• Anonym (Heard vs Depp)

    Amber Heard vs Johnny Depp: Vem är skurken?

    Jag har följt deras kändisdrama ett bra tag nu, och bytt sida mer än en gång. Detta beroende på hur det presenterats. Amber som oskyldig, söt och ett offer, eller Amber som manipulativ, sadistisk och rent ond förövare. Eller Depp som aggressiv sadistisk, galet svartsjuk, explosivt rasande våldtäktsman och hustrumisshandlare, eller Depp som trots knarket och alkoholen, en charmig mysgubbe som är en genuint fin människa.

    Då jag själv svängt flera gånger, tänker jag personligen inte svänga igen förrän den aktuella rättegången gett någon sorts klarhet i frågan. (Inte nödvändigtvis dom, bara mer info, från bägge sidor).

    Är du teamamber eller teamdepp? Vem är skurken? 

  • Svar på tråden Amber Heard vs Johnny Depp: Vem är skurken?
  • Anonym (E)

    Depp är inte guds bästa barn men den där Amber verkar psycho

  • Anonym (Elsa)

    Två personer med otrygga barndomar och upplevelser av att bli misshandlade som barn och som ändå har lyckats hålla sig i schack hela sina liv och skapa karriärer och i Depps fall en familj. Sedan träffar de varandra och blir kära och triggar varandra till max och startar en destruktiv och giftig relation där dom iscensätter alla sina barndomstrauman. Jag tror att dom båda har betett sig illa men Depp kanske mer. 

  • Anonym (Deepcut)
    Anonym (Elsa) skrev 2022-05-01 18:01:43 följande:

    Två personer med otrygga barndomar och upplevelser av att bli misshandlade som barn och som ändå har lyckats hålla sig i schack hela sina liv och skapa karriärer och i Depps fall en familj. Sedan träffar de varandra och blir kära och triggar varandra till max och startar en destruktiv och giftig relation där dom iscensätter alla sina barndomstrauman. Jag tror att dom båda har betett sig illa men Depp kanske mer. 


    Varför tror du depp för?
  • ToniErdmann

    Båda är lika stora förlorade i det här.

    En match utan vinnare.

  • Anonym (Johnnyärensnällman)

    Amber är skurken och det är hon som har misshandlat Johnny. Det borde vem som helst ha förstått redan från början, speciellt nu när rättegången är igång och det är så lätt att få reda på allt hemskt hon har gjort mot Johnny. 

    Amber är till och med diagnostiserad med borderline vilket är typiskt för kvinnor som misshandlar,  gaslightar och falskanklagar sina partners.

  • Anonym (Johnnyärensnällman)
    ToniErdmann skrev 2022-05-01 18:57:47 följande:

    Båda är lika stora förlorade i det här.

    En match utan vinnare.


    Jag håller inte med, Johnny får upprättelse medan Amber blir avslöjad för all misshandel hon har utsatt Johnny för. 
  • Anonym (Heard vs Depp)

    Kommer avhålla mig från att kommentera och lägga mig i själva diskussionen, men jag läser, gillar era olika åsikter och värdesätter ert deltagande.

  • ToniErdmann
    Anonym (Johnnyärensnällman) skrev 2022-05-01 19:01:24 följande:
    Jag håller inte med, Johnny får upprättelse medan Amber blir avslöjad för all misshandel hon har utsatt Johnny för. 
    Depps karriär var på väg mot botten när det här hände och han kommer inte komma tillbaka dit där han var innan.

    Sedan kan han eventuellt bli rentvådd från det han anklagas för att ha gjort.

    Han radade upp flopp på flopp under många år och sedan kom anklagelserna om misshandel.

    Tror han har stora problem med droger och gissar att hon är allmänt störd.
  • Anonym (Maria)

    Försöker att inte tycka så mycket, man känner ju inte de här människorna alls. men Depp har för mig framstått som en genuin person.
    Tycker det är rätt att han driver detta då man inte bara kan förtala och ljuga (som det ju verkar). Han blir av med roller el tilltänkta och branschen vänder sig emot honom som en kappvändning. Hon som är snygg kan komma undan med vadsomhelst.. "kvinnor är alltid offer-mentaliteten"
     

Svar på tråden Amber Heard vs Johnny Depp: Vem är skurken?