• Johannus

Allt För Sverige 2022

Finns det fler som tittar på Allt för Sverige  i år 2022?

Jag gillar programmet och det vore kul att prata om allt som Amerikanerna/Svenskarna får vara med om.

• Svar på tråden Allt För Sverige 2022
  • Johannus

Jag tittar, men som sagt på SVT play sent på söndagar då jag kollar innan Farmen på Tv 4 play...

Ja man lär sig massor om Sverige som tittare och det är kul.

Trist att en åkte ut igen, men dem hade en rolig tävling.

• Nandez
    Johannus skrev 2022-02-07 22:16:05 följande:
    Jag tittar, men som sagt på SVT play sent på söndagar då jag kollar innan Farmen på Tv 4 play...

Ja man lär sig massor om Sverige som tittare och det är kul.

Trist att en åkte ut igen, men dem hade en rolig tävling.
    Jag håller med dig
  • flygrl
    Johannus skrev 2022-01-28 19:53:47 följande:
    Tack flygrl! Feber och hosta har det som testat positivt. Jag hoppas verkligen att detta är över snart så vi kan leva normalt.

Det va en tid sen du skrev det där så jag hoppas och antar alla är friska nu igen hos er.

Nandez skrev 2022-02-07 17:55:26 följande:

Ingen fler som tittar

Jodå!
    Nandez skrev 2022-01-31 21:42:39 följande:

Det var kul på Gotland

Ja, häftigt med en ö så långt ut i havet som det bor en massa människor på. Och vackert med och kul med Medeltidsveckan.

Nandez skrev 2022-02-06 20:06:47 följande:

Ha, ha, inte lätt med hissar

Nä, men skulle man verkligen trycka på en knapp på utsidan innan man stängde hissdörren? Såna där gamla hissar kan va lite speciella
    Nandez skrev 2022-02-06 20:20:14 följande:

Så grönt och fint det är på sommaren

Verkligen! *längtar*
    Nandez skrev 2022-02-06 20:25:47 följande:

Man lär sig något varje gång

Det gör man. Intressant med alla människoöden man får höra om. Livet va hårt förr i Sverige med med massa slit och fattigdom och barn som dog i förtid. Och det va inte enkelt när dom kom till Amerika heller. :/
    Nandez skrev 2022-02-06 20:31:15 följande:

Han ser svensk ut

Tänker du på Trevor? Jo, han ser lite sådär Kalles kaviar-svensk ut.
    Nandez skrev 2022-02-06 20:35:06 följande:

Han kunde spela orgel

Han är en skicklig musiker och tyckte jag läste nånstans att han turnerat med bla. Evanescence och om det va Foo Fighters så helt klart etablerad i branschen.
    På Spotify: https://open.spotify.com/artist/7vBCrmOGuteOog3SB8jK1x?si=enkauz1fSwy4BBIrRVi6aA

Och jag tycker fortfarande det här att en deltagare ska slås ut i varje program lite grann sabbar programmet. Vore som sagt bättre med nån form av poängsystem och att sen dom bästa möts i en final på slutet.

• flygrl

Men wtf som mitt inlägg såg ut när jag postat det. Helskumt jue! Förvånad

• Nandez
    flygrl skrev 2022-02-10 17:27:46 följande:

Det va en tid sen du skrev det där så jag hoppas och antar alla är friska nu igen hos er. smile5.gif

Jodå! smile5.gif

Ja, häftigt med en ö så långt ut i havet som det bor en massa människor på. Och vackert med och kul med Medeltidsveckan. smile1.gif

Nä, men skulle man verkligen trycka på en knapp på utsidan innan man stängde hissdörren? Såna där gamla hissar kan va lite speciella

Verkligen! *längtar*

Det gör man. Intressant med alla människoöden man får höra om. Livet va hårt förr i Sverige med med massa slit och fattigdom och barn som dog i förtid. Och det va inte enkelt när dom kom till Amerika heller. :/

Tänker du på Trevor? Jo, han ser lite sådär Kalles kaviar-svensk ut. smile5.gif

Han är en skicklig musiker och tyckte jag läste nånstans att han turnerat med bla. Evanescence och om det va Foo Fighters så helt klart etablerad i branschen.
    På Spotify: open.spotify.com/artist/7vBCrmOGuteOog3SB8jK1...

Och jag tycker fortfarande det här att en deltagare ska slås ut i varje program lite grann sabbar programmet. Vore som sagt bättre med nån form av poängsystem och att sen dom bästa möts i en final på slutet. smile1.gif

Intressant om Trevor
  • Nandez
    flygrl skrev 2022-02-10 17:29:25 följande:
    Men wtf som mitt inlägg såg ut när jag postat det. Helskumt jue! Förvånad
    Ibland blir det lite tokigt på FL
  • flygrl
    Nandez skrev 2022-02-10 18:32:51 följande:
    Ibland blir det lite tokigt på FL

Det blev ju olika storlekar på det jag skrev och enorma avstånd mellan raderna fast jag är noga med att det inte ska bli så. Irriterande som fan!

Fast visst, man får inse det bara är FL som bråkar med en ha ha.

• Nandez
    flygrl skrev 2022-02-10 18:59:11 följande:

Det blev ju olika storlekar på det jag skrev och enorma avstånd mellan raderna fast jag är noga med att det inte ska bli så. Irriterande som fan! smile8.gif

Fast visst, man får inse det bara är FL som bråkar med en ha ha. smile2.gif

Allt kan hända på FL
Svar på tråden Allt För Sverige 2022