• Anonym (Lisa)

    Sex är ju helt värdelöst?

    Varje gång jag o min pojkvän har sex så blir de samma grej hela tiden. Alltid att vi kysser varan och jag suger av han 10-15min. Sen har vi sex 5 min tills han kommit sen är det över direkt. Alltid missionären. Sen efteråt vill jag fortsätta en stund men då är han alltid för trött för att smeka mig. Händer att jag tar fram rabbiten... ber han använda den på mig men han gör de löst och dåligt och med noll känsla. Man märker hur tråkigt han tycker det är... sen får jag alltid använda den på mig själv... och han bryr sig inte om jag kommer eller inte. Visst behöver inte komma varje gång men iaf hälften av gångerna vore ju trevligt då vi har sex väldigt sällan.....

    har tagit upp att jag gärna vill att han ska ta initiativet till andra sexställningar... som 69an doggy, rida osv.. men det har nästan aldrig hänt. 69an har hänt en gång på 5 år tillsammans. Jag fick ta initiativet... och vill helst inte göra det då jag vill vara den undergivna i sängen... doggy har kanske hänt 5 gånger totalt på 5 åren.. rida har väl hänt ibland men då är de alltid jag som föreslår de o lägger mig över... han säger aldrig vad han vill, och har har gett mig oralsex typ 5 gånger på 5 år.. och korta stunder utan inlevelse. Och har alltid fått be han. Nästan aldrig hänt självmant. När jag tar upp det här så säger han att han gärna kan ge oralsex och att han kan tänka sig göra allt med mig. Men så skumt att han inte visar det? Har förklarat att jag vill att han tar för sig o styr o visar men händer typ aldrig. I början av vårat förhållande tog han initiativ till att börja smeka mig och ta mig i doggy och så.. men nu händer det aldrig.. hade ni accepterat att ha det såhär ?

  • Svar på tråden Sex är ju helt värdelöst?
  • Anonym (Suck)
    Tesskk skrev 2022-01-09 19:34:05 följande:

    Kvinnor har ju ingen känsel i slidan. Kan tala för mig själv. Så självfallet njuter män mera ...


    Då kan du tala för dig själv. Jag har känsel, skulle aldrig vilja vara utan penetrering- så skönt
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Suck) skrev 2022-01-09 22:04:44 följande:

    Nej det är verkligen inte allmänt känt. De flesta kvinnor gillar sex och njuter.


    Du vet inte vad de flesta gillar och njuter av. Du kan bara utgå från dig själv.
  • Anonym (Suck)
    Tesskk skrev 2022-01-09 20:41:47 följande:

    Kvinnor njuter inte av sex. Låtsas o fejkar för att verka sexiga o söta inför sina män så är de oftast


    Haha, det är ju synd om dig. Det finns väldigt många kvinnor som njuter otroligt av sex. Som har hett, underbart sex och sköna orgasmer. Jag har aldrig fejkat i hela mitt liv, det är bara korkat. Har ett underbart sexliv med min sambo - och har haft med alla andra partners också. Får alltid orgasm- oftast 2-3 per gång. Sex är underbart..
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-01-09 21:17:02 följande:

    Vi är också många kvinnor som INTE får ut något av sex, så tala för dig själv.


    Fast majoriteten får det. De flesta tycker om sex.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-01-09 22:08:18 följande:

    Du vet inte vad de flesta gillar och njuter av. Du kan bara utgå från dig själv.


    Det finns mängder av seriösa studier som visar det, majoriteten njuter av sex och vill ha sex. Jag är inte direkt ensam om att tycka det. Jag känner väldigt många kvinnor, vet ingen som inte gillar sex eller inte vill ha sex - ja vi pratar mycket.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (e5r) skrev 2022-01-09 22:22:56 följande:

    Haha tråden om "kvinnan" som hävdar att sex inte är skönt för kvinnor...

    Folk har så mycket fritid. Känns inte helt stabilt.


    Förstår inte varför det är så viktigt för henne att hävda att inga kvinnor tycker om sex.
  • Anonym (Väldigt sexuell säga det)

    Dumpa pöjken och sätt dig på min rejäla balle, ska ta dig till nya planeter.

    Jag frågar dig några väldigt enkla frågor nu..

    1. Är han kontrollerande?

    2. Har ni sex?

    3. Känner du attraktion?

    4. Är du ihop med honom bara för trygghet?

    Svarar du ja på alla förutom 2 så ska du göra slut.

  • Anonym (Suck)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-01-09 22:29:56 följande:

    Jag har inte hävdat någonstans att inga kvinnor tycker om sex. Du däremot skriver i varenda tråd i sex och samlevnadsdelen att ALLA kvinnor älskar sex och njuter av sex, de som inte gör det påstår du är asexuella och dumma i huvudet.

    Varför det är viktigt för dig att hävda det är för att du är en I N C E L som missbrukar forumet genom att driva din agenda överallt , dessutom där du utger dig för att vara kvinna.

    Du har en egen tråd för att det är flera än jag som ledsnat på spammandet.


    Du måste ha svårt att tolka text. Jag har aldrig skrivit att alla älskar sex. Jag har aldrig påstått att de som inte gör det är dumma i huvudet. Jag har skrivit att de flesta faktiskt njuter av sex - det är stor skillnad. Dessutom tycker jag det är viktigt att uppmuntra kvinnor att ta plats, testa, njuta och ha kul. Att inte nöja sig.

