• Anonym (Nyfik­en)
    Fre 1 apr 2022 05:25
    5343 visningar
    22 svar
    22
    5343

Ni som har KK kan ni nånsin bli sårade eller besvikna?

Anonym (KK proffs) skrev 2022-01-22 20:55:52 följande:
    Tack för du delar så bra.

Påverkades av din story. Å det kan jag tala om händer inget ofta. Tankeställare när jag läser din berättelse och jag själv ser mina KK som utbytbara varelser. Odlar aldrig nåt personligt med dem mer än lite snack när vi käkar snacks/mat innan vi knullar ihop. Sen säger vi tack och hej när jag tömt. Jo en sextoy köpte jag en gång till en tjej som var min KK brutta mer än ett år och mest för att jag vart sugen på den själv.

Alma du får mig att tänka nytt. Du blir vän med dina KK. Hatten av.... Vill ju bli polare med Norrländskan och kan gänga mig med men ännu inte träffat. Du ser dina KK som hyggliga personer om så respekten brast med ett par. Killen som sket i passa tiden (ja, vet nåt.) ghostade dig eller killen som flirtade när du var med (j-a skit). Behöver hårdträning och testa lära känna nån på real.

Berördes av din historia med KKn som var en juste, karismatisk och sinnlig kille. Längre fram frammanar du hur han kändes, doftade och hur hans moves med dig var. I vetskap om vad som hänt blev han som en sexig ängel i ditt huvud. Mycket att ta in för nån som jag. Ja, jag är i nuet men när du säger allt det där kommer jag tänka på nåt. Eller mer på nån faktiskt. Som jag borde kära ned mig i. Fattar precis grejen du beskriver j-t bra. Vet förstås inte om hen vill nåt i KK väg eller nåt annat? Hens moves lockar mig skitmycket. Vad som helst funkar nog utmärkt?

Hur många KKs har du just nu? Hur ofta träffar du dem och roterar du eller brukar man träffa all lika ofta? Hur länge håller du kvar samma Kk-relation innan dags för ny? Var hittar du dem?

nyfiken bara!
Svar på tråden Ni som har KK kan ni nånsin bli sårade eller besvikna?
Logga in
Bli medlem