Inlägg från: Anonym (röd flagg?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (röd flagg?)

    Röd flagg/sexmissbrukare?

    För att göra en kort historia lång. Killen är jättesöt, snygg och charmig...MEN:

    Nånslags gigantisk som den var gjord för jättar eller en hel storfamilj...himmelssäng med sidenlakan, Sovrummet ser ut som nån slags....porrfilmsstudio fast utan kameror. inte för att jag nånsin vart i en sån men påminner om det.

    Resten av huset också rätt skumt. Jacuzzibadkar, bastu och nån enorm duschkabin med flera duschar...behöver tre stycken duscha samtidigt? 

    Sen hemgym som inte är typ en rostig skivstång vikter och ett par hantlar i ett garage...utan ser ut som ett litet gym man skulle kunna betala 199 i månaden för typ.  Inte all utrustning men tillräckligt.

    Vardagsrum med stor öppen spis med mässingsgrejer och en jäkla björnfäll(!!) framför. Allt är typ tunga antika möbler i vardagsrummet. Gamla tavlor på gubbar med stora mustascher på väggarna. Bardisk med barstolar.

    Att det är pengar bryr jag mig inte om. Är inte därför jag gillar honom, men hade jag haft pengar hade jag inrett lite mindre porrfilmsstudio lite mer hem?? dessutom lite mer ja...modernt. Fint kök dock.

    Skulle du se detta som en varningsflagg? Sexmissbrukare?

  • Svar på tråden Röd flagg/sexmissbrukare?
  • Anonym (röd flagg?)
    Anonym (Man40) skrev 2022-01-14 23:37:41 följande:

    Gubbporträtt ger inte varningsflagg för mig direkt men låter ju som ett bra ställe för lite lekar på fler.


    dvs sexmissbruk? Lekar på fler alltså. Inget för mig.
  • Anonym (röd flagg?)
    Anonym (A) skrev 2022-01-14 23:34:15 följande:

    Seriöst..... Nej, han är inte sexmissbrukare. Han har bara dålig smak.


    Anonym (Man 53 år) skrev 2022-01-14 23:47:57 följande:
    Håller med, låter hellre som han försöker kompensera nåt mindervärdeskomplex och gillar sånt som du (och jag) tycker är smaklöst. Men finner ingen anledning alls att se röd flagg/ sexmissbrukare för det - låter snarare trångsynt av dig att tänka så.

    Ge honom en chans så lär du väl märka om det är en prins eller groda.
    Myten7891 skrev 2022-01-14 23:47:57 följande:

    Killen / mannen är tät och har sin smak, inget som skulle tyda på att behöver vara missbrukare? Jag hade nog gärna haft hemmet du beskriver om jag hade haft råd.:




    Ok, blir det mer seriöst så får han flytta till min tvåa eller så får han låta mig göra om. Badrummet är ok, gymmet och köket älskar jag men resten... utifrån ser det ut som Draculas herrgård eller nåt. Lätt skräckfilmskänsla. Skräckfilm på utsidan, porrfilm på insidan.
  • Anonym (röd flagg?)
    Anonym (Tösen) skrev 2022-01-15 08:40:59 följande:

    Låter som han har extremt dålig smak. Men det viktigaste är väl ändå hur mycket du kan få han till att betala för grejer eller räkningar åt dig! Det är prio ett


    Ha nej. Han är väldigt generös av sig så jag kanske skulle kunna? Men det där är verkligen inte jag. Orka med golddiggers, då är jag hellre som jag är fattig white trash.

    Korv med mos från tjorren till middag, ta sig fram på flakmoped, dricka folköl och HB lyssna på hårdrock och timanställning på äldreboendet. Det är jag.
  • Anonym (röd flagg?)
    Hotelliggaren skrev 2022-01-15 14:05:27 följande:

    Tänker att ni bara har olika smak.... Vardagsrummet låter som nåt jag kunde ha. Sexmissbruk har inget med såna saker att göra. En sexmissbrukare är väldigt upptagen av sex. Har många kontakter både irl och på nätet, vill prova det mesta osv. Där handlar det mer om mängden sex än andra attribut.  Kan lika väl bo i en etta. Tror det skulle avslöjas rätt snabbt på hans sätt att ha sex med dig.


    Hur tänker du då med sättet? Eftersom hans sovrum är läbbigt (porrfilmsstudio fast har inte sagt de orden utan bara att jag tycker det är lite läbbigt) har vi sovit i ett gästrum med en helt normal 90säng. Även gjort det i gymmet, jacuzzin, 3personsduschen och i gubbrummet samt tvrummet. Fast då på mitt initiativ så vet inte om jag kunnat avslöja ev. sexmissbruk.

    Gubbrummet var faktiskt lite creepy. Kände mig väldigt naken efteråt. Dels för att jag var naken och dels för att flera generationer mustaschgubbar från typ 17 och 1800-talet hade tittat på. Eller känslan av det. Det är ju hans släkt liksom. Dömer de mig?
  • Anonym (röd flagg?)
    Hotelliggaren skrev 2022-01-15 17:04:03 följande:

    Asså jag fattar att du har betänkligheter med hans stil. men hur du kan koppla det till ev sexmissbruk fattar jag inte. Att ha stor sensuell säng med typ stolpar osv är nog mer en viss stil än sexbetonat. Låter som att den helt enkelt går i stil med allt annat. Han verkar excentrisk och har en egen stil tänker jag. Ser absolut inget sexgalet i det. Och du själv verkar rätt på som initierar sex lite här o var! Släpp det där med sexmissbruk och fokusera på om du gillar hans stil eller inte. För egen del känns det som om jag skulle trivas fint där.... En liten bdsm-session i gubbrummet, mmmm.....


    Vad jag tycker tyder på sexmissbruk är dels hur sovrummet ser ut med jättesängen.

    Bastu hemma? Vem har det och varför? Samma med Jacuzzin. Jätteduschen har som en avsats/sittyta/utbukting från väggen/hylla i ena hörnet som är som gjord för att underlätta sex i olika ställningar eller luta sig mot.

    Sedan ligger huset avsides från allt. Ett par bondgårdar, åkrar och bara tät granskog så det är jäkligt creepy själva läget. Skulle man inte ha bil så är det nog typ en kvart längs vägen att ens se andra hus.
  • Anonym (röd flagg?)
    Anonym (.) skrev 2022-01-15 19:47:35 följande:

    Du har inte fått något på länge va?


    Väldigt mycket på senaste tiden, men flera år typ som jaaa...ingen action alls innan det. Med undantag av senaste tiden får vi nog gå tillbaks till 2018 för sånt. Så ja...nunna typ.
  • Anonym (röd flagg?)
    Anonym (Haha) skrev 2022-01-16 19:42:09 följande:

    Inte nödvändigtvis sexmissbrukare ... eller en sexbrukare men uppenbarligen otroligt dålig smak. Har han rötter i någon öst-stat? Finland eller längre österut?

    De brukar gilla sånt och allt som glittrar, WCT-overaller, bubbelbad svarta BMW och så vidare. Too much is just enough typ.

    Kolla Lyxfällan.


    Rötter i nån öststat har han ja fast namnet låter typ tyskt eller svenskt? Finns även en fransk och en spansk "gren" så han verkar vara från hela europa typ samtidigt.
Svar på tråden Röd flagg/sexmissbrukare?