Inlägg från: Elefantmannen2 |Visa alla inlägg
  • Elefantmannen2
    Anonym (Eleven) skrev 2022-04-14 18:12:09 följande:
    För att det känns som man bara gör typ halva jobbet när man bara suger på toppen.

Att ta hela gör ju varken till eller från sexuellt. Det känns som en konstig fixering och att det är bättre att fokusera på andra saker?
    Jag tror inte det blir skönare för någon för att man får in mer i munnen/halsen?

• Elefantmannen2
    Anonym (Eleven) skrev 2022-04-14 19:04:19 följande:
    Varför säger en del att det bara är det som är skönt och att dom inte gillar det annars?
    Jag ger gärna avsugningar så skulle gärna bli bättre på det många verkar gilla. Jag är bra på massa annat sexuellt så vill bli bra på det också.

Vilka säger det? Tycker du själv att det verkar vettigt? Tror du att det spelar roll för känslan om du får in 5 eller 15 cm av skaftet? Möjligen någon slags mental fixering från porr och omvärlden.

Vill du suga kuk bra måste du anpassa dig till den individen. Suga/slicka på rätt vis och ställen, hantera pung, anal, lår etc som den föredrar. 

• Elefantmannen2
    Svennebanan75 skrev 2022-04-16 01:12:56 följande:
    Då tror jag inte du upplevt deepthroat, känslan när ollonet passerar svalget påväg ner i halsen slår den fysiska känslan i att knulla alla dagar i veckan.

Det är inte samma sak att ta den den långt in i munnen och att göra deepthroat. För det måste kuken ner i halsen, och det ställe så klart krav på killen också att han har tillräckligt lång kuk.

Jag hjälpte en tjej att träna på DT igår. En del tycks nästan kunna det naturligt, men de flesta måste träna. Min erfarenhet är att för att träna framgångsrikt så krävs det en man som är villig att vara lite hårdhänt, de sista centimetrarna förbi svalget kan kräva arr mannen verkligen pressar ner kuken i halsen.
    Ok. Du talar om för mig vad jag upplevt och hur saker känns för mig? 
    Fräscht.
Svar på tråden Lära sig deepthroat