande känsla vid penetration med kondom.

    Samma oavsett typ utav glidmedel. Även provat latexfria samt plastkondoner, samma med dessa.

    Någon som känner igen sig? Vad göra?
    Håller med. Sex med kondom är otroligt oskönt. Skulle aldrig kunna ha det i ett förhållande.
  • Anonym (Sanna)

    Samma här. Kan dessutom ha ont i upp till en vecka efteråt. Vi har övergått till caya pessar istället! Funkar klockrent.

  • Anonym (Annat problem ...)

    Mitt ex hade en jävla massa problem med hormoner och alla p-medel som finns ...
    Ville att jag skulle köra gummi i stället.
    Problemet var att kådisen var så mycket tajtare än hennes fitta så jag kom ju direkt ... varmt, blött och tajt.
    Funkade inte alls - kanske för henne men inte för mig.

  • Anonym (tunnare)

    Jag har fått prova olika kondomer för att hitta någon som funkar. De absolut tunnaste kondomerna får jag inte ont av, men problemet med dem är att de också går sönder lättare, så man måste vara försiktig.

Svar på tråden Kondomen brännande/svidande känsla för kvinnan