• Anonym (Orolig)

    Man kollar på porr varje dag trots mina stora bröst

    jag ser att min man kollar på porr varje dag. han är 54 och har tidigare träffat 26 åriga praktikanter på lunch fler gånger. Enligt honom berodde det på att han kände sig värdelös då vi hade det dåligt. det beror på att han betett sig extremt respektlöst mot mig (andra har bevittnat det). Jag har nyss förstorat brösten med 620 cc och har nu måtten 96 70 96. Men jag ser att han kollar på stora bröst, kurviga modeller mm trots att vi ligger varannan dag. Men han har svårt att behålla ståndet. det känns som att det beror på att han inte ä tänd på mig. Vi har genom åren haft väldigt stora bråk (för att han ljugit och inte tagit ansvar för barnen), så det kanske hänger med. Jag trodde det skulle bli bättre när jag förstorade brösten. Han säger att han älskar dem, men då borde han inte kolla massor på andra tjejer nu. Eller är det för att kunna ligga med mig?

  • Svar på tråden Man kollar på porr varje dag trots mina stora bröst
  • Anonym (H)
    Anonym skrev 2022-01-27 21:29:52 följande:
    Vilken sorglig trådstart
    Verkligen!!!!
  • Bgbg

    Öööh ja?.Ingen kanske fortsätter denna tråden ?. men utseendet har inget med potens att göra enligt mig?. men är denna tråd seriös ? 

  • Tukt

    Känns som att problemet inte sitter i dina bröst eller porren han tittar på. Vad problemet är, kan vara svårt att veta. Men det du beskriver låter mer som symptom på annat.

  • Anonym (Inte konstigt)
    Anonym (Orolig) skrev 2022-01-27 21:19:59 följande:
    Man kollar på porr varje dag trots mina stora bröst

    jag ser att min man kollar på porr varje dag. han är 54 och har tidigare träffat 26 åriga praktikanter på lunch fler gånger. Enligt honom berodde det på att han kände sig värdelös då vi hade det dåligt. det beror på att han betett sig extremt respektlöst mot mig (andra har bevittnat det). Jag har nyss förstorat brösten med 620 cc och har nu måtten 96 70 96. Men jag ser att han kollar på stora bröst, kurviga modeller mm trots att vi ligger varannan dag. Men han har svårt att behålla ståndet. det känns som att det beror på att han inte ä tänd på mig. Vi har genom åren haft väldigt stora bråk (för att han ljugit och inte tagit ansvar för barnen), så det kanske hänger med. Jag trodde det skulle bli bättre när jag förstorade brösten. Han säger att han älskar dem, men då borde han inte kolla massor på andra tjejer nu. Eller är det för att kunna ligga med mig?


     Har inget med utseende att göra.  Jag är 11 år yngre än manen snygg kropp fin midja stora bröst och fin rumpa. Vi ligger ofta och han tittar på porr ändå .  Jag tittar med ibland 
  • Anonym (Kim)

    Säg att du trollar! Du är väl inte så dum att du fixar tuttarna för en mans skull. Dessutom en skithög. Lämna honom på stubben så kan han luncha med sina praktikanter och kolla porr. Du är värd så mycket mer. Hoppas verkligen du inte får problem med tuttarna. 

Svar på tråden Man kollar på porr varje dag trots mina stora bröst