• Anonym (Ajajaja)

    Hjälp mitt klitoris!

    liten hudflik! 

    Är lite öm precis där de inre blygdläpparna möts på toppen ovanför klitorisollonet. Alltså nedanför klitorishuvan där de inre blygdläpparna sluter ihop. Trycker man med fingret där känner man själva klitorisknölen innanför huden. Vilket är helt normalt. Men har haft en liten spricka/sår för ett tag sen som nu har läkt och till följd av detta har det blivit en liten hudflik där. 

    Pillar man på hudfliken så blir det ömt. I vanliga fall är man ganska öm där just för själva klitorisollonet men just nu är jag mer öm än vanligt. 


    Jag har fått någon slags hudflärp där efter ett sår. hudflärpen sitter i själva kanten av huden och sticker ut någon milimeter framför klitorisollonet. 
    Hade som sagt ett sår där för ett tag sen som nu har läkt men har nu någon slags hudflik kvar där. Det gör ont att röra vid den och blir då lite ömt strax efter. 


    Kan det vara en slemhinneflik som kan ha blivit från såret? Det skaver och gör det ömt runt omkring. Ser inte farligt ut utan ser mer ut som en flik likt ett trasigt nagelband. pyttelitet, vitt (som död hud) Det är ingen vårta eller knöl men känner man på sidan bredvid/nedanför så känner man en liten ?kant? av hudfliken. 


    Är det något som varit med om detta? Gör inte ont när jag går eller cyklar. 
    Kan det bli såhär efter att ma har fått sprickor, skav? 
    Misstänker en svampinfektion också då jag får lätt kliande känsla ibland och vita tjocka flytningar. 

    Orolig! 

  • Svar på tråden Hjälp mitt klitoris!
  • Anonym (Carinata)

    Det är bergis inget fel utan det är klitoriskappan. Säkert blivit lite svullen av allt ditt pillande. Om du dessutom haft en lite skada där kan det bildas lite ärrvävnad. Men frågan är hur fasen du fick en skada just där. 


    De flyttningar du har kan absolut tyda på svampinfektion. Kan vara en bakteriell vaginos också. Kanske du behöver testas för STD? Kondom vid tillfälliga sexuella möten är ett måste. 


    Ta kontakt med ungdomsmottagningen får hjälp. Å ja de har tystnadsplik och inga frågor eller funderingar är dumma. Var rädd om dig. 

  • Anonym (hm)

    Är det inte tredje tråden du skapat om det här?

Svar på tråden Hjälp mitt klitoris!