• Anonym (En Sam)

    Hur många har din partner/blivande partner max haft sex med?

    Hur många partners får din partner/blivande partner som mest haft sex med för att du ska tycka det är okej och inte bry dig? 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många har din partner/blivande partner max haft sex med?
  • Anonym (D)
    Anonym (många) skrev 2022-01-26 20:27:40 följande:

    Jag träffade min man när han var 41 och jag 30. Han hade haft ett enda förhållande före mig och enbart sex med den personen och de hade kört schemalagt sex... så ja, gärna att personen har haft en hel del erfarenhet med olika personer sedan tidigare och inte tror att det är fullt normalt att man enbart har schemalagt varannan söndag-missionären, undantaget födelsedagar. *suck*


    Det tog flera år innan han blev bra i sängen. Det var som att ha sex med en som var oskuld.


    Var det värt att vänta så långe? 


     

  • Anonym (många)
    Anonym (D) skrev 2022-01-26 20:37:33 följande:

    Var det värt att vänta så långe? 


     


    Jepp, det var det! Vi har svinbra sex nu! Men ja, det tog uppåt 7-8 år innan dess... Som tur var, så har han många andra kvaliteter som gjorde det värt att kämpa med sexbiten. Under tiden fick jag nöja mig med att ha en galet rolig vardag med mycket humor och massor med intressanta samtal, men med mer eller mindre total sextorka. Nu har jag bra sex tillsammans med en lika härlig, humoristisk och begåvad man, som innan han blev bra i sängen. Det har lätt varit värt väntan!
  • Anonym (Sanna)

    Så länge han minns namnen på dem och att de betytt något för honom så spelar inte antalet någon roll.

    tycker det är att devalvera sex att ha det med vem som helst. För mig ligger essensen i kemin och attraktionen med den man har sex med. Har svårt att se att man kan känna passion och fyrverkeri med typ 60 sängpartners.då är jubfokudet snarare på akten än personen. Och jag hade inte velat ha en man som inte värderade sexet högre än så. 


    sex är lite för fantastiskt för att dela det med kleti och pleti.

  • sextiotalist

    Ingen aning, har aldrig frågat, har inte brytt mig, samma sak med honom. Det är inget som vi har pratat om alls. Såklart båda är medvetna om att vi har haft ett liv innan, han var jag var en bit över 30 och han var närmare 40 när vi träffades.

  • Anonym (.)

    Ingen aning och jag bryr mig inte om antalet. Däremot ATT han haft sex med andra innan mig. Jag är mycket tacksam att de lärt upp honom så jag slapp göra det. Hjärta

  • Anonym (Fått och fått...)

    Gissar att ts har nån slags agenda om att män inte borde döma ut kvinnor som slampar runt.

    Det kan man göra ändå, men älskar man någon vill man vara med henne ändå. Så det höga antalet förhindrar inte, därmed inte sagt att det inte spelar roll. För det gör det.

  • Anonym (.)
    Anonym (Fått och fått...) skrev 2022-01-27 15:01:53 följande:

    Gissar att ts har nån slags agenda om att män inte borde döma ut kvinnor som slampar runt.

    Det kan man göra ändå, men älskar man någon vill man vara med henne ändå. Så det höga antalet förhindrar inte, därmed inte sagt att det inte spelar roll. För det gör det.



    Oj vad konstigt du tolkar.
    Tycker det säger väldigt mycket om dej för det är ju uppenbart att du projicerar dina värderingar på TS intetsägande och genusfria inlägg.
    Anonym (En Sam) skrev 2022-01-25 19:48:33 följande:
    Hur många har din partner/blivande partner max haft sex med?

    Hur många partners får din partner/blivande partner som mest haft sex med för att du ska tycka det är okej och inte bry dig? 


  • Anonym (A)
    Anonym (.) skrev 2022-01-27 14:17:30 följande:
    Ingen aning och jag bryr mig inte om antalet. Däremot ATT han haft sex med andra innan mig. Jag är mycket tacksam att de lärt upp honom så jag slapp göra det. Hjärta
    Samma här
  • Anonym (Snäckan)

    Väldigt många partners visar på en viss typ av person. Ofta en som inte är speciellt känslig och ser sex som konsumtion.

