• Anonym (Hjälp)

    Min kille har en liten penis

    Hej

    Jag och min kille har varit ihop i ca 3 månader. Han är en underbar person och jag älskar honom. Dock funkar inte sexet riktigt. Han har en liten penis och jag har aldrig fått orgasm med honom, fejkar varje gång tyvärr. Jag vet inte vad jag ska göra? Jag känner knappt nåt när vi har sex.

  • Svar på tråden Min kille har en liten penis
  • Hotelliggaren
    Anonym (Inga problem) skrev 2022-01-15 23:18:30 följande:

    Tråkigt att inte få orgasm vid sex.. Jag brukar dock använda mig av sexleksaker när jag känner mig extra sugen på att få orgasm. Min absoluta favorit och den som funkar bäst för mig är denna:

    lustlet.com/products/satisfyer-pro-2-next-generation

    Funkar verkligen hur bra som helst och min kille är helt med på att jag använder mig av den när vi har samlag.


    TS kan tydligen inte få orgasm ens om hon smeker sig medan de har sex, pga att han har liten kuk. kanske kan det funka med satisfyer/womanizer? De flesta kvinnor säger att den är otroligt mkt bättre än nåt annat. Så har du provat en sån TS?
  • Anonym (Nickname)
    Hotelliggaren skrev 2022-01-16 00:01:02 följande:

    TS kan tydligen inte få orgasm ens om hon smeker sig medan de har sex, pga att han har liten kuk. kanske kan det funka med satisfyer/womanizer? De flesta kvinnor säger att den är otroligt mkt bättre än nåt annat. Så har du provat en sån TS?


    Precis så problemet ligger mest hos henne med andra ord!
  • Tesskk

    Stanna kvar! Du kommer inte få orgasm med nån med större kuk heller. Kvinnor kommer inte av penetration. Jag trodde förut också att de berodde på att mitt ex hade liten kuk. Men min nuvarande har stor men inte fan får jag orgasm för det

  • Tesskk
    Anonym (C) skrev 2022-01-15 18:08:56 följande:

    Förmodligen är ju han medveten om att hans kuk är modell mindre och onödigt att fälla nån syrlig kommentar MEN det är klart ni måste prata. Eller du måste berätta att du inte känner honom inne i dig.

    Kukring kan ibland typ stasa kuken så att den känns mer. Blir hårdare. Man kan även om man vill testa att köra analt med dildo samtidigt som han penetrerar dig.

    Men ju längre tiden går blir det ju svårare att annonsera problemet.

    Personligen skulle jag verkligen fundera på om det här mannen jag vill va med. För jag vill känna mig ordentligt fylld. Får enormt härliga orgasmer då. Skulle välja bort den mannen.


    Kvinnor kommer inte av penetration enbart så... du behöver inte stor kuk, dessutom är en slida bara 10 cm djup
  • Anonym (Huh)

    Vem fan får orgasm varje gång av penetration, händer inte så ofta. Smek dig själv medans. Det intima bör hjälpa oavsett storlek på kuken, såvida ni inte har svårigheter att ha sex.

    Med 8 cm kuk är han själv väl medveten om det, och gillar du inte oralsex får du sköta det själv. Ja jag är kvinna, man kan njuta oavsett storlek men som sagt. Smek dig själv så som du tycker det är skönt medans.

  • Hotelliggaren
    Anonym (Nickname) skrev 2022-01-16 00:37:59 följande:
    Precis så problemet ligger mest hos henne med andra ord!
    Gemensamt tänker jag. Om hon inte KAN få orgasm trots både yttre och inre stimulans samtidigt pga att han har liten kuk så är det ju en kombo av hennes svårighet och hans storlek. Han kan inte ändra på den och hon kan bara fortsätta att testa olika lösningar.
  • Hotelliggaren
    Tesskk skrev 2022-01-16 00:56:34 följande:

    Stanna kvar! Du kommer inte få orgasm med nån med större kuk heller. Kvinnor kommer inte av penetration. Jag trodde förut också att de berodde på att mitt ex hade liten kuk. Men min nuvarande har stor men inte fan får jag orgasm för det


    Jo hon kan det om hon får yttre stimulans samtidigt. men med liten kuk kan hon inte få orgasm öht tydligen. Men jag tror hon ger upp lite lätt.... Fast jag tänker att paret ska satsa på en g-punktstimulator i kombo med att han slickar henne. När hon kommit kan de knulla utan fokus på den orgasm som hon ändå inte kan få med hens kuk.
  • JoppeMan
    Anonym (Huh) skrev 2022-01-16 01:03:26 följande:

    Vem fan får orgasm varje gång av penetration, händer inte så ofta. Smek dig själv medans. Det intima bör hjälpa oavsett storlek på kuken, såvida ni inte har svårigheter att ha sex.

    Med 8 cm kuk är han själv väl medveten om det, och gillar du inte oralsex får du sköta det själv. Ja jag är kvinna, man kan njuta oavsett storlek men som sagt. Smek dig själv så som du tycker det är skönt medans.


    En liten kuk är liten hur man än vänder och vrider på den. Tycker det är bäst att lämna. Kuken blir inte större till skillnad mot frustrationen över att inte få orgasm vid penetrerande sex.
  • Anonym (Huh)
    JoppeMan skrev 2022-01-16 02:04:54 följande:

    En liten kuk är liten hur man än vänder och vrider på den. Tycker det är bäst att lämna. Kuken blir inte större till skillnad mot frustrationen över att inte få orgasm vid penetrerande sex.


