Allt För Sverige 2022
Finns det fler som tittar på Allt för Sverige i år 2022?
Jag gillar programmet och det vore kul att prata om allt som Amerikanerna/Svenskarna får vara med om.
Finns det fler som tittar på Allt för Sverige i år 2022?
Jag gillar programmet och det vore kul att prata om allt som Amerikanerna/Svenskarna får vara med om.
Ingen fler som tittar
Jag tittar, men som sagt på SVT play sent på söndagar då jag kollar innan Farmen på Tv 4 play...
Ja man lär sig massor om Sverige som tittare och det är kul.
Trist att en åkte ut igen, men dem hade en rolig tävling.
Det va en tid sen du skrev det där så jag hoppas och antar alla är friska nu igen hos er.
Ingen fler som tittar
Det var kul på Gotland
Ja, häftigt med en ö så långt ut i havet som det bor en massa människor på. Och vackert med och kul med Medeltidsveckan.
Ha, ha, inte lätt med hissar
Så grönt och fint det är på sommaren
Man lär sig något varje gång
Han ser svensk ut
Han kunde spela orgel
Men wtf som mitt inlägg såg ut när jag postat det. Helskumt jue! 
Det va en tid sen du skrev det där så jag hoppas och antar alla är friska nu igen hos er. ![]()
Ja, häftigt med en ö så långt ut i havet som det bor en massa människor på. Och vackert med och kul med Medeltidsveckan. ![]()

Det blev ju olika storlekar på det jag skrev och enorma avstånd mellan raderna fast jag är noga med att det inte ska bli så. Irriterande som fan! ![]()
Fast visst, man får inse det bara är FL som bråkar med en ha ha. ![]()
Det blev ju olika storlekar på det jag skrev och enorma avstånd mellan raderna fast jag är noga med att det inte ska bli så. Irriterande som fan! ![]()
Fast visst, man får inse det bara är FL som bråkar med en ha ha. ![]()
Umeås tur