• Mirre1978

    Erfarenheter från Ivf Nordic?

    Jag har börjat min behandling nu på nodic. Va är det ni vill veta? Tänkte fråga er hur gamla är ni? 

  • Mirre1978

    Jag är 43 och min man 35. Vi fick göra ivf då min man inte kan få normalt barn. Jag håller på e stimulering och fått bra me ägg ändå :) boka inte er hos läkaren Karin westlund hon är hemsk, nästan man tror att hon hatar kvinnor som vill ha barn. Hon e empati lös riktig häxa. 

  • Mirre1978

    Va roligt att ni har blivit fint bemötta. Du dua sitt inte och förminska min upplevelse av Karin Westlund. Varje gång ja träffade henne så tryckte hon på min ålder och att ivf är dyr. Mer eller mindre att vi inte kommer lyckas och att vi ska spara våra pengar. Jag sökte mig till dom för att få hjälp inte att ja är gammal och det är dyrt. Så va tyst. Det har jag blivit utsatt av Karin w. Resten har vart riktigt snälla och hjälpt mig med lösningar inte tryckt ner mig. Nej Karin borde inte få arbeta med utsatta människor. Man mår redan dåligt och sen få höra en läkare trycka på min ålder. Varje gång man träffat henne. 

Svar på tråden Erfarenheter från Ivf Nordic?