Inlägg från: Anonym (Bredvidrunkare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bredvidrunkare)

Trekant otrohet

Anonym (Korvspad) skrev 2022-03-11 12:31:46 följande:

Spinner vidare på Fjärils första stycke där. Att ha en trekant känns mer som desperation från din sida att hålla honom kvar, garantera trohet osv men det kommer inte funka. Det är kontrollbehov som kommer från osäkerhet, väldigt avtändande. Det enda som händer är att risken kommer att öka för att han kommer vara otrogen och att ni hamnar känslomässigt längre ifrån varandra pga din osäkerhet efteråt men framför allt så tror jag att du kommer må så otroligt dåligt över att ha legat med någon annan, och du har tittat på, och till o med sagt att det är ok (!) och sen kommer du älta hur han stönade när han satte på henne, inte alls som när han är med dig... Recipe for disaster.

Tycker det är tvärtom, så otroligt upphetsande när jag hör min tjej stöna mycket mer än när hon är med mig. Det är ju hela grejen att hon blir mer tänd. Just att jag ger henne denna möjlighet!
  • Anonym (Bredvidrunkare)

Kan du inte ge igen genom att föreslå trekant där han först får titta på när en BBC tar hand om dig? Han får ta "resterna" sen....

Då kanske det blir annat ljud i skällan.

Svar på tråden Trekant otrohet