Bim april 2022
Tack alla! Då är det inte jag som är knäpp iaf då!
Tack alla! Då är det inte jag som är knäpp iaf då!
Tyvärr kom min mens igår men hopp finns fortfarande inför kommande månad, försökt i två månader bara trodde nog det skulle bli på en gång hehe.. hur länge har ni andra försökt? lycka till alla

Håller alla tummar och tår för 3e gången gillt!
Då var min misstanke bekräftad. Jag är gravid! Dålig kvalitet på bilden här men i verkligheten var det ett solklart andra rosa streck
Ni som redan har plussat, och vi som fortfarande väntar på att ändå göra det. Hur har ni berättat eller planerar att berätta för er partner? 
Med första hade jag världens plan, men blev så glad när vi plussade att jag bara sprang och berättade det för honom, gråtandes.
Med andra testade jag tidigt och fick ett svagt plus. Tänkte vänta med att berätta tills jag var helt säker, men så hade han haft en dålig dag, så då berättade jag för att muntra upp honom.
Så jag har en förhoppning om att kunna berätta på ett roligt sätt den här gången. 
Mitt RFSU var spök.. jag fick även ett spök på cb igår, imorse var det negativt och även nu på eftermiddagen med ultra tidigt cb :/
Jag var så säker på att jag var gravid och hade byggt upp alldeles för stora förhoppningar, inväntar nu min mens på fredag :(
Kanske är för tidigt att testa bara. Antar att det visar sig efter helgen.
Jag lovade min man att sluta testa men jag hatar att ligga lite i limbo med blandning av positiva och negativa resultat. Så jag tänkte "ett sista test", inom 2-3min kommer ett svagt plus fram.
Nu är jag ytterst förvirrad, tog ett ultra tidigt med eftermiddagsurin igår, ja absolut det kanske var lite väl utspätt men tycker att jag ändå borde fått gravid om jag nu är 3 dagar från bim?
Kan jag ha fått spök från två olika cb plus ur olika förpackningar? Köpte 2 pack och förra månaden fick jag inte minsta lilla sträck alls..
Såhär ser det ut, lite starkare i verkligheten och jag kan se plusset på en armlängds avstånd:
Är såååå nervös
Ska till gyn kl 13, haft ont i höger äggstock sen missfallet i höstas och får nu för mig jag har nån sjukdom, inflammation, cancer eller vad som helst, ångest deluxe.....
Kunde inte hålla mig och tog test ikväll. BIM -2 eller -3 beroende på vilken app man ska lyssna på. Ska testa med digitalt på lördag.
Vågar inte riktigt tro på ett plus..

Tack för alla gratulationer! Ja om allt går som det ska så blir det den bästa julklappen man kan få.

Tack för alla grattisar! Det är nog ingen tvekan nu. Får bli ett digitalt imorgon. Hoppas verkligen att detta lilla frö vill stanna nu. 

Jag kan inte fatta det, fick så sjukt svagt på clearblue igår och negativt på RFSU.. tog ultra tidigt i förrgår eftermiddag men negativt.
Tänkte "jag gör ett sista försök", och kolla!!
Upplever att RFSU är lite sega på att visa positivt. Har testat med andra test samtidigt och det är alltid tydligare på dom.

Ja nu råder det ingen tvekan längre!
Snälla lilla frö, stanna kvar nu! 

Blev så för mig med!
Tog ett test från graviditetskollen idag på äl +10 och anade ett streck som egentligen knappt gick att se, kunde inte släppa det så tog ett med rfsu testa ofta och såg det själv tydligt men mannen kunde inte se nåt. I samma urin kör jag ner ett vanligt clearblue och får fram det tydligaste svaret jag någonsin sett! :D
Kan inte fatta det men jag är GRAVID! Efter 11 långa försök så äntligen händer det?vi är överlyckliga! :)
För mig blev tyvärr lyckan kort, fick missfall i helgen.. Ville bara önska er alla stort lycka till med plussen nu och jag hoppas verkligen det går vägen
För er som inte får plus så kanske vi ses i maj tråden 
Fick missfall förra cykeln och plussade nu, så håller tummarna för dig nästa cykel.