• Anonym (TS)

    Besatt av anal

    Min partner är helt besatt av anal, och allt som har med rumpa att göra. Vi har testat diverse saker förutom analsex och har inte gillar något av det. Partnern är väldigt på om detta och det är ett ämne som kommer upp dagligen, även ska det pillas på min anal dagligen, nästan som en fixering. Börjar bli trött på det och känna mig uppgiven då jag inte kan ge min partner vad de vill ha. Ska jag gå med på analsex ändå fast jag inte vill för att då har jag åtminstone testat, eller ska man sätta ner foten och göra dem besviken? 

  • Svar på tråden Besatt av anal
  • SaraL77

    Ställer du upp på något som du själv inte vill så är det att betrakta som oaktsam våldtäkt. Du förstår nog själv vad du bör göra.

  • Anonym (Eva)

    Klart att ni ska prova så ni vet bättre vad ni förhåller till.

    Men läs på noga innan, gör detta etappvis, var rena, massor med glidmedel, ta gott om tid och lek, njut och ha det skönt!

  • Anonym (Öööhh)

    Du har sagt nej och han fortsätter tjata?
    varför låter du ens honom pilla en massa när du vet att det inte hjälper och han ständigt vill ha mer?

    Det är ok att säga nej och stå fast vid det.

  • Anonym (M)

    Byt till en partner som respekterar dig istället. Eller förstår hen inte att du inte är intresserad av att fortsätta utforska detta?

  • Anonym (Låt honom pilla bara:))

    Mitt förslag är att förutsatt att du gillar det givetvis är att fortsätta låta honom pilla, smeka, kyssa, pussa, skicka dig där det är ju jättenajs (igen då att om du gillar detta). Men det finns inget som säger att du behöver gå med på att han stoppar in den där för det. 

    Nu är det väl det som lockar och det är därför han pillar där för han tror att det skall leda till att han får stoppa in den där också...men låt han tro det då.

    Brukar säga till min när han försöker gå längre än pill, slick osv. I rumpan att är det din födelsedag idag? Nej det är det inte. Då är det vanliga stället som gäller.  

  • Anonym (Läsdittpucko)
    Anonym (Låt honom pilla bara:)) skrev 2022-05-03 16:01:26 följande:

    Mitt förslag är att förutsatt att du gillar det givetvis är att fortsätta låta honom pilla, smeka, kyssa, pussa, skicka dig där det är ju jättenajs (igen då att om du gillar detta). Men det finns inget som säger att du behöver gå med på att han stoppar in den där för det. 

    Nu är det väl det som lockar och det är därför han pillar där för han tror att det skall leda till att han får stoppa in den där också...men låt han tro det då.

    Brukar säga till min när han försöker gå längre än pill, slick osv. I rumpan att är det din födelsedag idag? Nej det är det inte. Då är det vanliga stället som gäller.  


    Din läsförståelse måste vara allt annat än bra eftersom ts tydligt skriver i sin text att hon/han inte gillar det. Sen tycker jag det är fullkomligt galet att du tillåter din kille förgripa sig på dig när det är hans födelsedag.. snacka om grottmänniskobeteende deluxe.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Läsdittpucko) skrev 2022-05-03 16:05:49 följande:
    Din läsförståelse måste vara allt annat än bra eftersom ts tydligt skriver i sin text att hon/han inte gillar det. Sen tycker jag det är fullkomligt galet att du tillåter din kille förgripa sig på dig när det är hans födelsedag.. snacka om grottmänniskobeteende deluxe.
    Om du läser noga ser du att trådstartaren efterfrågar råd och synpunkter som både resonerar kring att hon fortsatt vill avstå OCH dito kring att de testar.

    Så spara på din hårda retorik
  • Anonym (Analprinsen)

    Testa med dildo i rumpan först som övning.

  • Ocdmänniska

    Skaffa dig en partner som respekterar dig och vad du vill och inte vill istället. Självklart ska du inte gå med på något som du inte vill.

  • Anonym (Läsdittpucko)

    Eva: du har också problem med läsförståelsen för det går inte att läsa nånstans i texten om att hen är ute efter att försöka tvinga sig själv att börja gilla anala lekar.

Svar på tråden Besatt av anal