• Anonym (hmm)

    Kåt på honom men absolut inte hans Dirty-Talk

    Känt en man en längre period, vi började som kollegor, som blev en stark vänskap som sedan växte till ömsesidiga känslor som i sin tur ledde till en relation och där är vi idag. Det har vart vi i 4 år nu och vi trivs verkligen ihop på alla plan. Den första förälskelse perioden är väl över men vi har nu mer byggt upp en trygg, sund och bra tillvaro tilllsammans och tycker mycket om varandra. Vi bor dock inte ihop men kommer att göra det om ett år eller två. 


    Vi har ofta mycket sex och intima stunder när vi ses, mycket fysisk närhet, mycket passion. Men det är en sak som jag går och tänker på när det kommer till vårt dirty-talk i sängkammaren då vi hetsar upp varandra...


    Han har nämligen i sexakterna börjat säga att jag skulle kunna ta minst 25 olika kukar om dagen för att jag är så kåt och blöt av mig ofta och kommer väldigt lätt. Han säger i stridens hetta att han skulle bli kåt av att se mig bli påsatt av en annan man, och spinner vidare i snacket om att han skulle få kolla på när jag ligger med andra och andra tillfredställer mig och jag dom. 


    Och så snackar han vidare om att han 


    i sin tur skulle ligga med en annan tjej som är vän till mig ( Inte hans stil men hon är väldigt utmanande klädd och porrig).


    Han tror att det tänder mig med att höra historier om hur andra män knullar mig och han har fått för sig att jag i fantasin värld blir upphetsad av att se han ligga med en annan.  I verkligheten är han inte den som skulle vilja ha en trekant, ligga med andra och han skulle definitivt vara för svartsjuk för att låta mig vara med fler än honom. Han är alltså tydlig med att säga att det bara är fantasi och dirty-talk, att det naturligtvis inte skulle ske på riktigt. 


    Men grejen är att han hinner inte mer än att stoppa in sin snabel i mig förens det snacket börjar om och om igen för varje ligg..


    Jag själv går nämligen inte igång på vem som helst, men däremot honom. Jag går inte igång på att ha en rad med killar som är sugna på mig och ha intimt med dessa framför honom. Inte ens kåt på tanken. och definitivt inte se honom ligga med någon annan heller trots att det bara är i fantasin. 


    FÖR MIG är snarare sex något fint två personer i mellan som vill vara med varandra, något som är lite privat och där man mer säger varma ord till varandra eller pratar om OSS TVÅ som är i akten om vad vi två gör för intimt ihop och bygga en dirty historia i stunden av det istället, inte blanda in en massa andra främlingar eller bekanta. Det känns för mig då nämligen inte som att han är närvarande hos mig utan någon helt annanstans och njuter av en tanke istället för att fokusera på att njuta av det som faktiskt sker i stunden. 


    Jag har försökt säga detta till honom lite då och då lite snällt att jag nöjer mig gott och väl med han och hans kropp och allt den kan erbjuda mig och att jag inte skulle vilja vara med andra ändå så att det snacket han går igång på är onödigt, men han fortsätter ändå till och från och säger att jo lite små kåt blir du nog allt när jag säger så. 


     


    Hur ska jag UTAN ATT HAN TYCKER JAG ÄR TRÅKIG förklara att dom historierna inte går hem hos mig utan att jag vill mer vara närvarande med honom i stunden än fantasin? Eller är det fler par som brukar prata snusk fantasier med andra parter inblandade i själva berättelsen och trigga varandra med att prata i allmänhet om kukar och fittor eller hur går snacket hos er i sänghalmen? Skriv gärna och dela med er! 

  • Svar på tråden Kåt på honom men absolut inte hans Dirty-Talk
  • AnnaZL

    Det får vara tydlig, såga att han måste sluta för att du inte  tycker om det. Tyvärr kan du inte styra hans känslor, så det går inte att garantera vad han kommer tycka om det. Men det verkar som om du håller på att tröttna på hur han beter sig, och det är väl lika viktigt vad du tycker om honom??

  • Anonym (hmm)

    Ja precis, det är nog så. 


    Jag önskar snarare att han bekräftade mig lite mer i aktens stund när man väl ligger där ihop, vi två. Det är ju inte så att vi ses varje dag liksom utan snarare kanske får ihop det rent intimt 1 gång var/varannan vecka oga fullspäckade scheman just nu och då när man väl ligger ganska intensivt när vi umgås ihop så vill jag inte höra på hans historia om hur andra tillfredställer mig utan istället en snusk-historia om oss två just för att det är vi två som ligger med varandra. 
    Har ni tips på hur man får själva liggandet till ett mer såkallat Älskande i sovrummet istället? 
    Tvivlar inte på hans känslor i övrigt men lite mer kyssar, viskandes varma ord och komplimanger, mycket tunga och mer varma famntag hade vart något, lite som på film när dom gör barn typ?!?! Att det liksom betyder något?!

