• Sofiaa90

BIM mars 2022

Efter att den värsta besvikelsen från gårdagens besök av mensen har jag nu samlat nya krafter och skriver in mig själv på mars listan.

Ny BIM är 5 dagar innan min 32årsdag, tänker det hade kunnat bli en fin tidig födelsedagspresent. Efter 7 försök utan resultat början längtan bli outhärdlig.

Hoppas på många plus för oss denna månad! Lycka till allihopa!

2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
    6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )
    7/3 Holy93 (4e försöket 2a barnet )
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )

• Sofiaa90
    Kanelkringla skrev 2022-03-02 07:23:41 följande:

Äl + 8 idag, 4 dagar till bim! Inga symtom ännu förutom inbillningssymtom Haha! Hur tidigt brukar ni börja testa? Två senaste cyklerna har jag väntat till bim men är otålig som tusan nu!! 

5 dagar till bim här, men något osäker på när äl faktisk var denna månad då jag inte fick positivt äl-test förrän cykeldag 15, har tidigare fått positivt äl-test flera dagar tidigare, så något fundersam. Vi lyckades iaf få in totalt 5 tillfällen från cykeldag 9-16 så jag håller tummarna.

Får för mig att brösten ömmar mer än jag tidigare tycker mig komma ihåg, men det är säkert bara inbillning. I övrigt inga andra symptom ännu.

Vi ska på skidresa till Åre till helgen och reser upp två dagar innan Bim, så funderar på om jag ska våga mig på att testa redan på lördag morgon, eller om jag ska vänta och se om mensen dyker upp i början av nästa vecka. Sjukt otålig här också, men de gånger jag har testat innan BIM och fått negativt har jag liksom blivit lite extra uppgiven och önskat att jag hade väntat och levt på hoppet fram till bim. Haha.

Svar på tråden BIM mars 2022