• Anonym (Sexy)
    Sun 23 Jan 2022 20:23
    19039 visningar
    41 svar
    41
    19039

    Fingrar/händer i munnen

    Vad är grejen när man som tjej plötsligt får in flera fingrar i munnen under sex? Inte för att suga eller så utan mer som att han tar makten antar jag?
    hände mig nyligen och jag blev lite chockad, visste inte riktigt hur jag skulle hantera det? Vad ger det killen?
    han gillade för övrigt hård sex, hålla fast osv så gissar det har med makt att göra?
    någon som har erfarenhet eller tänder på detta som kan förklara?

    jag kommer inte tillåta det igen, bara superkontrakt!

  • Svar på tråden Fingrar/händer i munnen
  • Mon 24 Jan 2022 10:29
    #31
    Anonym (J) skrev 2022-01-24 09:32:16 följande:

    Är väl en porrgrej, makt. 


    Makt, absolut! Porr, ja om man tänker så.... Men då skulle nästan allting vara en porrgrej? Porren visar väl sånt som folk går igång på? Jag skulle göra så vare sig jag kollade porr eller inte. Är galet upphetsande. Tror nästan jag njuter mer med fingrarna än med kuken. På samma sätt som att det är sååå härligt att fingra i övriga öppningar. 
  • Anonym (Sexy) Trådstartaren
    Mon 24 Jan 2022 10:49
    #32
    Hotelliggaren skrev 2022-01-23 21:17:01 följande:
    Alla är olika och du ska självklart inte göra nåt du inte vill. En del är dominanta, andra undergivna och många är ingetdera. Han är lite ovanlig, det är du som är "normal". Vi måste alla testa oss fram och hitta den vi funkar med. Jag funkar inte med vaniljkvinnor men har haft turen att hitta många som matchar mig. Han kommer troligen tycka det är lika osexigt utan fingerleken som du tycker det är med. Tyvärr.
    Så om jag säger nej till en hand i munnen så kommer han dissa mig? Det får vara så isf.

    Men jag är nyfiken på hur reglerna sätts när det handlar om underkastelse/dominans? Du som tycker om detta, går din partner inte med på dina regler så tycker du inte att det är lika upphetsande? När du har en ny parter, provar du dig fram eller pratar du med henne innan? 
  • Mon 24 Jan 2022 11:23
    #33
    Anonym (Sexy) skrev 2022-01-24 10:49:57 följande:
    Så om jag säger nej till en hand i munnen så kommer han dissa mig? Det får vara så isf.

    Men jag är nyfiken på hur reglerna sätts när det handlar om underkastelse/dominans? Du som tycker om detta, går din partner inte med på dina regler så tycker du inte att det är lika upphetsande? När du har en ny parter, provar du dig fram eller pratar du med henne innan? 
    Det beror ju helt på hur viktigt han tkr det är. Ni har ju båda er egen sexualitet och vissa saker är man beredd att kompromissa med, andra inte. Du är tex inte beredd att kompromissa om detta med hand i munnen. Kanske är han det, kanske inte.

    Ang regler så tänker jag att det är som med allt annat. Man känner in och gör det som båda vill och får ut nåt av. Pratar och frågar, säger vad man tycker och ger tydliga signaler. Om du menar lite regelrätt dominans/BDSM måste man såklart ha lite stramare regler runt hur det funkar så inte den undergivna blir utsatt för nåt som skadar eller ger trauma. Stoppord och mkt bra kommunikation. Men där är ni inte om jag fattat det rätt.
  • Anonym (Sexy) Trådstartaren
    Mon 24 Jan 2022 15:17
    #34
    Hotelliggaren skrev 2022-01-24 11:23:09 följande:
    Det beror ju helt på hur viktigt han tkr det är. Ni har ju båda er egen sexualitet och vissa saker är man beredd att kompromissa med, andra inte. Du är tex inte beredd att kompromissa om detta med hand i munnen. Kanske är han det, kanske inte.

    Ang regler så tänker jag att det är som med allt annat. Man känner in och gör det som båda vill och får ut nåt av. Pratar och frågar, säger vad man tycker och ger tydliga signaler. Om du menar lite regelrätt dominans/BDSM måste man såklart ha lite stramare regler runt hur det funkar så inte den undergivna blir utsatt för nåt som skadar eller ger trauma. Stoppord och mkt bra kommunikation. Men där är ni inte om jag fattat det rätt.

    Nej vi är ingenstans ännu egentligen, vill bara förbereda mig om det är något som kommer? så jag kan ta egna beslut i förväg.
    öppen dialog så löser det sig, tack för svar!


    spännande med sex, så olika vi tycker och tänker!

  • Mon 24 Jan 2022 15:26
    #35
    -1

    Jag gillar det!  älskar känslan att vara undergiven och jag tycker det är sexigt.

  • Mon 24 Jan 2022 16:33
    #36
    Anonym (Finns ni?) skrev 2022-01-23 21:36:06 följande:
    Hur hittar du kvinnor som är inne på sånt? Har aldrig lyckats träffa en man med den läggningen som du har, bara supervanilj :( Finns det "vanliga" män som är dominanta? Män på DarkSide är lite skumma.
    Vi finns!  
    Sen skulle tanken aldrig falla mig in att bejaka min dominanta sida med en tjej som inte tänder på det, och det märker man ju vääääldigt väl om de gör. 

