Inlägg från: Anonym (Lila) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lila)

    Inget sexliv efter barnen

    När jag och min man träffades för sju år sedan, hade vi ett väldigt bra sexliv.
    När jag var gravid med vårt första barn (vi har tre), valde han att vara otrogen.  Han hade en älskarinna under ett par månader.   Jag vart helt förstörd när jag fick reda på detta,  men stannade kvar och gav honom en ny chans  eftersom jag var gravid. 
    Nu har jag för en månad sedan fött vårt tredje barn, och sexlivet existerar knappt.   Sist vi hade sex var tre månader sedan, och innan det i somras någon gång.
    Jag har inte haft sexlust alls under graviditeten, hade hoppats på att det skulle bli bättre efter födseln, men har fortfarande noll lust.
    Senaste gångerna har varit utan inlevelse för min del, för jag har ingen direkt sexlust.   Känner mig fet och ful. 
    Jag är fortfarande attraherad av min man, men det är liksom svårt att få till det.   Vår treåring kommer varje natt och sover i vår säng tex.   Man kan inte slappna av.  
    Är orolig för att han ska vara otrogen igen. 

  • Svar på tråden Inget sexliv efter barnen
  • Anonym (Lila)

    Nej, det kommer jag inte att göra.
    Ville väl mest ha tips på hur man får sexlivet att fungera med småbarn, och hur man hittar sexlusten igen. 

  • Anonym (Lila)
    SaraL77 skrev 2022-03-12 21:17:36 följande:

    Det är inte småbarnens fel att du saknar lust utan det beror helt och hållet på ditt kräk till man. Han svek dig när du behövde honom som mest. Tro fan att du inte vill ligga med aset. Varför fortsätter du plåga dig själv för det ni hade innan har ni inte längre idag.


    Han var ett kräk och idiot, absolut!
     Fast grejen är att det var fem år sedan det hände, och jag har haft lust efter det, vi har gift oss och fått tre barn efter det.
    Lusten försvann när jag blivit gravid med tredje barnet.
  • Anonym (Lila)

    Tack för era svar! 
    Jag antar att barnvakt är lösningen för oss.  Vi har aldrig haft barnvakt över natten till våra barn.  
    Vi har nog gjort varandra och barnen en björntjänst, kanske. 

  • Anonym (Lila)

    Sexlusten är inte påverkad av otroheten.  Men tid, ork och tillfälle finns inte

  • Anonym (Lila)

    Och eftersom vi aldrig har sex finns oron att han ska vara otrogen igen..
    Men själva problemet är att tid, lust och tillfälle saknas. 

Svar på tråden Inget sexliv efter barnen