• Anonym (Panflöjt)

    Besviken över att tjejen slutar träna o ta hand om sig själv

    Det är något som slår mig. Min sambo är gravid nu och hon har helt slutat träna, ätit ohälsosamt etc. Följden har blivit att jag inte tänder lika mkt på henne. Jag ser många kvinnor som är vackra och sexiga i en viss ålder sen låter dem sig själva gå totalt när dem skaffar barn. 


    Vill dem inte vara sexiga för sina män? Vill dem att deras män ska titta på andra kvinnor? Eller tänker dem att de gjort sitt o inte behöver anstränga sig mer?


    Jag förstår seriöst inte hur dem resonerar. 

  • Svar på tråden Besviken över att tjejen slutar träna o ta hand om sig själv
  • Anonym (...)

    Din kvinna är gravid och säkert mycket tröttare än vanligt, kanske med olika krämpor.

    Hon bär på ditt barn, ett barn som du varit med och skapat. Var tacksam för fan att hon gör grovjobbet.

    Det du kan göra för att underlätta för henne är att ta över huvudansvaret för hemmet. Laga näringsrik, god mat, se till att det är rent och fint hemma, köp en gravidmassage åt henne. Låt henne sova ut.

  • Anonym (Panflöjt)
    Anonym skrev 2022-01-03 21:13:59 följande:

    Snälla ts, säg att du skojar med oss?


    Nej jag är helt seriös. 


     


    Jag undrar seriöst hur dem tänker, tror dem inte att utseendet har betydelse, eller tror dem att vi kommer va kvar och acceptera va som helst?


     


    Jag tycker det är respektlöst mot ens partner att sluta ta hand om sig själv, speciellt om man gjort klart att träning och hälsa är en viktig del i livet och ngt man förväntar sig av varandra. 

  • Anonym (...)
    Anonym (Panflöjt) skrev 2022-01-03 21:17:34 följande:

    Nej jag är helt seriös. 

     

    Jag undrar seriöst hur dem tänker, tror dem inte att utseendet har betydelse, eller tror dem att vi kommer va kvar och acceptera va som helst?

     

    Jag tycker det är respektlöst mot ens partner att sluta ta hand om sig själv, speciellt om man gjort klart att träning och hälsa är en viktig del i livet och ngt man förväntar sig av varandra. 


    Men hallå, gör inte din partner gravid om du inte kan acceptera kroppsliga förändringar. Hur puckad får man vara egentligen?
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Panflöjt) skrev 2022-01-03 21:17:34 följande:

    Nej jag är helt seriös. 


     


    Jag undrar seriöst hur dem tänker, tror dem inte att utseendet har betydelse, eller tror dem att vi kommer va kvar och acceptera va som helst?


     


    Jag tycker det är respektlöst mot ens partner att sluta ta hand om sig själv, speciellt om man gjort klart att träning och hälsa är en viktig del i livet och ngt man förväntar sig av varandra. 


    De (inte dem!) har nog viktigare saker att tänka på än att tillfredsställa sin puckade karls sexbehov, tror du inte?
  • Anonym (Panflöjt)
    Anonym (Haha) skrev 2022-01-03 21:25:24 följande:
    De (inte dem!) har nog viktigare saker att tänka på än att tillfredsställa sin puckade karls sexbehov, tror du inte?
    Grejen är att hon är extremt kåt o vill ha sex hela tiden. Jag tycker det kan bli svårt att tänka på henne.
  • Anonym (.........)

    Hoppas att inte barnet blir lika missbildat som du.

    Är din fru också IQ befriad eller är din enda talang att dölja dina störningar?

  • Anonym (Haha)
    Anonym (Panflöjt) skrev 2022-01-03 21:28:48 följande:
    Grejen är att hon är extremt kåt o vill ha sex hela tiden. Jag tycker det kan bli svårt att tänka på henne.
    Tänk inte på henne då!
  • Fossil

    Du får helt enkelt rycka lite i skinnflöjten iställe medans du inser att barn inte kommer på postorder.

  • Anonym (Jens)

    Är du på riktgt eller driver du? Din sambo är GRAVID och då följer en naturlig viktuppgång samt att man samlar på sig vätska så att man ser svullen ut. Sedan är det naturligtvis inte bra att gå upp för mycket i vikt av hälsoskäl under graviditeten men det verkar du inte bry dig om utan du bryr dig bara om hennes utseende. Tycker synd om henne som skaffar barn med någon som dig. Hoppas du hinner mogna och tänka annorlunda innan barnet kommer för då kommer hon se ännu mer sliten ut efter alla sömnlösa nätter och såriga bröst på grund av amningen.

Svar på tråden Besviken över att tjejen slutar träna o ta hand om sig själv