• Anonym (Leksakstips)

    Köpa sexleksak....

    Jag ska köpa sexleksak till min sambo (kvinna).

    Har ni några bra tips tjejer/kvinnor som är skönt både vaginalt och analt?

    Även killar/män kan tipsa vad era partners har för trevliga leksaker.

    Berätta hur ni upplever dom.

  • Svar på tråden Köpa sexleksak....
  • Anonym (Camilla)

    Ett tips är att inte köpa något bara så där. Har ni sexleksaker sedan tidigare är det ju ett nytillskott och kan funka bra. Har hon eller ni inga tror jag det kommer att slå fel.

    Varför inte titta tillsammans på sidorna och välja typ en var.

    Det funkar inte att köpa en sexleksak för att du tror att hon ska bli kåtare och släppa till mer.

  • Anonym (Nej)

    Mitt tips är oxå att inte köpa något själv eller nåt någon annan tipsat om.

  • Anonym (Parleksak)

    Det finns en hel del leksaker till par som involverar er båda och ger er båda njutning.

    Titta igenom det utbudet först.

    Andra leksaker som du frågar efter är såpass bra idag att du riskerar att bli utan sex med din partner..

    Min personliga favorit är en sleeve med vibrator.

  • Anonym (Man)

    Hej!

    Läs noga tidigare svar ovanför.

    Tips på sexleksak är en "Rabbit" som jag har läst på detta forum ska vara riktigt populär:)

  • Anonym (Solenta)

    Det är ju väldigt olika vad man gillar så det bästa rådet är att besöka en sexbutik på nätet, men det är inte alltid lätta att hitta bra seriösa butiker.  På webplatsen  www.sex4u.se/ har man samlat ett antal svenska sexbutiker som är seriösa, har säkra betalningslösningar och snabba säkra diskreta leveranser

  • Anonym (M.M)

    Min sambo har förutom en vanlig vibrerande stav en Satisfyer som hon är väldigt nöjd med. Hon vill inte ha något som penetrerar henne utan nått som vibrerar. Igår nämnde hon dock att hon skulle vilja ha en Satisfyer parvibrator som både ska vara inne i henne ochvsom vibrerar på utsidan. Så jag beställde en sådan även om jag inte tror den är så bra egentligen. Tanken är att jag ska känna vibrationerna när jag är inne i henne. 


    Jag hade velat köpa en realistisk dildo så vi kan köra fiktiv trekant och dp men eftersom hon inte vill det så avvaktar jag med det. 


    Ska du köpa något som både funkar vaginalt och analt så får någon annan tipsa men vill du att hon ska få orgasmer så kika på recensionerna på Satisfyer 2 next generation. 

  • Anonym (Brrr)

    En trosa med inbyggd vibrator som kan fjärrstyras med en app. Skoj för båda

  • Anonym (Glad)

    Jag tog med min fru till M-shop (tror den heter så) också gick vi runt och valde tillsammans. Så sjukt upphetsande att välja tillsammans och sedan åka hem och...

  • Anonym (Kvinna snart 30)

    Min sambo köpte en penisring med vibrator (de kanske har ett specifikt namn?) som en överraskning och introduktion till gemensamma leksaker. Tyckte jag var en perfekt första grej. Men om ni pratat om detta tidigare och hon uttryckt en nyfikenhet för den typen av leksaker du efterfrågar så kör! Har tyvärr inget förslag där?   

  • Anonym (Leksakslåda?)

    Om du inte vet vad du ska införskaffa specifikt kanske det kan vara värt att investera i någon slags presentlåda med sexleksaker. Det finns massvis med olika sådana att köpa i olika prisklasser. Då får ni flera olika sexleksaker som ni kan prova och utifrån det, se om det är någon sort ni gillar extra mycket?

    lustlet.com/collections/loveboxxx

Svar på tråden Köpa sexleksak....