• Anonym (Kvinna)

    Fråga till kvinnor

    Ni kvinnor i hetrosexuella förhållande.

    Hur hade ni sett på ifall er man hade velat ha intimt med en annan man för att endast ?prova på??

  • Svar på tråden Fråga till kvinnor
  • Anonym (H)

    Vill man söka sex utanför relationen kan man göra just det, utanför relationen. Jag hade inte accepterat att min partner hade en annan sexpartners, oavsett kön.

  • Anonym (Nej)

    Om min man skulle vilja ligga med andra är relationen över på sekunden.

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Nej) skrev 2022-01-14 15:46:56 följande:

    Om min man skulle vilja ligga med andra är relationen över på sekunden.


    Det jag menar med frågeställningen är att ifall din hetrosexuella man hade bara 1 gång i livet velat provat att ha intimt med en man. Hade du tillåtit det?

    Tex att har det på sin bucket-list.
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-01-14 15:49:33 följande:
    Det jag menar med frågeställningen är att ifall din hetrosexuella man hade bara 1 gång i livet velat provat att ha intimt med en man. Hade du tillåtit det?

    Tex att har det på sin bucket-list.
    Det spelar ingen roll. Vill han ligga med andra är relationen över, var jag otydlig på den punkten?
  • Anonym (Nepp)

    Aldrig i livet. Inte om han ska vara tillsammans med mig. No way. Då skulle det vara slut.

  • Anonym (Andreas)

    Det är precis så dom flesta otrogna försöker komma undan sin otrohet.... "jag ville bara testa en gång..hen gjorde mig så nyfiken"..

    Självbedrägeri delux..

    Det finns inget prova på.

    Vill man utforska sin sexualitet så gör man det som singel.

  • Anonym (Ok)

    Jag tror att jag skulle vara ok med det om jag fick vara med då jag sj tänder lite på de.. har en stabil relation med min kille sen 5år tillbaka :)

  • Anonym (Marie)

    Jag hade bett honom att dra åt helvete, med nöje. Ingen normal man, som verkligen älskar sin kvinna vill att hon ska vara med andra män. Det ligger inte i vår natur.

  • Anonym (q)

    Ännu en tråd om detta?


    Är vi i ett förhållande är det monogamt. Möjligtvis en trekant. Men att ha det på bucketlist känns sunkigt och blir automatiskt otrohet. Är inte emot den sexuella akten att ligga med en man så har han gjort det innan noll problem men vi är i ett förhållande och knullar bara varandra.

  • Anonym (Nej2)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-01-14 15:49:33 följande:
    Det jag menar med frågeställningen är att ifall din hetrosexuella man hade bara 1 gång i livet velat provat att ha intimt med en man. Hade du tillåtit det?

    Tex att har det på sin bucket-list.
    Nej. Vissa delar av bucketlistan är lämpliga att avklara innan man går in i en seriös relation.
  • Anonym (L)

    Ännu en tråd om detta. Har du inte fått nog nu?

    Jag skulle kunna gå med på det om det hade inneburit en trekant. Inte annars.

  • Anonym (Frun)

    Nej det är otrohet och då spelar könet ingen roll. Dessutom skulle jag bli tveksam till hans läggning och betrakta honom som bisexuell, vilket är jävligt avtändande för mig.

Svar på tråden Fråga till kvinnor