• Anonym (Knapp­)
    Fri 28 Jan 2022 02:44
    26039 visningar
    65 svar
    65
    26039

    Deprimerad pga kass sexliv

    Anonym (Jojo) skrev 2022-01-28 02:39:56 följande:

    Folk som säger att män är bara tänker på dig själva. Dom vet inte vad dom pratar om. 


    Nu hoppas jag verkligen ts inte talar för alla män eller är särskilt representativ I sitt tankesätt.

    TS, hur länge sedan fick du och din sambo andra barnet?
  • Anonym (Knapp­)
    Fri 28 Jan 2022 03:49
    #5
    +1
    Kexsmula skrev 2022-01-28 03:46:41 följande:

    Hon har fött DITT barn. DITT eget jävla kött och blod. Det är HON som gett liv år DITT barn.

    Hoppas du förstår min poäng och visar lite jävla tacksamhet. Utan henne hade du aldrig fått DITT barn.


    Inte nog med det, hon har råkat ut för en medicinsk skada under förloppet och jag tycker att sympatin lyser med sin frånvaro i trådstarten. 
  • Anonym (Knapp­)
    Fri 28 Jan 2022 03:53
    #6
    Anonym (panflöjt) skrev 2022-01-28 03:36:53 följande:

    Hon verkar ha slarvat med sina knipövningar. 
    Förslag är att själv börja göra knipövningar o försöka få med henne på tåget. I annat fall kan du försöka få till kommunikationen på annat sätt. Frågan är hur man lägger upp det enklast, hur skulle ni kvinnor i tråden velat ha det upplagt så ni itne tar illa vid er?


    Jag vet inte. Hur hade en man velat att man tog upp om han i samband med en operation fick problem med att få lika hårt stånd som innan men själv inte led av det ? (svår jämförelse dessutom eftersom ett barn skaffar man för bådas skull men tyvärr kan bara kvinnan göra den uppoffringen det innebär för sin kropp)
  • Anonym (Knapp­)
    Fri 28 Jan 2022 08:03
    #10
    -2
    Anonym (panflöjt) skrev 2022-01-28 03:57:55 följande:

    Ja jättesvårt, kvinnorna på forumet blir bara defensiva och kommer förmodligen inte hjälpa heller i hur det kan läggas fram. 


    Grejen är ju den att det finns en lösning i form av ambitiöst utförda knipövningar, Så det handlar väl kanske om att försöka få henne att utföra dem, och kanske lägga fram det som att dessa övningar är bra för båda (vilket de är) och ni kan träna dem tillsamans.


    Det handlar inte om att bli defensiv (och jag talar inte för alla kvinnor på familjeliv heller) utan av trådstarten framgår inte mycket info för att ge konkreta råd. Jag tycker det är stor skillnad på hur man lägger fram att ens barns mor spruckit och nästa sekund fokuserar enbart på sin egen njutning utan minsta hänsyn till vad frun gått igenom, då framstår man som tämligen osympatisk och egoistiskt och då är det svårare att få ens partner att anstränga sig för ens skull. 


    Födde hon för 1 månad sedan eller har det gått flera år Tex. Om ts partner är så slapp så att det är som att doppa snoppen i en hink som han så fint uttryckte det, så borde hon även ha inkontinensproblem, detta borde isf vara ett problem för henne hon vill söka hjälp för. Men om hon bara är slappare och inte lider av det själv blir ju såklart konversationen svårare. 

  • Anonym (Knapp­)
    Fri 28 Jan 2022 10:06
    #17
    Anonym (Villnjuta) skrev 2022-01-28 09:43:38 följande:
    Det var för tio år sedan. Hurså?
    Okej då var det ett tag sedan. Har hon inga andra besvär av det ? 
  • Anonym (Knapp­)
    Fri 28 Jan 2022 11:57
    #28
    Anonym (Villnjuta) skrev 2022-01-28 10:25:20 följande:
    Misstänker att hon är inkontinent. Inget hon uttryckligen berättat dock. Men det är väldigt bråttom att springa på toa vet jag

    Då kanske det är lättare att försöka fråga från den synvinkeln. 