  • Anonym (123)

    Bara att säga: "men sluta nu! Jag har försökt tala om för dig att jag inte direkt gillar det här snacket. Kan du inte bara vara tyst och ha skönt sex med mig" 

  • Anonym (hmm)

    Och frågan är, när ska man ta upp ämnet för honom?
    Och hur hade ni lagt fram det lite snyggt utan att uppfattas som torr, tråkig och fantasilös i sängen? 
    Eller måste jag prata om det, jag kanske kan börja prata om han och mig istället innan han börjar med sina historier? 
    Tror hur som helst att det är fel läge att bara ta upp sådär från ingenstans som i bilen eller köket tex. 
    Likaså kan det bli helt fel att avbryta honom även i sängen då allt kanske dör från 1 sekund till en anna och båda blir jätte osugna på sex den dagen.

  • Anonym (Teddy)

    Men snälla du, varför får han inte tycka att du är tråkig? Om han tycker att du är tråkig för att du inte tänder på samma saker så är det ju han som är tråkig.
    Detta är något han tänder på väldigt mycket och han skiter uppenbarligen i om du gör det eller ej. Han säger detta för att HAN blir kåt av det. Sen att du fint försöker berätta att du inte blir kåt av det struntar han i. 
    Han kanske säger till dig att detta bara är en fantasi, att han i verkligheten inte alls vill genomföra detta. Kanske sant, kanske inte. Det kan vara en dröm han har. Att han blandar in en vän till dig i sitt sängkammarsnack är ju bara......skumt. Är han lite socialt efter eller bara känslokall? 
    Det verkar som att ni inte är riktigt sexuellt kompatibla, men i en relation måste man kunna ge och ta. Du måste göra din röst hörd och kräva sex som du vill ha det också

  • Pope Joan II
    Anonym (hmm) skrev 2022-01-19 17:36:42 följande:

    Och frågan är, när ska man ta upp ämnet för honom?
    Och hur hade ni lagt fram det lite snyggt utan att uppfattas som torr, tråkig och fantasilös i sängen? 
    Eller måste jag prata om det, jag kanske kan börja prata om han och mig istället innan han börjar med sina historier? 
    Tror hur som helst att det är fel läge att bara ta upp sådär från ingenstans som i bilen eller köket tex. 
    Likaså kan det bli helt fel att avbryta honom även i sängen då allt kanske dör från 1 sekund till en anna och båda blir jätte osugna på sex den dagen.


    Jag tycker att det är konstigt att vara ihop med någon i fyra års tid och aldrig ha tagit upp en sådan sak. 

    Om jag hade varit du hade jag (för länge länge sedan) sagt: "Jag älskar att ligga med dig men jag avskyr det där pratandet om hur du vill och tror att jag vill ligga med andra. Trots att det bara är en fantasi från din sida, så är det inte en fantasi som jag tänder på. Tvärtom, så blir jag avtänd av att höra dig säga på det där sättet. Antingen så försöker vi hitta ett sexuellt scenario som vi båda gillar och tycker är upphetsande eller så får du vara tyst och hålla den där fantasin för dig själv medan vi knullar!"
  • Anonym (hmm)

    Ska tillägga att han inte alltid pratar snusk på detta viset utan det har kommit mer och mer krypandes senaste 5 månaderna ungefär och nu pratar han så varje sexakt vi har med varandra. 

  • Anonym (Tthhuu)

    Hade min pojkvän pratar om att han ville ha sex med min kompis när han låg med mig eller nån annan gång för den delen hade jag direkt slutat ha sex med honom. Usch!

  • Anonym (Tthhuu)

    Hade min pojkvän pratar om att han ville ha sex med min kompis när han låg med mig eller nån annan gång för den delen hade jag direkt slutat ha sex med honom. Usch!

  • Friger
    Anonym (hmm) skrev 2022-01-19 17:36:42 följande:

    Och frågan är, när ska man ta upp ämnet för honom?
    Och hur hade ni lagt fram det lite snyggt utan att uppfattas som torr, tråkig och fantasilös i sängen? 
    Eller måste jag prata om det, jag kanske kan börja prata om han och mig istället innan han börjar med sina historier? 
    Tror hur som helst att det är fel läge att bara ta upp sådär från ingenstans som i bilen eller köket tex. 
    Likaså kan det bli helt fel att avbryta honom även i sängen då allt kanske dör från 1 sekund till en anna och båda blir jätte osugna på sex den dagen.


    Har man dåliga saker att säga ska man säga det rakt upp och ner.

    Om han är typen som inte fattar pikar.

    Ta tag i kragen, slå honom lätt i ansiktet med öppen handflata. Nu har du hans uppmärksamhet. Säg att han ska hålla käft när ni har sex. Det är honom du tänder på. Inte hans snack.

    Typ så! Så många grabbar kommunicerar. Fungerar utmärkt. Finns inte så mycket plats för oklarheter. Sen kanske du inte ska slå honom på riktigt. Men få honom att förstå att du menar det.
Svar på tråden Kåt på honom men absolut inte hans Dirty-Talk