Lära sig deepthroat
Nu skall jag womansplaina vad jag lärt mig om mannens penis. Ollonet, ollonkanten och undersidan av penis precis under ollonet verkar vara klart känsligast. De delarna av penis går inte att fokusera på om den är långt i halsen eller ens djupt i munnen.
Samma om man smeker hans penis med handen, håll långt ned på skaftet och runka där, det funkar, men tar en halv evighet innan han kommer. Att ha penisen lågt inne i munnen blir samma sak.
Dels kommer det kännas som att man vill kräkas, har svårt att andas OCH det kommer ta en halv evighet. Så att försöka pressa ner den i halsen blir lose-lose, sämre för både honom och dig. Att stoppa penis i halsen istället för munnen är att ta en av de absolut roligaste saker som finns att göra och totalt förstöra det.
Suga penis är för hans njutning, men det är ju du som ger honom den njutningen, Att suga blir ju att han utelämnar sitt kön till din mun, du ger. Det är en sak som gör avsugning till väldigt fint och roligt. I halsen bara klaustrofobiskt, och som att du blir tagen i munnen istället för att du tar honom med munnen.
Avsugning handlar om att ge njutning...inte att bli tagen/påsatt fast i munnen istället för vaginan.
Så DT är kvinnoförnedrande och onödigt.