    Väldigt många av de jag haft sex med har upptäckt att de själva tänder på att bli lite dominerade i sängen.
    Och nej, då pratar vi naturligtvis inte full 50 shades-style första gången... men kanske ett tag i håret medans man hånglar, som blir hårdare och hårdare, sen går det gradvis vidare till lätta örfilar, smisk, lätta stryp, etc... och såklart BARA så länge tjejen själv blir mer och mer upphetsad av det, vilket är i 99 fall av 100.

    Visst, sen är det precis som Hotelliggaren säger, säkert en viss del av "kaka söker maka" inblandat redan innan man hamnar i säng, men har liksom lärt sig att se lite signaler... men samtidigt... i de lugnaste vatten simmar de busigaste fiskarna! 

    Men ja, det finns HELT klart "vanliga" sociuala, trevliga, män som är lyhört dominanta i sängen. 

    Och till TS: Det är helt klart en kombination av dominans och just som Hotelliggaren säger, att stimulering av fingrarna är jävligt upphetsande! 
    Jag visar att jag tänder på att dominera henne, hon visar genom att låta leka med hennes mun att hon låter mig dominera henne, för det belönar jag henne och det gör henne ännu mer benägen att visa sig undergiven, eftersom hon veta att det tänder mig och att hon får mer av det hon vill ha... 

    Med min sambo, som jag mest har sex med, så har det gått från att hon märkte att jag tände på det till att hon också tände på det till att vill ha fingrarna i munnen och gärna så långt ner i halsen som möjligt... {#emotions_dlg.djavulsk}

    Som sagt, alla är olika, men gillar du det inte, ska du NATURLIGTVIS säga nej! 
  • Mon 24 Jan 2022 16:37
    #37
    Anonym (WTF?) skrev 2022-01-23 21:56:55 följande:

    Mycket har jag provat men .... inte det - alls.
    Låter som någon jävla dominansgrej typ att lägga handen om nacken och trycka ner hennes mun över kuken när hon suger.
    Inte ok!


    Fast... det måste ju rimligtvis vara okej om den som får handen i nacken tänder på det?

    Eller hur tänker du där? Förvånad
  • Mon 24 Jan 2022 16:54
    #38
    -1
    Dirtyminded skrev 2022-01-24 16:33:44 följande:
    Vi finns!  
    Sen skulle tanken aldrig falla mig in att bejaka min dominanta sida med en tjej som inte tänder på det, och det märker man ju vääääldigt väl om de gör. 

    Väldigt många av de jag haft sex med har upptäckt att de själva tänder på att bli lite dominerade i sängen.
    Och nej, då pratar vi naturligtvis inte full 50 shades-style första gången... men kanske ett tag i håret medans man hånglar, som blir hårdare och hårdare, sen går det gradvis vidare till lätta örfilar, smisk, lätta stryp, etc... och såklart BARA så länge tjejen själv blir mer och mer upphetsad av det, vilket är i 99 fall av 100.

    Visst, sen är det precis som Hotelliggaren säger, säkert en viss del av "kaka söker maka" inblandat redan innan man hamnar i säng, men har liksom lärt sig att se lite signaler... men samtidigt... i de lugnaste vatten simmar de busigaste fiskarna! 

    Men ja, det finns HELT klart "vanliga" sociuala, trevliga, män som är lyhört dominanta i sängen. 

    Och till TS: Det är helt klart en kombination av dominans och just som Hotelliggaren säger, att stimulering av fingrarna är jävligt upphetsande! 
    Jag visar att jag tänder på att dominera henne, hon visar genom att låta leka med hennes mun att hon låter mig dominera henne, för det belönar jag henne och det gör henne ännu mer benägen att visa sig undergiven, eftersom hon veta att det tänder mig och att hon får mer av det hon vill ha... 

    Med min sambo, som jag mest har sex med, så har det gått från att hon märkte att jag tände på det till att hon också tände på det till att vill ha fingrarna i munnen och gärna så långt ner i halsen som möjligt... {#emotions_dlg.djavulsk}

    Som sagt, alla är olika, men gillar du det inte, ska du NATURLIGTVIS säga nej! 
    Words!
  • Mon 24 Jan 2022 21:11
    #39
    +1

    Själv tycker jag det bara är väldigt sexigt när hon suger på mina fingrar, hade ju inte dumpat frugan om hon inte ville suga på fingrarna.. 

  • Mon 24 Jan 2022 23:02
    #40

    Det handlar om känslan. Har haft några kvinnor genom åren som endera bara gått med på det hela alternativt själva fått samma erotiska kick som jag själv. Enkelt svar

  • Anonym (Yes)
    Thu 2 Jun 2022 00:47
    #41

    Är läckert tycker jag Som tjej men även jag stoppar in fingrarnq i munnen på min partner. Var nåt nytt för mig men upptäckte att Jag gillar det.

Svar på tråden Fingrar/händer i munnen