• Anonym (Anonym)

    Hur fort kommer ni som tittar på porr ?

    Hej! Ni killar som kollar på porr hur fort kommer ni ? Är bara nyfiken för min kille brukade det ta mellan 15-20 min men nu sista gångerna så kommer han på bara 3-4 min är det normalt ? Eller har han blivit porrskadad ? Haha

  • Svar på tråden Hur fort kommer ni som tittar på porr ?
  • Anonym (Man)

    Har jag bråttom kan jag ha det överstökat på 20-30s ekunder. Men har jag tid på mig så brukar jag lyxa till det med ca 3-5 minuter.

  • Doc H

    Det går fortare för mig att fantasiera

    Än att kolla på porr...

    Himla tid att leta upp "rätt" klipp

    Föredrar numera att skippa porr

    Och vara kreativ, bättre för kropp och knopp

  • zz22zz

    Om jag skulle vilja så skulle det nog gå på ca 5 min men jag anpassar längden efter hur mycket tid jag har. 20-30 min är nog en ganska bra tidslängd men har jag mycket tid så skulle jag kunna fortsätta i 40-60 min. Jag tror inte att han är porrskadad för att han kommit efter bara några minuter. En porrskada gör nog snare att man har svårt att komma om porrfilmen inte är mycket upphetsande.

  • Anonym (Porrskadad)

    Kan knappt komma längre. Man har sett det mesta. Det är mer som förspel nu tills jag fantiserar om något snuskigt så jag kommer.

  • Doc H
    Anonym (Porrskadad) skrev 2022-01-08 03:03:53 följande:

    Kan knappt komma längre. Man har sett det mesta. Det är mer som förspel nu tills jag fantiserar om något snuskigt så jag kommer.


    Kille?

    Dags att dra ner på porrkonsumtionen?

    Dina fantasier är saker som är "absurda" nu?
  • Anonym (Räkan)

    Kan komma på ca 30 sekunder om jag vill, vilket inte ger så mycket ,det är mest om jag vill göra bort det fort så jag inte tänker på sex så mycket sen.

    Men jag föredrar att njuta länge, gärna med att lyssna på en porrnovell och samtidigt göra nått annat och samtidigt kåta upp mig när jag sedan börjar kolla på porren och direkt onanerar ca en halvtimme innan jag kommer.

  • Anonym (Bestäm själv)

    Jag runkar mycket till porr men slutar ofta innan sprutet. Kan kolla flera dagar innan jjag låter det spruta. Det går att lära sig att sluta 1 sekund innan sprut för att sen
    llåta kuken slakna 

  • Bababastant

    Det är väldigt olika, hur sugen man är osv. Om man bara behöver lätta på trycket kan de gå supersnabbt.

    Andra gånger stirrar din sargade Penis efter ett dygn på dig och bönar om nåd, då ger man den en rejäl ruskning så att tårarnas sprutar.

Svar på tråden Hur fort kommer ni som tittar på porr ?