• Anonym (j20)

    Små obehag där bak

    Hej!

    Det är så att jag för ca 2 dagar sedan använde en dildo. Dock trodde jag att jag hade glidmedel för analt men visade sig sedan att det var vanligt glidmedel. Kändes också annorlunda för det kändes trögare.

    Vilket fall som helst så har jag lite smått obehag där bak. Tror det har med det att göra. Mer att det gör lite smått ont ibland, inte mkt alls men de är lite obehag. Kan det vara att analen fått sig en liten smäll eller något?
    Har inga andra symtom. Vill mest bara veta om jag behöver oroa mig eller om det lägger sig efter några dagar.

  • Svar på tråden Små obehag där bak
  • Anonym (Svullnad)

    Är nog en liten svullnad. Har haft liknande flera gånger efter anala experiment Jag är sexmissbrukare och har social fobi, så onanimissbruk, sex har jag knappt ens haft. Onanerat sönder både knapp och hål framtill tills det gjort alldeles för ont och fått byta till baktill för att fortsätta) går över på 5-7 dagar  (om du inte fortsätter, gör inte det, för då kan man hamna på akuten för att det har svullnat igen och gör jätteont.  

  • Anonym (j20)
    Anonym (Svullnad) skrev 2022-02-15 22:19:37 följande:

    Är nog en liten svullnad. Har haft liknande flera gånger efter anala experiment Jag är sexmissbrukare och har social fobi, så onanimissbruk, sex har jag knappt ens haft. Onanerat sönder både knapp och hål framtill tills det gjort alldeles för ont och fått byta till baktill för att fortsätta) går över på 5-7 dagar  (om du inte fortsätter, gör inte det, för då kan man hamna på akuten för att det har svullnat igen och gör jätteont.  


    Okej, hoppas på det. Kan det kännas lite obehag hela tiden då? Kändes bra när jag tog ett bad, då försvann det.
  • Anonym (Svullnad)
    Anonym (j20) skrev 2022-02-15 22:49:50 följande:
    Okej, hoppas på det. Kan det kännas lite obehag hela tiden då? Kändes bra när jag tog ett bad, då försvann det.
    En slags dov smärta, sitt på en kudde. Har själv en sittring, sån där för hemoroider egentligen om jag gjort så då det hänt ett par gånger.

    https://www.rehabshop.se/hem-arbete/mobler-sitthjalpmedel/sittring

    Våtservetter att torka dig med och idominsalva efteråt. Smörj bara in utan att börja stoppa in dildon igen eller inte fortsätta pilla efter smörjningen för att känslan av salvan inbjuder lite till det. Bara smörj. Kan du inte hålla dig om du smörjer så avstå hellre från att smörja, det tar nog lite längre tid då och gör mer ont, men bättre det än att du förvärrar genom att onanera i rumpan igen. Så det är en avvägning.


  • Anonym (j20)
    Anonym (Svullnad) skrev 2022-02-15 23:29:16 följande:
    En slags dov smärta, sitt på en kudde. Har själv en sittring, sån där för hemoroider egentligen om jag gjort så då det hänt ett par gånger.

    https://www.rehabshop.se/hem-arbete/mobler-sitthjalpmedel/sittring

    Våtservetter att torka dig med och idominsalva efteråt. Smörj bara in utan att börja stoppa in dildon igen eller inte fortsätta pilla efter smörjningen för att känslan av salvan inbjuder lite till det. Bara smörj. Kan du inte hålla dig om du smörjer så avstå hellre från att smörja, det tar nog lite längre tid då och gör mer ont, men bättre det än att du förvärrar genom att onanera i rumpan igen. Så det är en avvägning.
    Okej. Tror det ska vara lugnt. Så länge det går över så klarar jag det :) Det är mest oro att om det går över av sig själv. Om det gör det så är jag lugn.
  • Anonym (Killen)

    Ingen panik.
    Det har bara blivit lite överbelastat och du kan även få knutor.
    Bara låta det vila.
    En gång fick jag en rejäl knuta som var lika stor i 4 veckor, men plötsligt försvann den helt.

Svar på tråden Små obehag där bak