    14% av kvinnor kan få orgasm av enbart penetrerande sex. Då skulle 86% av världens kvinnor vara singlar enligt dig haha
  • Anonym (Prinskorven)

    Jag har tydligen en helt normal storlek enligt all statistik, men både jag och min sambo tycker nog att den är för liten. Hon har tidigare erfarenheter med grövre doningar har jag förstått och jag känner mig såklart otillräcklig då och då. Dock är jag rätt övertygad om att hon får fler orgasmer med mig än med exen.


    Men det kom inte direkt. I början kanske 1 gång på 10, om hon hjälpte till med fingrarna (det funkar sämre att jag stör henne med mina händer). Nu kommer hon nog ungefär varannan gång. Råkar hon komma först, vilket händer, är sexet över sedan, hon klarar inte mer. Fördelen med mitt korta organ är att jag kan pumpa på rätt bra utan att hon får ont.


    Hon har en dildo, men den är mindre än min penis, hon har alltid haft små och vi diskuterade det innan hon köpte en ny, jag sa att jag nog skulle få (mer) komplex om hon köpte en bamsing. I teorin får hon ju ha vilken löskuk hon vill, men i praktiken skulle jag nog bli halvt impotent om hon ville att jag skulle leka med en 25" avgjutning av någon annan mans på henne. På samma sätt skulle hon nog inte gilla om jag hade en "lösfitta" att leka med. 


    Svårt läge. Kanske finns ingen lösning. Kanske kan vissa ställningar funka. Missionär med hennes ben ihop och mannens utanför, då blir det rätt tight kring slidan och han behöver inte komma så djupt in. Min sambo tycker om den, fast inte varje gång. 

  • kire

    Om du älskar honom men samtidigt känner att du inte får den tillfredställelse du behöver har du inte funderat på att introducera hotwife/cuckold fantasier för honom?

    Träffat många par på temat där mannen har haft liten kuk och kvinnan då fått sin tillfredställelse genom en välutrustad älskare. Win/win eftersom rätt val av älskare inte hotar relationen, tvärtom - min erfarenhet är att den stärks samtidigt som hela grejen är väldigt häftig och upphetsande för alla parter

  • Hotelliggaren
    kire skrev 2022-01-17 10:42:52 följande:

    Om du älskar honom men samtidigt känner att du inte får den tillfredställelse du behöver har du inte funderat på att introducera hotwife/cuckold fantasier för honom?

    Träffat många par på temat där mannen har haft liten kuk och kvinnan då fått sin tillfredställelse genom en välutrustad älskare. Win/win eftersom rätt val av älskare inte hotar relationen, tvärtom - min erfarenhet är att den stärks samtidigt som hela grejen är väldigt häftig och upphetsande för alla parter


    Fast sånt är ju för de som är väldigt trygga och hemma i sin sexualitet. Hon vågar inte ens ta upp grejen med att han har liten kuk så knappast läge att fråga om han vill titta på när hon blir sönderknullad av en storkukad. Känns inte heller som att det är vad hon vill heller. Hon vill ju njuta av sexet med honom.
  • Anonym (C)
    Tesskk skrev 2022-01-16 00:58:10 följande:

    Kvinnor kommer inte av penetration enbart så... du behöver inte stor kuk, dessutom är en slida bara 10 cm djup


    Ja då, det gör vi. . Men långt ifrån alla.

    Du verkar tro att du är kunnig.

    För då vet du väl också att när vi kvinnor blir våta och kåta, att slidan som du kallar det, även vidgas och blir djupare.
  • Anonym (K)
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-01-15 17:20:53 följande:

    Jaha vad konstigt. Trodde kvinnor njöt av sex. Men om nu kvinnor inte får orgasm av sex varför har kvinnor då sex? Låter ju väldigt märkligt kan tyckas?


    Du äter inte mat om du inte får efterrätt?
  • Anonym (Prinskorven)
    kire skrev 2022-01-17 10:42:52 följande:

    Om du älskar honom men samtidigt känner att du inte får den tillfredställelse du behöver har du inte funderat på att introducera hotwife/cuckold fantasier för honom?

    Träffat många par på temat där mannen har haft liten kuk och kvinnan då fått sin tillfredställelse genom en välutrustad älskare. Win/win eftersom rätt val av älskare inte hotar relationen, tvärtom - min erfarenhet är att den stärks samtidigt som hela grejen är väldigt häftig och upphetsande för alla parter


    Hade någon föreslagit det för mig hade jag förmodligen blivit väldigt knäckt, jag tror det är en absolut minoritet av småkukade, eller normalkukade, som skulle tycka ovanstående är en bra idé. Men grattis till alla som hittar något de är nöjda med. 


     

  • Anonym (MA)
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-01-15 08:09:01 följande:
    Min kille har en liten penis

    Hej

    Jag och min kille har varit ihop i ca 3 månader. Han är en underbar person och jag älskar honom. Dock funkar inte sexet riktigt. Han har en liten penis och jag har aldrig fått orgasm med honom, fejkar varje gång tyvärr. Jag vet inte vad jag ska göra? Jag känner knappt nåt när vi har sex.


    När en person älskar någon, bryr man sig inte om bristerna
      Kort sagt, kritik är början på slutet, så spara din tid och lämna honom
Svar på tråden Min kille har en liten penis