  • Bgbg

    Så många som möjligt. För att erfaren?. mindre hämningar?. är hon med mig skall man bara vara glad.
    Även om sex är en stor bit så är det ju så mycket mer som måste funka som partner?..
    Såå?. frågan är för mig kanske en icke fråga. ; )

  • Anonym (Liten by)

    Tror det kan bero lite på hur/var man bor också! Varken jag eller sambon har hunnit med så mycket, jag träffade mitt ex när jag var 15 och det höll i 6 år, sen hoppade jag direkt till denna sambon- varit tillsammans i 6 år och har 2 barn. Min siffra är alltså 2. 


    sambon är 3 år äldre och har haft förhållande tidigare som varade i lite över 3 år men förövrigt det singel och har hunnit med 8. Men förutom typ 2 av dessa så bor vi ju alla på en väldigt liten ort (10 000 invånare i princip) så när man vid något tillfälle var på gymmet och insåg att man var där med 4 pers sambon legat med var det ju mindre kul, haha. Detta är alltså också one night stands som är väldigt lustiga, ofta stalkar mina instastories nu efter flera år, alltid ska träna precis jämte honom , ska gilla alla hans bilder och komma fram om han är ute och tar en öl med sina killkompisar osvosv. En av dom stannade inte för mig vid ett övergångsställe utan gasade på och räckte finger, en annan kom fram på gymmet och frågade om hon fick hålla vårt barn som var typ 3 månader gammal. Sambon hade alltså inte ens sett tjejen på 7 år och fattade knaopt vem hon var haha. Mycket skumt enligt mig iallafall.


    Hans ex däremot är en helt fantastisk människa som jag ofta träffar på och gärna pratar med och låter barnen leka med dennes barn. Så hade det varit mer ?genomtänkta? ligg med vettiga personer hade det nog ?stört? mig mindre. 

  • Bgbg

    Ja jag förstår.
    Bor själv i Gbg även om det är en liten storstad. Det blir ju kä sligare i en liten by naturligtvis. 

    Jag är inte svartsjuk, om hon haft många så gör det mig ingenting, tvärt om faktiskt. :)

  • Anonym (Jag)

    Skulle aldrig få för mig att fråga. Skulle inte svarat om motsvarande fråga ställts till mig heller.

  • Anonym (W)
    Anonym (.) skrev 2022-01-27 14:17:30 följande:

    Ingen aning och jag bryr mig inte om antalet. Däremot ATT han haft sex med andra innan mig. Jag är mycket tacksam att de lärt upp honom så jag slapp göra det. Hjärta


    Anonym (A) skrev 2022-01-27 18:08:50 följande:
    Samma här
    Oj, kunde aldrig ana det var så hemskt att råka ut för en oskuld.

  • Anonym (.)
    Anonym (W) skrev 2022-01-28 14:55:44 följande:
    Anonym (A) skrev 2022-01-27 18:08:50 följande:
    Samma här
    Oj, kunde aldrig ana det var så hemskt att råka ut för en oskuld.

    Jag skriver inte att det är hemskt. Herregud vad folk projicerar.
    Jag skriver att jag är tacksam mot de som lärt upp oskulden till att gå från en blyg, tafatt, fumlig och nervös till en som vet vad han sysslar med.
  • Anonym (Oviktigt)
    Anonym (W) skrev 2022-01-28 14:55:44 följande:
    Anonym (A) skrev 2022-01-27 18:08:50 följande:
    Samma här
    Oj, kunde aldrig ana det var så hemskt att råka ut för en oskuld.

    Hade aldrig någonsin inlett något eller legat med en oskuld eller väldigt erfaren man. Hade aldrig funkat för mig.
  • Anonym (JJ)

    Lika barn leka bäst.

    I ett par där den ena haft sex med två personer, och den andra med 200 personer, är nog risken för spänningar klart högre.

  • Anonym (?)

    Eftersom jag är äldre än 17 så är inte ens detta något som kommer upp på tal, bryr mig faktiskt inte. 

    Är man över 30 och har haft ett aktivt singelliv så kommer man ju ganska snabbt upp i antal.

  • Anonym (J)
    Anonym (Oviktigt) skrev 2022-01-28 23:43:31 följande:
    Hade aldrig någonsin inlett något eller legat med en oskuld eller väldigt erfaren man. Hade aldrig funkat för mig.
    Min man hade typ haft sex tre gånger i hela sitt liv när vi träffades, med tre olika personer. Idag är han världens bästa älskare. Tog en månad kanske. 
  • Anonym (Oviktigt)
    Anonym (J) skrev 2022-02-02 17:31:56 följande:
    Min man hade typ haft sex tre gånger i hela sitt liv när vi träffades, med tre olika personer. Idag är han världens bästa älskare. Tog en månad kanske. 

     


    Jag hade aldrig gått vidare i det läget. vill ha en erfaren man som är väl medveten om vad han har för preferenser.

Svar på tråden Hur många har din partner/blivande partner max haft sex med?