    Jag tror det kan vara väldigt känsligt att vara för rak när man tar upp det och säga att man inte känner något och att man mår dåligt över det. Jag är själv ganska rak och föredrar den typen av kommunikation men har full förståelse för att det kan vara känsligt för någon annan. Du känner ju din sambo bäst själv. 


    Jag och min man pratade en del om detta efter min förlossning (mest jag som var nyfiken hur han upplevde det), för mig blev sexet bättre efter förlossningen och jag upplevde mig som tajtare i huden men svagare/slappare i musklerna då jag själv slarvade med knipövningar i början och är varken överviktig eller har fysiskt ansträngande jobb men jag tycker det är mycket jobbigare än en timmes pass på gymmet. 

  • Anonym (Knapp­)
    Fri 28 Jan 2022 12:35
    #35
    Anonym (Knapp) skrev 2022-01-28 11:57:47 följande:

    Då kanske det är lättare att försöka fråga från den synvinkeln. 


    Jag tror det kan vara väldigt känsligt att vara för rak när man tar upp det och säga att man inte känner något och att man mår dåligt över det. Jag är själv ganska rak och föredrar den typen av kommunikation men har full förståelse för att det kan vara känsligt för någon annan. Du känner ju din sambo bäst själv. 


    Jag och min man pratade en del om detta efter min förlossning (mest jag som var nyfiken hur han upplevde det), för mig blev sexet bättre efter förlossningen och jag upplevde mig som tajtare i huden men svagare/slappare i musklerna då jag själv slarvade med knipövningar i början och är varken överviktig eller har fysiskt ansträngande jobb men jag tycker det är mycket jobbigare än en timmes pass på gymmet. 


    Ett litet tillägg, om det är så att hon inte fått någon skada som kräver operation utan det beror på att hon inte gör knipövningar (vilket är viktigt ju äldre man blir också för att förhindra inkontinens) kanske du kan köpa denna som en liten kul grej att öva med 
    https://www.elvie.com/sv-se/shop/elvie-trainer?gclid=EAIaIQobChMIx72RzKzU9QIVnAUGAB0TRAVbEAQYASABEgLWe_D_BwE
  • Anonym (Knapp­)
    Sat 29 Jan 2022 08:44
    #47
    Anonym (Mamma) skrev 2022-01-29 08:29:40 följande:
    Du skulle alltså lämna din fru om du fick bajs på kuken under analsex mer än en gång? I så fall är du ju precis lika omogen som TS. Det är ju inte så att man tvättar sig inne i ändtarmen. Att det kan finnas rester av bajs där inne är en risk man får ta om man knullar någon analt. Det är knappast din frus fel om du får bajs på kuken. Om du skulle lämna henne för en sådan sak, så kan hon inte vara mycket värd för dig.
    Tack.
    Orkade inte ens bemöta den skribenten.
    Att man har bajs i tarmarna för att man inte är renlig, då har man inte koll på grundläggande anatomi som man lär sig när man är typ 2 år. 
  • Anonym (Knapp­)
    Sat 29 Jan 2022 08:56
    #50
    Anonym (Medioker) skrev 2022-01-29 08:51:58 följande:
    Och jag som tycker att det är press på ungarna i skolan nu. Man lärde sig alltså om anatomi när man var 2 år?

    Vi har en bok till vår 2 åring som heter pruttresan och går igenom en tuggas resa genom hals, mage och tarmar. 
    Att det kommer bajs från rumpan tror jag många småbarn har koll på. 

  • Anonym (Knapp­)
    Sat 29 Jan 2022 08:56
    #51
    Anonym (Jojo) skrev 2022-01-29 08:53:09 följande:
    Det är en anonym tråd på nätet. Räkna inte med att folk talar sanning. Personen i fråga har förmodligen inte ens en fru eller nånsin haft analsex. 
    Jag utgår ifrån att hälften av det som skrivs på FL är rena lögner i syfte att provocera. 
    Ja, det får man hoppas. Ibland undrar jag dock? 
Svar på tråden Deprimerad pga kass sexliv