Inlägg från: Sjuttonmånader |Visa alla inlägg
  • Sjuttonmånader

Bim april 2022

Ni som har fler barn, har ni haft samma/liknande symptom vid alla era graviditeter? Jag har två barn sedan tidigare, väldigt tätt, och de graviditetssymptomen var nästan edentiska i början. Känsliga bröstvårtor kom som ett brev på posten dagen innan bim och sedan kröp illamåendet sig på^^
    Jag vet inte om jag är gravid denna gång, har nyss varit magsjuk men inte spytt på flera dagar! Jag mår dock fortfarande väldigt illa och ingen aptit, bim på ons/tor tror jag, och illamåendet blir typ värre för varje dag:( Men känner inget i brösten. Har haft typ vanlig pms som jag alltid har.. och mensvärk... #pallarsnartinte och tiden går sååå långsamt innan bim, eller hur?!

Vet inte hur många försök vi är uppe i men 7mån sedan vi började försöka med vår lilla trea..

• Sjuttonmånader
    Fyrklöverns skrev 2022-04-18 20:33:30 följande:

Jag har inga barn sedan innan men var också magsjuk som du förra veckan och tyckte illamåendet aldrig gick över fast att jag inte hade kräkts på flera dagar. Eftersom jag gillar att testa tidigt så tog jag ett test för skojs skull på äl +10 och fick överraskande nog positivt. Tror magsjukan hjälpte ägget att fästa eller nåt för vi har försökt i 10 månader utan resultat hittills. Mitt streck har blivit allt starkare nu och illamåendet fortsätter men nu är jag säker på att det inte är magsjukan längre. Tänker om du har symtom från graviditeten så borde ett test visa redan nu, men du kanske vill vänta tills efter BIM ändå. 

Hoppas det är en liten trea där inne :)

Tack för svar! <3 Ååh jag önskar verkligen att det är så, jag sitter och känner efter i brösten hela tiden och hoppas att de ska börja ömma xD illamåendet är verkligen som gravillamående, men vågar inte tro det! Har haft perioder under dessa månader som jag testat som en tok, alltid samma tråkiga besked. Jag ska försöka med all makt att vänta med att ens köpa test denna gången men vi får väl se hur det går xD

STORT LYCKA TILL till dig, och alla andra som plussar och inte plussat än! <3
Svar på tråden Bim april 2022