Passar på att låna tråden för att lufta en fantasi jag haft ett tag, men som jag liksom inte blir klok på. Jag (medelålders man) anser mig hyfsat liberal då det kommer till sex. Har provat på och uppskattat lite av varje, men endast heterosexuellt. Inte pga fördomar, utan helt enkelt pga preferens.
Denna är dock långt från vad jag brukar fantisera om! Temat är att jag är för ?kåt för att hålla mig? och ?en slampa? i brist på bättre uttryck. Jag solar på en nakenstrand och får stånd. En liten bit bort ligger ett par och solar. Det är inte viktigt hur de ser ut, men de är alltid ett par år äldre än jag. Jag dränker min rakade snopp med barnolja (eller Whatever) och börjar stönande runka. De ler lite överseende och roat åt mig. Efter ett tag kommer de över och sätter sig bredvid mig och säger att ?det där ser skönt ut?. Jag ligger oblygt med brett särade ben och stönar att jag är så kåt och att det är så skönt att runka. Att det är så skönt att vara naken och slampig.
Sista biten av fantasin varierar lite. De pratar/skojar alltid lite snällt sinsemellan om vilken kåtslyna/kåt slampa de råkat hittat. ibland runkar jag bara klart medan de ser på, andra gånger runkar kvinnan av mig. De gånger jag är på rätt humör fantiserar jag om att hon börjar ?hjälpa? mig, men sedan tar en paus för att runka av sin man, som också blivit hård. Jag får snällt vänta tills han sprutat (och stänkt över mig) innan hon återgår till mig.
Jag är vanligtvis en ganska dominant man, utan bi-tendenser eller smak för att vara sexuellt undergiven. Åter igen: inte pga fördomar eller stigma (för livet är för kort för sådan skit), utan helt enkelt pga smak. Fattar inte hur/varför denna fantasi plötsligt dykt upp, men? njuter av den.
Någon man som känn igen sig???