• Anonym (Undra­nde kvinna­)
    Sat 15 Jan 2022 20:01
    2683 visningar
    15 svar
    15
    2683

    Fråga till män som har sex med kvinnor

    Det här kanske är en lite udda fråga men något jag funderat på och som jag inte vill fråga en partner.

    Vanligtvis brukar jag se till att ha tömt tarmen innan sex men det händer väl också att man tar en snabbis utan att vara helt tömd innan, t.ex om jag är förstoppad.

    Min fråga är om du som man kan känna av detta? Och vad du i så fall tänker om det?

    Alltså vid vaginalt samlag, kan du känna att din penis har sällskap på andra sidan väggen, så att säga?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-01-15 22:23
    Frågan är seriöst menad, något jag inte velat tala högt om med en partner bara. Kvinnor får också gärna svara. Är det här nåt ni funderat över eller är det bara jag?

  • Svar på tråden Fråga till män som har sex med kvinnor
  • Sat 15 Jan 2022 21:46
    #1

    Öhhhh. Nej!

  • Anonym (Undra­nde kvinna­) Trådstartaren
    Sat 15 Jan 2022 21:56
    #2

    Okej. Frågan har uppstått hos mig eftersom jag ju själv kan känna om jag har en korv i tarmen om jag känner efter med ett par fingrar i slidan. Det känns genom slidväggen. Det har fått mig att undra om det även känns i penis.

    Har du varit med om att kvinnan ibland känns trängre än vanligt då? Aldrig funderat på varför?

  • Anonym (Y)
    Sat 15 Jan 2022 22:07
    #3

    Kan inte tänka mig en enda kvinna i världen kan ställa denna fråga. Frågan ställs av en som har noll koll på anatomi.

  • Anonym (Undra­nde kvinna­) Trådstartaren
    Sat 15 Jan 2022 22:10
    #4
    +1
    Anonym (Y) skrev 2022-01-15 22:07:06 följande:

    Kan inte tänka mig en enda kvinna i världen kan ställa denna fråga. Frågan ställs av en som har noll koll på anatomi.


    Hur menar du, vill du utveckla det? Jag har koll på min egen anatomi i alla fall.
  • Anonym (Kvinn­a)
    Sat 15 Jan 2022 22:10
    #5
    +2
    Anonym (Y) skrev 2022-01-15 22:07:06 följande:

    Kan inte tänka mig en enda kvinna i världen kan ställa denna fråga. Frågan ställs av en som har noll koll på anatomi.


    Är du man? Jag är en anatomikunnig kvinna och förstår fullständigt frågan.
  • Anonym (Va?)
    Sat 15 Jan 2022 22:20
    #6
    Anonym (Y) skrev 2022-01-15 22:07:06 följande:
    Kan inte tänka mig en enda kvinna i världen kan ställa denna fråga. Frågan ställs av en som har noll koll på anatomi.
    Självklart kan man ju känna det med fingrarna (om man känner efter alltså). Det är ju bara en supertunn vägg emellan. Jag kan känna till och med på utsidan.
  • Anonym (Va?)
    Sat 15 Jan 2022 22:22
    #7
    Anonym (Undrande kvinna) skrev 2022-01-15 20:01:45 följande:
    Det här kanske är en lite udda fråga men något jag funderat på och som jag inte vill fråga en partner.

    Vanligtvis brukar jag se till att ha tömt tarmen innan sex men det händer väl också att man tar en snabbis utan att vara helt tömd innan, t.ex om jag är förstoppad.

    Min fråga är om du som man kan känna av detta? Och vad du i så fall tänker om det?

    Alltså vid vaginalt samlag, kan du känna att din penis har sällskap på andra sidan väggen, så att säga?
    Är inte man, men gissar att det måste känns bra mycket trängre. Men tänker också att man inte har sex när bajset har kommit så långt ner? Jag känner det bara när jag verkligen måste gå. Inte innan.
  • Anonym (TY)
    Sat 15 Jan 2022 22:30
    #8

    Det borde ju kunna kännas, även om killen förhoppningsvis inte tänker på varför :) jag tror att min kille känner om jag har en butplug inne, men inte säker.

  • Anonym (Undra­r)
    Sat 15 Jan 2022 22:41
    #9
    Anonym (TY) skrev 2022-01-15 22:30:00 följande:

    Det borde ju kunna kännas, även om killen förhoppningsvis inte tänker på varför :) jag tror att min kille känner om jag har en butplug inne, men inte säker.


    Varför har du en kork i röven?
  • Anonym (Undra­nde kvinna­) Trådstartaren
    Sat 15 Jan 2022 22:49
    #10
    Anonym (Va?) skrev 2022-01-15 22:22:49 följande:
    Är inte man, men gissar att det måste känns bra mycket trängre. Men tänker också att man inte har sex när bajset har kommit så långt ner? Jag känner det bara när jag verkligen måste gå. Inte innan.
    Eller hur, det borde kännas trängre. Undrar om män reflekterat över detta?

    Jag har inte sex när jag är bajsnödig men ibland händer det att jag är hård och inte har gjort nr.2 på några dar. Det borde kännas tänker jag..?
  • Sat 15 Jan 2022 22:49
    #11

    Det har jag aldrig noterat, så svaret är rimligen nej.

  • Anonym (Signa­tur)
    Sat 15 Jan 2022 22:50
    #12
    Anonym (Undrande kvinna) skrev 2022-01-15 22:49:18 följande:
    Eller hur, det borde kännas trängre. Undrar om män reflekterat över detta?

    Jag har inte sex när jag är bajsnödig men ibland händer det att jag är hård och inte har gjort nr.2 på några dar. Det borde kännas tänker jag..?
    Nej, däremot är analsex bra mot förstoppning, så du kan ju prova det i den situationen.
  • Anonym (Va?)
    Sat 15 Jan 2022 23:20
    #13
    +1
    Anonym (Undrande kvinna) skrev 2022-01-15 22:49:18 följande:
    Eller hur, det borde kännas trängre. Undrar om män reflekterat över detta?

    Jag har inte sex när jag är bajsnödig men ibland händer det att jag är hård och inte har gjort nr.2 på några dar. Det borde kännas tänker jag..?
    Ja, min gissning är också att det måste kännas efter några dagar.
  • Anonym (TY)
    Sun 16 Jan 2022 02:25
    #14
    Anonym (Undrar) skrev 2022-01-15 22:41:29 följande:

    Varför har du en kork i röven?


    För att det är snuskigt och upphetsande, både på mig och honom.
  • Anonym (Man)
    Sun 16 Jan 2022 09:09
    #15
    Anonym (TY) skrev 2022-01-15 22:30:00 följande:

    Det borde ju kunna kännas, även om killen förhoppningsvis inte tänker på varför :) jag tror att min kille känner om jag har en butplug inne, men inte säker.


    Ja, en butplug känns kan jag intyga.
Svar på tråden Fråga till män som har sex med kvinnor