• Anonym (Mjuk kille)
    Fri 6 May 2022 09:25
    1055 visningar
    6 svar
    6
    1055

    Finns det inga mjuka killar?

    Hej. Ja, jag undrar om det inte finns några mjuka killar. Jag är själv kille. Jag har märkt att många killar vill äga en och kalla en för slyna och vill att man gör det skönt för dem. Var är alla snälla killar som behandlar en bra och tycker att ett förhållande ska vara jämlikt?

  • Svar på tråden Finns det inga mjuka killar?
  • Anonym (Allts­å)
    Fri 6 May 2022 09:32
    #1
    Anonym (Mjuk kille) skrev 2022-05-06 09:25:56 följande:
    Finns det inga mjuka killar?

    Hej. Ja, jag undrar om det inte finns några mjuka killar. Jag är själv kille. Jag har märkt att många killar vill äga en och kalla en för slyna och vill att man gör det skönt för dem. Var är alla snälla killar som behandlar en bra och tycker att ett förhållande ska vara jämlikt?


     


    Ligger väl i sakens natur att dom inte gör så mycket väsen av sig?

  • Fri 6 May 2022 10:49
    #2

    Jag är en mjuk kille. Fast jag är hård där det räknas. Skäms. Jag är snäll och har dålig humor. Kan bli ganska intensiv när jag tycker om någon.


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (Kaffe­draken­)
    Fri 6 May 2022 11:02
    #3

    Jag är en mjuk kille. Jag har aldrig dejtat killar så jag vet inte hur det är. Haft sex med några, men ingen kallade mig för slyna. Jag skulle iofs tända på att bli kallad det, men bara om jag kände att han respekterade mig och att det endast var i sexuella situationer.

    Många tjejer dömer ut mjuka killar.

  • Fri 6 May 2022 11:17
    #4

    Jag har bara haft sex med en kille och det var längesen, men så härligt det var! Jag skulle nog också gilla att bli kallad slyna ibland i sexuella situationer. Kanske lite dask på rumpan med. Skäms


    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Anonym (*)
    Fri 6 May 2022 11:38
    #5

    En relation blir inte ojämställd om kvinnan faktiskt VILL bli ägd och kallad slyna. Det betyder ju bara att hon gillar BDSM. Så länge allt sker under samtycke från båda parter så är det jämställt. Jag kan ju berätta att min man är otroligt snäll och mjuk, men att jag älskar när han kallar mig slyna. Han gör det ju dock bara i sexuella sammanhang. Så din fråga kanske snarare är "Var är alla killar som gillar vaniljsex?". Det finns gott om killar som gillar vaniljsex. Men varför undrar du? Dejtar du själv killar?

  • Fri 6 May 2022 11:55
    #6

    Lustigt, jag hör bara kvinnor klaga på att alla killar är just för mjuka o mesiga, frågar om lov och "inte kan ta i en". Nu är du själv kille och träffar då bi- och homokillar. Kanske är det annorlunda där.
    För min del har det i princip alltid varit ett plus att vara lite dominant och liksom styra o ställa, har verkligen varit efterfrågat.

Svar på tråden Finns det inga mjuka killar?