• Anonym (Mannen i paret)

    Har du träffat någon på Bodycontact?

    Har du enskilt eller ni som par träffat någon på Bodycontact och hur gjorde ni innan träffen?

    Chattade ni? Pratade ni i telefon eller bokade ni tid och plats för en träff?

    Har kollat lite och vissa annonser är väldigt undermåliga. Vissa annonser ger mersmak och det kanske är på dessa man ska satsa på?

    Ge mig era bästa tips för att hitta någon, och hur man tar det ändra fram till träffen.

    Som kuriosa - vi söker en extra man till oss så min sambo får vara med två män samtidigt.

    Mvh

  • Svar på tråden Har du träffat någon på Bodycontact?
  • Anonym (Hur?)

    Hur ska man kunna träffa någon där när det inte ens går att bli medlem där?

  • Anonym (Snälla frun)

    Vi har träffat både par och singlar där. 
    Finns många fejkprofiler så man får sålla ganska hårt, men det finns guldkorn. 

  • Anonym (Hur?)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2022-01-13 07:52:07 följande:

    Vi har träffat både par och singlar där. 

    Finns många fejkprofiler så man får sålla ganska hårt, men det finns guldkorn. 


    Det finns inga fejkprofiler där längre. Jag försökte skapa ett konto igår , det är omöjligt om man inte kan bekräfta att man är en verklig person. De kräver ens personuppgifter. Jag var tvungen att betala en engångs kostnad via sms men inte ens det gick eftersom jag har ett oregisterat kontantkort. De kräver alltså både namn och personnummer pga att de haft stora problem med fejkkonton tidigare. Helt sjukt!
  • Anonym (Bc)

    Jag letade efter en KK på den sidan för 3år sen och chattade med många olika män.

    Tillslut fastnade jag för en man och vi chattade i ca en vecka innan vi bestämde träff hemma hos mig.

    Idag är vi sambos, så kan det gå!

    Med andra ord finns det vettiga människor på BC också!

  • Anonym (Yes)

    Kvinna som var med i två veckor 2020. Träffat ett par. Chatt och videosamtal innan jag for dit och övernattade hos dem..

    Träffat 7 män. Chatt innan. Inga kemiträffar. Avsugning med 4 och knull med 2. Den sjunde träffar jag ff.

  • Anonym (Par i Stockholm)

    Vi har träffat flera par tillsammans via BC.

    Före pandemin.

    Jag är bisexuell och det är huvudsakliga anledningen till att vi sökt kontakter där.

    Regel nr ett be om ett foto som är nytaget.

    Regel nr två telefonsamtal kvinna till kvinna.

    Då försvinner 90 procent av alla ?par?

  • Anonym (J)
    Anonym (Hur?) skrev 2022-01-13 10:11:35 följande:
    Det finns inga fejkprofiler där längre. Jag försökte skapa ett konto igår , det är omöjligt om man inte kan bekräfta att man är en verklig person. De kräver ens personuppgifter. Jag var tvungen att betala en engångs kostnad via sms men inte ens det gick eftersom jag har ett oregisterat kontantkort. De kräver alltså både namn och personnummer pga att de haft stora problem med fejkkonton tidigare. Helt sjukt!
    Har för mig det knappt ens är tillåtet med oregistrerade kontantkort längre i och med eu regler och bekämpning av organiserad brottslighet. Det är i varje fall väldigt mycket mer begränsat. 

    Tror du missar att denne nog menar med fejkprofiler menar folk som är någon de inte utger sig för att vara. BC kollar bara att du är en riktig person och inte bara ett tillfälligt spamkonto. Du kan fortfarande ange allt möjligt osant i din profil. 

    Men är det så att du är man och inte söker män ska du  nog  hoppa över BC i varje fall. Det är 90% (i de flesta fall desperata) män där. De flesta kvinnor försvinner fort då man blir fullkomligt nedspammad. Alltså är konkurrensen att vara vältalig och attraktiv som man stor för att ha någon chans. Någon som inte förstår varför de har det upplägget med verifiering och dessutom känner sig behöva endast ha oregistrerat kontantkort kommer inte falla under den kategorin. Söker du andra män eller är kvinna är det dock inte fullt så noga. I fallet kvinna kommer du bli nedspammad av allt och alla endast pga ditt kön, oavsett ålder och om du skrivit något alls, eller ens om du skrivit att du inte söker något alls. Större delen av dessa män är dock knappt läskunniga och letar endast efter ett hål, i nödfall skulle de vara ok med en man med peruk istället också :D

    Med det sagt så finns det absolut folk som träffar någon på BC, men de allra flesta gör det inte och ger upp (män som söker kvinnor) eller blir bortskrämda (kvinnor som inte har massor av skinn på näsan och inget emot att behöva besvara majoriteten med att blocka dem från närmare kontakt)
  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (Hur?) skrev 2022-01-13 10:11:35 följande:
    Det finns inga fejkprofiler där längre. Jag försökte skapa ett konto igår , det är omöjligt om man inte kan bekräfta att man är en verklig person. De kräver ens personuppgifter. Jag var tvungen att betala en engångs kostnad via sms men inte ens det gick eftersom jag har ett oregisterat kontantkort. De kräver alltså både namn och personnummer pga att de haft stora problem med fejkkonton tidigare. Helt sjukt!
    Ja, men det är ingen garanti att man uppger rätt uppgifter om man är singel eller ett par. 
    Så sent som för någon månad sedan så hittade jag en en parprofil som till och med snott en bild av oss och hade den som profilbild. 
  • Sexlicens

    Träffat både par och tjejer via BC.

    Många är fejk tyvärr, men man lär sig att sila.

    Brukar bli lite chat, sen Kik. Känns det seriöst så brukar jag alltid föreslå telefonkontakt. Då brukar de flesta fejkprofiler försvinna lika snabbt som en månadslön:)

    Fortfarande medlem, dock mest som tidsfördriv.

  • kire

    Jag är man, hade tidigare profil på BC och träffade väldigt många, främst par den vägen. Det man ska ha i åtanke är att BC är en sexsite och att väldigt många, främst par är där för att förverkliga sina sexuella fantasier. 


    Resultatet av det är att om man är man, har en vettig presentation, kan föra sig i en konversation och framför allt - har bra bilder som visar att du är rejält välutrustad så får du mycket meddelanden. XL/Välutrustad är ju något som när det gäller trekanter/hotwife etc. scenarion nästan alltid är högt på önskelistan

  • Anonym (Småland72)

    BC är inte vad det har varit.

    Tidigare så var den sidan väldigt bra.. men med tiden så har dessvärre det poppat upp fler o fler fake profilen.

    Men finns fortfarande en del guldkorn kvar.

    Jag har träffat två olika par och en kvinna den vägen så det går men det är inte helt lätt.

    En välformulerad profil och bra annonser så brukar man tillslut hitta rätt.

    Lycka till

Svar på tråden Har du träffat någon på Bodycontact?