• Emzor1

Bim april 2022

Kiiwii skrev 2022-04-08 06:18:09 följande:
    Nä, detta är riktiga mensen, blodbad här. Blödningarna jag hade för två veckor sedan vettetusan vad det var för nåt. Jamen då börjar jag om och är på cd 2 idag. Känns skönt med en vanlig mens och en nystart nu faktiskt.
    Jaha okej.. jag håller tummarna att det blir din tur nästa gång! 
  • Emzor1
    FrökenCharlotte skrev 2022-04-09 11:20:58 följande:

Blev ett plus här idag! BIM! Så glad efter 10 månaders försök. 

Ett stort lycka till för er andra! 

Stort grattis!!! Så himla roligt Hjärta
  • Emzor1

Klara1997: fy vad tråkigt :( jag hoppas för er skull att det inte behöver betyda att det gått dåligt Hjärta

• Emzor1

Idag tog jag ett test på eftermiddagen efter att ha hållt mig i 5 timmar i hoppet om att jag kanske kan vara en utav dem som plussar tidigt?

Jag ser en svag antydan till sträck som är mer åt det rosa hållet i verkligheten men på bilden ser grått ut.. BIM -5 idag :)

• Emzor1

Cinapuffen: vad kul att du också ser det! Ska testa igen om någon dag för att se om det är något litet i magenGlad hur går det för dig? Glad

• Emzor1
    Cinapuffen skrev 2022-04-10 18:44:53 följande:
    Jag hade lovat mig själv att inte testa förrän BIM den här gången! Drömmer Men kunde inte hålla mig och testade alldeles nyss. Förvånad ÄL +10 BIM -5. Vad tror ni?
    Svarade i en annan tråd där du postade dessa, men ser ett sträck! Vi hade ju äl på samma dag, så himla roligt om vi båda får ett tydligt plus nu i veckan Glad
  • Emzor1

Limandax: klart att det finns hopp! Jag testade igår också och det var så negativt som det kunde bli, stod och vred och vände som en tok! 

• Emzor1
    Mangoros skrev 2022-04-10 21:58:16 följande:

Jag läste i en annan tråd, dock jävligt gammal där alls skrev vilket stadie dom är i innan bekräftad graviditet (typ ÄL+9) samt vilka symtom man har.

Vad har ni för symtom?

Anledningen till att jag tror att det har tagit sig den här månaden är skillnaden från "vanliga" månader,

Jag brukar ha ett jävla humör 1v innan mens, men jag är extremt stabil och nästan lite överdrivet glad hela tiden, sen har jag ganska rikliga lotion flytningar (ursäkta infon) och jag brukar vara snustorr inför mens, mina bröst är inte nödvändigt vis ömma men jag märker att jag har bröst - om det är logiskt? 
  • Emzor1
    AlexSthlm skrev 2022-04-11 14:14:28 följande:
    Är det någon som har koll på rfsu-tester. Har testat helt blankt sen äl+8 men så imorse på äl+13 fick jag ett suuuupersvagt streck (så svagt att jag hälften av gångerna tror att jag inbillar mig). Kan rfsu vara sega och skulle ni tycka att det är värt att prova ett annat test?

(jag tvivlar på att ni ser nåt på bilden men skickar med den ändå)
    Ser något riktigt svagt, förhoppningsvis är det fortfarande lite tidigt och det blir starkare snart!

Hoppas: jag ser lite svagt på din också :) 

Skrollan: spännande! Hoppas på plus :)
Svar på tråden Bim april 2022