• Wed 12 Jan 2022 18:35
    3010 visningar
    16 svar
    16
    3010

    Varför är det plötsligt så många trådar som tas bort?

    Vad har hänt på Familjeliv egentligen? Senaste dagarna har minst 10 trådar rensats bort om diverse relationsproblem.. Senast bara för några timmar sedan om en lessen tjej som ville förlova sig.. Kan knappast tänka mig att det spårat ur bara hux flux så till den milda grad att den måste tas bort?

    Vem är så nitisk och anmäla/rensa helt plötsligt??

  • Svar på tråden Varför är det plötsligt så många trådar som tas bort?
  • Wed 12 Jan 2022 20:14
    #2
    Drottningen1970 skrev 2022-01-12 19:47:46 följande:

    Hon ville ju själv få sin tråd borttagen.


    Okej, det är nog första gången den begäran faktiskt funkar...

    Jag hann inte läsa fler svar efter jag svarat. Jag hoppas hon fick några svar hon kunde ta tag i.

    Men övriga 9 trådar som bara gått upp i rök på bara ett par dagar känns ju också märkligt med tanke på att så många riktiga regelbrott och egna begäran oftast ignoreras...
  • Wed 12 Jan 2022 22:48
    #4
    Magical skrev 2022-01-12 21:55:07 följande:

    Jaså? Jag har tagit bort en egen tråd en gång. Inga problem alls. 

    Sitter du och räknar trådar eller hur vet du att det är exakt 9? 

    Jag anmäler trådar eller inlägg som inte är ok, och jag ser att de oftast tas bort efter ett tag, så det är väl inte konstigt om det tas bort trådar? Det är väl fler än jag som anmäler saker också? 


    Just nu vet jag att det var 9 trådar då jag svarat i alla dom och hade ett extra öga på dom pga trådens innehåll.

    Visst försvinner trådar hipp som happ absolut. Men att den mängden trådar försvinner i princip samtidigt kändes lite uppseendeväckande. SÅ vanligt är det inte.
Svar på tråden Varför är det plötsligt så många trådar som tas bort?