• Anonym (Anonym 1)

Berätta om en fantasi du har men inte erkänt för någon.

Vi har ju alla olika sexuella fantasier som vi mer eller mindre håller för oss själva och inte berättat för någon. Vilken är din? Lätta ditt hjärta helt anonymt och läs andras fantasier och se att du inte är så konstig ändå.

• Svar på tråden Berätta om en fantasi du har men inte erkänt för någon.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kvinna45)
    6forfun skrev 2024-10-26 12:55:06 följande:
    Jag hänger på.
    Jag kan också hänga på. :) 
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Kvinna45) skrev 2024-10-26 07:55:05 följande:

Synd att det modereras bort meddelanden här när de inte är tillräckligt vanilj. Man får tydligen inte skriva om dominans. 

Det kan ju ha att göra med att det är någon som inte tycker om eller inte gillar vad en person har skrivit, så anmäler man den texten till moderator. Tyvärr väldigt tråkigt men man blir heller inte förvånad.
  • Anonym (Kvinna45)
    Anonym (Jinhou) skrev 2024-10-28 14:18:07 följande:
    Det kan ju ha att göra med att det är någon som inte tycker om eller inte gillar vad en person har skrivit, så anmäler man den texten till moderator. Tyvärr väldigt tråkigt men man blir heller inte förvånad.
    Kan vara så. Jag vet ju att mina fantasier inte är särskilt rumsrena, men det känns ändå rätt sjukt att inte få skriva om vissa saker. Fisting, sadism etc verkar vara totalt bojkottat. 
  • Anonym (Jinhou)
    Anonym (Kvinna45) skrev 2024-10-28 16:34:31 följande:
    Kan vara så. Jag vet ju att mina fantasier inte är särskilt rumsrena, men det känns ändå rätt sjukt att inte få skriva om vissa saker. Fisting, sadism etc verkar vara totalt bojkottat. 
    Ja, visst är det tråkigt. Men så finns det som sagt folk härinne som inte gillar att läsa folks fetischer/kinks. Ibland kan man ju undra varför dessa personer ens är inne just på just den sidan. Det vet bara dem tyvärr.

Okej, nånstans finns det väl en gräns vad som får stå med som text eller vad folk får skriva. Men fisting och sadism har ju ändå funnits länge. Så min teori handlar nog om det jag skrev tidigare. 
  • Anonym (Han)

Att se min fru älska med en annan man, när jag står utanför huset och ser in genom ett fönster...

• Akroterion
    Anonym (Han) skrev 2024-10-28 19:39:32 följande:

Att se min fru älska med en annan man, när jag står utanför huset och ser in genom ett fönster...

Säg till bara....
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Kvinna45) skrev 2024-10-28 16:34:31 följande:
    Skrev du det som en porrnovell så spelar det ingen roll om du skriver om fisting eller vanligt sex
  • Anonym (Städerska)

Har städhjälp varje söndag, dom skickar hit samma colombianska tjej med en gigantisk röv. Hon gillar att ha på sig tighta gymtights medan hon städar med synlig cameltoe och röven poppar ut så vackert när hon böjer sig ner.

Jag fantasier hela tiden att hon dyker upp i en sexig maid outfit och låter mig ta henne doggie under kjolen.

• Anonym (Kvinna45)
    Anonym (Mm) skrev 2024-10-29 15:09:02 följande:
    Skrev du det som en porrnovell så spelar det ingen roll om du skriver om fisting eller vanligt sex
    Såklart inte, jag gjorde en punktlista över sånt jag tyckte var eggande. Absolut ingen porrnovell. 
  • Anonym (Lätt förvirrad)

Passar på att låna tråden för att lufta en fantasi jag haft ett tag, men som jag liksom inte blir klok på. Jag (medelålders man) anser mig hyfsat liberal då det kommer till sex. Har provat på och uppskattat lite av varje, men endast heterosexuellt. Inte pga fördomar, utan helt enkelt pga preferens. 

Denna är dock långt från vad jag brukar fantisera om! Temat är att jag är för ?kåt för att hålla mig? och ?en slampa? i brist på bättre uttryck. Jag solar på en nakenstrand och får stånd. En liten bit bort ligger ett par och solar. Det är inte viktigt hur de ser ut, men de är alltid ett par år äldre än jag. Jag dränker min rakade snopp med barnolja (eller Whatever) och börjar stönande runka. De ler lite överseende och roat åt mig. Efter ett tag kommer de över och sätter sig bredvid mig och säger att ?det där ser skönt ut?. Jag ligger oblygt med brett särade ben och stönar att jag är så kåt och att det är så skönt att runka. Att det är så skönt att vara naken och slampig. 

Sista biten av fantasin varierar lite. De pratar/skojar alltid lite snällt sinsemellan om vilken kåtslyna/kåt slampa de råkat hittat. ibland runkar jag bara klart medan de ser på, andra gånger runkar kvinnan av mig. De gånger jag är på rätt humör fantiserar jag om att hon börjar ?hjälpa? mig, men sedan tar en paus för att runka av sin man, som också blivit hård. Jag får snällt vänta tills han sprutat (och stänkt över mig) innan hon återgår till mig.

Jag är vanligtvis en ganska dominant man, utan bi-tendenser eller smak för att vara sexuellt undergiven. Åter igen: inte pga fördomar eller stigma (för livet är för kort för sådan skit), utan helt enkelt pga smak. Fattar inte hur/varför denna fantasi plötsligt dykt upp, men? njuter av den.

Någon man som känn igen sig???

• Anonym (Mm)
    Anonym (Kvinna45) skrev 2024-10-30 20:28:49 följande:
    Såklart inte, jag gjorde en punktlista över sånt jag tyckte var eggande. Absolut ingen porrnovell. 
    Fick du någon förklaring till att det blev raderat? Kan komma till mailadressen som jag förstått det 
  • Testa först
    Anonym (Kvinna45) skrev 2024-10-26 13:54:21 följande:
    Jag kan också hänga på. :) 
    Jag hänger gärna på också :)
  • FootCrazyCuteness

Bli fastbunden och trampad på av kvinnor som är snyggare och mer framgånsrika av mig medans de skrattar åt att jag får ligga under deras fötter. Skäms

Svar på tråden Berätta om en fantasi du har men inte erkänt för någon.