• Anonym (Fyllig)

    Stor till liten

    Hej jag har tänkt att köpa en dildo/kuksleeve för att hotta upp sexlivet lite, går mer på rutin just nu..

    Det jag undrar är: hur känns sexet när man använt en större sak och sen ska föra in originalet under samma akt. Kommer min kuk som är ca 12 i omkrets vara som att kasta en prinskorv i en korridor?

    Tänker att de jag köper hem ska vara aningen större format.

  • Svar på tråden Stor till liten
  • Anonym (Bamse)
    Anonym (Fyllig) skrev 2021-12-21 00:31:09 följande:
    Stor till liten

    Hej jag har tänkt att köpa en dildo/kuksleeve för att hotta upp sexlivet lite, går mer på rutin just nu..

    Det jag undrar är: hur känns sexet när man använt en större sak och sen ska föra in originalet under samma akt. Kommer min kuk som är ca 12 i omkrets vara som att kasta en prinskorv i en korridor?

    Tänker att de jag köper hem ska vara aningen större format.


    Vi har ett antal olika dildos, den största går inte ens att få in i henne.

    Den vi tycker bäst om är också väldigt stor, nästan 30 cm lång och proportionerlig i grovlek. Får inte in hela längden, kanske 25.

    Hon kan ha den i sig länge och hon är lika skön att knulla efteråt.
  • Anonym (Fyllig)

    Alrigt! Men känner hon dig lika mycket? Eller känns det tomt för hennes del efter dildon? Vill överraska med en Arsenal av olika sexleksak till nästa natt utan barn

  • Anonym (Bamse)
    Anonym (Fyllig) skrev 2021-12-21 20:50:26 följande:

    Alrigt! Men känner hon dig lika mycket? Eller känns det tomt för hennes del efter dildon? Vill överraska med en Arsenal av olika sexleksak till nästa natt utan barn


    Tror att hon känner mig väl. Hon är väldigt kåt och intensiv när vi har lekt med den...
Svar på tråden Stor till liten