    Jag är fortfarande ingen incel. Det verkar vara otroligt provocerande att inte hålla med dig.
  • AndreaBD
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-01-09 22:11:38 följande:
    Aha, du igen. Tar tillbaka det jag skrev att du bara kan utgå ifrån dig själv, eftersom du inte är kvinna.
    Varför skulle det inte vara en kvinna? Jag tror faktiskt att det ÄR en kvinna, män brukar inte ha så bra koll på att det är ganska vanligt för kvinnor att komma två, tre gånger. 
  • Anonym (Suck)
    AndreaBD skrev 2022-01-09 22:50:14 följande:

    Varför skulle det inte vara en kvinna? Jag tror faktiskt att det ÄR en kvinna, män brukar inte ha så bra koll på att det är ganska vanligt för kvinnor att komma två, tre gånger. 


    Jag är definitivt kvinna och har varit i hela mitt 46-åriga liv :)
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-01-09 22:55:35 följande:

    För att det finns ett gäng incels här på forumet som brukar syssla med könsbyten när de driver sin agenda och dessutom har personen råkat försäga sig en gång.

    Angående påståendet att kvinnor kan komma flera gånger så har jag mestadels läst det från män här faktiskt. Enligt studier är det enbart 15 % av kvinnor som kan få flera orgasmer.


    Påståendet? 15% är en rätt stor del kvinnor i antal om man räknar lite. Jag inbillar mig inte direkt att jag får flera orgasmer :)
  • Anonym (Suck)
    Tesskk skrev 2022-01-09 23:01:40 följande:

    Dom flesta tjejer njuter inte av sex, du som skriver i alla trådar o påstår att dom flesta tjejer njuter är faktiskt en kille bakom kontot. Hur orkar du hålla på


    Är absolut ingen kille nej.
  • Anonym (Jagnjutermassa)
    Tesskk skrev 2022-01-09 23:01:40 följande:

    Dom flesta tjejer njuter inte av sex, du som skriver i alla trådar o påstår att dom flesta tjejer njuter är faktiskt en kille bakom kontot. Hur orkar du hålla på


    Om dom nu inte njuter så är dom med fel partner (precis som ts), så enkelt är det.

    // från en kvinna som gärna njuter i massor
  • Anonym (Jagnjutermassa)

    Det finns allt för många personer som inte ser sex som ömsesidig lek och njutning, som bara har fokus på sin egen tillfredställelse. En man som denna hade jag aldrig dejtat mer än 3-5 gånger.

  • prospicientia
    Gildur skrev 2022-01-09 20:56:26 följande:
    Jag hårdrar lite nu kanske, men vissa vill vara liksom lite ifred efter sin orgasm, andra inte. Sen är det skillnad på utlösning och orgasm, men det är en annan sak.

    Jag lutar mer åt den första skaran, så därför försöker jag se till att hon kommer först. Ibland innebär det att hon då är den som känner sig "klar" och jag är den som blir utan orgasm. Och det är helt okej för mig, så länge det är balans i det och båda är nöjda med vad som sker.

    Det optimala vore om båda kom samtidigt förstås, men det går inte alltid att få till det så.
    Jag förstår.
  • Anonym (Snäckan)

    Sluta med att suga av honom 10-15 minuter innan samlaget. Istället ska han smeka och slicka dig 10-15 minuter. Med tanke på det korta samlaget lär du knappast få ut något av det annars.

  • Anonym (Hejsan)

    Det låter ju helskumt att han verkar vara så i motvalls när du vill prova något nytt. Har diskussionen om sexleksaker kommit upp någon gång? För om inte kanske det kan vara värt att prova, finns ju massvis både för män, kvinnor och par!

    Själv handlar jag och min partner allt som oftast ifrån lustlet.com/ som förövrigt verkar ha 15% rabatt på alla Satisfyers just nu. Tips om du är intresserad. Sexleksaker har åtminstone hjälpt mig och min partner att ha ett roligare sexliv, kanske är det inte något för alla men kan åtminstone vara värt ett försök?

  • tRIStKille

    Han verkar ju fruktansvärt trist! 
    Hur gamla är ni? Jag hade varit väldigt glad om jag hade en flickvän som dig, som vill pröva nya saker. 
    Doggystyle är riktigt upphetsande när brösten hänger och gungar under. Likaså rida är så fint och sexigt!

    Se dig om efter något annat. 

  • Anonym (e5r)
    Anonym (Hejsan) skrev 2022-01-16 22:12:34 följande:

    Det låter ju helskumt att han verkar vara så i motvalls när du vill prova något nytt. Har diskussionen om sexleksaker kommit upp någon gång? För om inte kanske det kan vara värt att prova, finns ju massvis både för män, kvinnor och par!

    Själv handlar jag och min partner allt som oftast ifrånxxxx som förövrigt verkar ha 15% rabatt på alla Satisfyers just nu. Tips om du är intresserad. Sexleksaker har åtminstone hjälpt mig och min partner att ha ett roligare sexliv, kanske är det inte något för alla men kan åtminstone vara värt ett försök?


    Ännu en sida att bojkotta dåTungan ute
Svar på tråden Sex är ju helt värdelöst?