• Anonym (Undra­n)
    Tue 11 Jan 2022 20:54
    6926 visningar
    9 svar
    9
    6926

    Hur länge rinner sperman ur er?

    Till er som låter mannen komma i er vid samlag. Och kanske mannen som har mycket utlösning och kommer djupt

    Hur länge rinner sperman ur er? Några h?24h? Ett par dagar?

    Kommer det först en större mängd och sedan att det zipprar ut då & då?

    Är det samma ifall han kommer där bak?

  • Svar på tråden Hur länge rinner sperman ur er?
  • Tue 11 Jan 2022 20:59
    #1

    Efter samlag går jag på toaletten och det mesta rinner ut då. Tvättar av mig och torkar. Känns det som att nåt är kvar fångas det upp av ett trosskydd. Max 1 timma efter är allt ute.

  • Anonym (Sexed­)
    Wed 12 Jan 2022 03:06
    #2
    -1

    Sperma som hamnar vid livmodertappen antar en geléartad konsistens under ca 40 minuter. Sedan börjar det lösas upp igen (skapar ett baksug i livmodertappen så att det sen ?sugs upp? där). Lite blandade könsvätskor rinner naturligt ut ganska snart om man är upprätt, och resten som inlägget är van säger inom en timme. Det har väldigt lite att göra med mängden (genomsnittlig sats är 15ml).

  • Fri 14 Jan 2022 07:26
    #3

    Jag brukar bli tillsagd att gå ner på tjejen och slicka upp allt efter hennes älskare

  • Anonym (...)
    Fri 14 Jan 2022 07:37
    #4

    Mesta rinner ut direkt när jag går på toa men tyvärr blir det rester kvar som gör att det luktar skunk i kanske en hel dag.

  • Anonym (Usch)
    Fri 14 Jan 2022 10:35
    #5
    -1

    Usch jag låter aldrig mannen komma i mig.

  • Anonym (Kvinn­a31Sth­lm)
    Fri 14 Jan 2022 10:38
    #6

    Jag brukar känna att det kommer ur mig i ca ett dygn men kan se spår i trosorna i typ 3 dagar
    Om han kommer i baken på mig..vilket jag verkligen inte gillar så brukar jag inte direkt känna att det rinner mer än några timmar

  • Anonym (Undra­n) Trådstartaren
    Fri 14 Jan 2022 11:10
    #7
    Anonym (Kvinna31Sthlm) skrev 2022-01-14 10:38:19 följande:

    Jag brukar känna att det kommer ur mig i ca ett dygn men kan se spår i trosorna i typ 3 dagar

    Om han kommer i baken på mig..vilket jag verkligen inte gillar så brukar jag inte direkt känna att det rinner mer än några timmar


    Vill du helst ha satsen i dig? Eller på annat ställe? Med tanke på spår i trosorna i ca 3 dagar.
  • Anonym (Kvinn­a31Sth­lm)
    Fri 14 Jan 2022 11:40
    #8
    Anonym (Undran) skrev 2022-01-14 11:10:28 följande:
    Vill du helst ha satsen i dig? Eller på annat ställe? Med tanke på spår i trosorna i ca 3 dagar.
    Det blir oftast där bara, det är inte så att jag ber min sambo ta ut den när han är på väg att komma
  • Anonym (Upp till 6 timmar­)
    Fri 14 Jan 2022 11:42
    #9

    Det beror helt på, ibland kommer det mesta ut i toan direkt efter men ibland kan det rinna flera timmar efter. Drygaste är att ta en snabbis innan man ska till affären, så står man vid mjölken och trosorna blir plaskvåta och man är helt plötsligt inte så sugen på mjölk längre (skämt haha)

Svar på tråden Hur länge rinner sperman ur er?